Indiana Jones det nyeste
Fra : Lars [4050]

Dato : 16-05-03 23:17

Hejsa NG

Jeg sidder fast i den bane, hvor jeg er i Istanbul nede i en underjordisk
by. Den forsvunde by, jeg skal lede efter 4 mønter og har fundet de 3, men
kan simpelt hen ikke finde den sidste som er den wine coint? Nogle som kan
hjælpe mig med at finde den??

Mvh.
Tina

Fra : danni plougmann

Dato : 17-05-03 02:12

jeg mener det er den der er inde bag en mur der skal sprænges væk
wine coin er en af de første man finder så det er i starten af bane et sted
kig efter en sprække i muren undervand.

Fra : Peder

Dato : 21-05-03 17:59

On Sat, 17 May 2003 03:12:14 +0200, "danni plougmann"
<danni.plougmannNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote:

>jeg mener det er den der er inde bag en mur der skal sprænges væk
>wine coin er en af de første man finder så det er i starten af bane et sted
>kig efter en sprække i muren undervand.

Så vidt jeg husker er det før den. Man finder den inden men dykker ned
for at finde trappen, så det er helt i starten. Jeg mener man skal
kravle op på ruinerne, hoppe lidt rundt og så finder man den i
nærheden af nogle bad guys.

-Peder

Fra : Birger Hansen

Dato : 21-05-03 01:34

Se på kortet. Der er alle mønterne markeret.

Vh
Birger