GTA Vice City
Fra : Frank Wium

Dato : 12-05-03 20:20

Er der nogen der ved, om der er mulighed for at benytte rat & pedaler i den
kommende vice city (Havde store problemer med dette i 3´eren)

Fra : Bandit

Dato : 13-05-03 04:41

Jeg har et logitech formula force, rattet virker om , men kan ikke få
pedalerne til at virke, det kunne jeg vist heller ikek under GTA 3......
men jeg har bare sat speeder og bremse op med mine"gear" knapper :)

Fra : Frank Wium

Dato : 13-05-03 09:50

æv, tager ligesom hele fornøjelsen med at have et rat når pedalerne ikke
fungerer. Synd at så fedt et spil, som prikken over I'et ikke understøtter
Logitech formula force. Hvor svært kan det være???
newsZva.1$zf7.0@news.get2net.dk...

Fra : Bandit

Dato : 13-05-03 12:09

Sådan er det vist altid med Logitech ..... deres hardware holder 110% ,mens
deres software altid sutter vildt :(

Fra : Ole Sørensen

Dato : 15-05-03 09:39

> [...]
> pedalerne til at virke, det kunne jeg vist heller ikek under GTA 3......
> men jeg har bare sat speeder og bremse op med mine"gear" knapper :)

Du kan benytte din Wingman profiler & gennem denne sætte dine pedaler til at
virke som en vilkårlig tast. (pil op eksempelvis) (Husk at sætte repeat til
hurtigste) - Det virker rimeligt!

Jeg kan dog ikke forstå, at det ikke er muligt at dosserer gas / brems /
styring....somom dette spil kun er lavet til "taster" & det holder altså
ikke i 2003. IMHO