http://www.universal-telecom.dk/ ?????
Fra : *Gavtyven*

Dato : 29-04-03 10:52

Hej
Er der nogen der er tilmeldt dette selskab ???
Har noget Ris / Ros ??

http://www.universal-telecom.dk/

Henrik Olesen

Fra : Iznogood

Dato : 29-04-03 16:44

"*Gavtyven*" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der er tilmeldt dette selskab ???
> Har noget Ris / Ros ??
>
> http://www.universal-telecom.dk/
>
>Hej Henrik

Det er faktisk ganske glimrende. Lave(re) priser, specificeret regning. Kan
anbefales! Dog oplyser de intet om tilmelding til PBS (kostede mig kr. 100,-
i rykkergebyr, da jeg havde forlagt en regning !). Man skal ringe til dem
for at få de nødvendige oplysninger, ellers alt ok - meget billige
udlandssamtaletakster.

Mvh

Per J

Fra : Kim

Dato : 01-05-03 00:08

*Gavtyven* wrote:
> Hej
> Er der nogen der er tilmeldt dette selskab ???
> Har noget Ris / Ros ??
>
> http://www.universal-telecom.dk/

Jeg er tilmeldt og har været det i et stykke tid. Jeg har endnu ikke
fået en regning som jeg ikke kan erkende (som nogle påstår de får hele
tiden fra dem)
Jeg har sparet ca. 30 % på min samlede regning.
Før : 500,- i måneden, nu : ca. 350,-
Men det skal lige tages med en gran salt, for det svinger lidt.
Men sandheden er at der er en del at spare.
Nu ringer jeg en del til udlandet (en moster og onkel i Spanien og
kæreste i Polen) så størstedelen af besparelsen er derfra.

Jeg har kun roser om dem. Man får en yderst specificeret regning, så man
kan holde hive håret af sig selv over, hvad det koster at ringe til
mobil, men ellers.

mvh
Kim

Fra : Thomas Rygaard

Dato : 03-05-03 20:36

Hvis det kun er for at spare på udlandstelefoni kan www.tele-link.dk
anbefales. Har væsentligt billigere priser end UT på de fleste
destinationer.

-t