Nyoprettelse abb.
Fra : Frank Jensen

Dato : 05-05-03 19:11

Hej
Jeg har nyoprettet et abb. hos tele2. Men da det er teledanmark teknikker
der skal komme kan jeg ikke få ham til at ringe til mig dagen han skal være
der selvfølgelig mellem 7.30 til 15.00. Skal man være hjemme, jeg spøger
fordi jeg kan bare lade huset være ulåst da det er en nybygning. Jeg vil
selvfølgelig skrive mit telefon nr. op til ham og afmærke hvor mit stik skal
være.
Er der nogen af jer andre der har været i samme situation, jeg vil ikke tage
en hel dag fri for at vente på en teknikker.

--
Frank Jensen

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-05-03 20:34

"Frank Jensen" <mogens_frank.fjernjensen@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har nyoprettet et abb. hos tele2. Men da det er teledanmark teknikker
> der skal komme kan jeg ikke få ham til at ringe til mig dagen han skal

Denne service tilbydes hvis man bestiller oprettelse hos TDC.

>Skal man være hjemme, jeg spøger
> fordi jeg kan bare lade huset være ulåst da det er en nybygning.

Der skal være en myndig person tilstede ved installationen.

Venlig hilsen

Michael Jensen