Nummerviser frakobles
Fra : Stefan Garvig

Dato : 02-05-03 08:50

Hej

Hvordan er det nu, at man skal trykke et tlf. for, at den, man ringer til,
ikke kan se ens nummer i sin nummerviser? Det er vist noget *31* - men jeg
er ikke sikker.

Venligst

Stefan

--
**********
For direct reply only:

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-05-03 10:17

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til,
> ikke kan se ens nummer i sin nummerviser? Det er vist noget *31* - men

*31* på analoge linjer, ja

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : paul

Dato : 03-05-03 04:35

Martin Højriis Kristensen wrote:
> "Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> skrev i en meddelelse
>
> *31* på analoge linjer, ja

Og hvordan er det så på en almindelig privat ISDN linie.?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-05-03 08:34

"paul" <hader.spam@get.2net.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvordan er det så på en almindelig privat ISDN linie.?

Der sendes en ROSE-ramme med aktivering af CLIR
Hvordan dette gøres i praksis afhænger af det udstyr man har

Fra : paul

Dato : 03-05-03 10:11

Martin Højriis Kristensen wrote:
> "paul" <hader.spam@get.2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der sendes en ROSE-ramme med aktivering af CLIR
> Hvordan dette gøres i praksis afhænger af det udstyr man har

Spasibo!
(tak på russisk)

Fra : Stefan Garvig

Dato : 04-05-03 16:34

> Spasibo!
> (tak på russisk)

Også tak her fra Rødovre for hjælpen med *31*.

Venligst

Stefan Garvig
Rødovre
--
**********

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-06-03 05:33

> "Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> skrev i en meddelelse

> *31* på analoge linjer, ja

Ovenstående kode foran nummeret på analoge fastnetlinjer betyder ikke
nødvendigvis at nummeret ikke vises hos modtageren. Brug af koden medfører at
"der gøres det modsatte" af normalt. Hvis nummeret i forvejen er sat op til ikke
at vises, vil indtastning af *31* foran nummeret medføre at nummeret vises.

Det er noget smartere på mobil. Her betyder #31# at nummeret ikke vises, mens
*31# betyder at nummeret vises.

Claus