Nyoprettelse
Fra : PHK

Dato : 28-04-03 05:28

Jeg skal have lavet en nyoprettelse på en telefon. Jeg vil gerne have
mulighed for at vælge mit telefonnummer.

Ved hvilket telefonselskab gør man det nemmest .... TDC vel?

Hvor lang tid binder man sig hos dette selskab - det er min mening at jeg på
sigt vil have abo hos et billigere selskab ...

Det haster lidt og jeg er desværre bortrejst et par dage, derfor søger jeg
jeres hjælp :)

--
_
|_|

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-04-03 06:43

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tid binder man sig hos dette selskab - det er min mening at
jeg på
> sigt vil have abo hos et billigere selskab ...

6 måneder. Hvorfor ikke prøve at starte hos det billige selskab?

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 29-04-03 13:17

> Ved hvilket telefonselskab gør man det nemmest .... TDC vel?

Ved TDC var der ikke helt frit valg, men kun valg mellem nogle få
nummerserier sidste sommer (for klejtrup centralen)

/A - der ikke ville have sit københavner nummer med til jylland

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-05-03 20:54

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:b8lr42$g38$3@sunsite.dk...

> Ved TDC var der ikke helt frit valg, men kun valg mellem nogle få
> nummerserier sidste sommer (for klejtrup centralen)

Jeg synes det gik nogenlunde som en lej, at få et godt nummer ved TDC...
Godtnok fik jeg 3 rigtige gode numre forslået af kundeservice via mail.. Dog
var det jeg helst ville have optaget.. Men jeg fik et godt alligevel