Age of Mythology - Load savegames i LAN?
Fra : HX

Dato : 14-05-03 10:11

Hej i NG.

Fik prøvet et slag AOM i LAN, og det gik da fint med at save det.
Men hvordan loades det op igen i LAN, så vi kan spille videre?
Det findet jeg intet om i manualen, og der er ingen "Load Game" menu i LAN
(ver. 1.05)
Spillet kan sagtens loades i Singleplayer, men hvad nytte er det til nu?
Man kan måske ikke spille videre i LAN games der er afbrudt?

Mvh.
HX

Fra : Ole Mogensen

Dato : 19-05-03 11:38

HX wrote:

> [...]
> Spillet kan sagtens loades i Singleplayer, men hvad nytte er det til nu?
> Man kan måske ikke spille videre i LAN games der er afbrudt?

Hej

Du starter et MP spil som normalt , i "gametype" ændre du fra "Supremacy" ,
til "Restore game".

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk