CM4 og stabilitet
Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-05-03 19:07

Er jeg den eneste der har lidt problemer med CM4 crasher når man sitter og
spiller??

-michael

Fra : antidote

Dato : 12-05-03 19:32

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der har lidt problemer med CM4 crasher når man sitter og
> spiller??

Næh - jeg oplever præcist det samme
01/02 var rocksteady, men det kan man sq ikke kalde efterfølgeren. Er
efterhånden ved at opgive dette ellers herlige spil. Har efterhånden været
med i en årrække, men det holder altså ikke med en udgivelse så fyldt med
fejl! Måske det bliver værd at spille om et par enhancements-packs tid, men
indtil videre giver jeg det en pause.

/antidote

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-05-03 19:51

antidote wrote:
> [...]
> fyldt med fejl! Måske det bliver værd at spille om et par
> enhancements-packs tid, men indtil videre giver jeg det en pause.

Nåede en helt uge frem med Valencia - så røg det sig en tur

Fra : Nic

Dato : 12-05-03 19:58

Ingen probs her. Lad mig gætte. Via chipset?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-05-03 21:22

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message
> Ingen probs her. Lad mig gætte. Via chipset?

Via KT333 - det har ellers kørt helt suverænt. Hvad har du da?

-michael

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 12-05-03 22:02

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> wrote in message
> "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message
> >

> Via KT333 - det har ellers kørt helt suverænt. Hvad har du da?
>
> -michael

Hmm, mystisk. Jeg har samme chipset og CM4 er ikke crashet én eneste gang
for mig efter EP2 og EP3. Har du downloadet dem?

Mvh. Jacob

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-05-03 22:04

Jacob Nielsen wrote:

> Hmm, mystisk. Jeg har samme chipset og CM4 er ikke crashet én eneste
> gang for mig efter EP2 og EP3. Har du downloadet dem?
>
> Mvh. Jacob

Jeps

-michael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-05-03 22:37

"Jacob Nielsen" <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hmm, mystisk. Jeg har samme chipset og CM4 er ikke crashet én eneste gang
> for mig efter EP2 og EP3. Har du downloadet dem?

Sjovt.. har også Via og har ikke haft min CM4 crashe endnu.. Kan det være
fejl 40 ? :)

Mikael

Fra : Nic

Dato : 13-05-03 11:30

Varmeprob?

P4PE her, og ikke ET ENESTE crash...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-05-03 21:20

Nic wrote:
> Varmeprob?
>
> P4PE her, og ikke ET ENESTE crash...

Nope - er aldrig over 50 grader på min athlon

Fra : Nic

Dato : 13-05-03 22:23

> Nope - er aldrig over 50 grader på min athlon

Jeg snakker dit via chipset...

Fra : Michael Nielsen

Dato : 14-05-03 22:17

Nic wrote:

> Jeg snakker dit via chipset...

Det har jeg ikke just målt - men min kabinet ligger på omkring 20 grader og
jeg har ikke overclocket. Så jeg forventer ikke der er problemer - men det
tager jeg måske fejl? Skal man altid have en passiv køler på?

-michael

Fra : RIPRAPRUP

Dato : 13-05-03 15:00

Har samme og heller ikke crashet en eneste gang.
Hverken med EP1, EP2 eller EP3.......

Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-05-03 21:19

Mikael Schøler wrote:

> Sjovt.. har også Via og har ikke haft min CM4 crashe endnu.. Kan det
> være fejl 40 ? :)
>
> Mikael

Siden du nu er så smart - kan du fortælle hvordan det kan være en fejl 40?
Klikker jeg forkert, er jeg for hurtig og dermed presser spillet?

-michael

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-05-03 15:40

> Siden du nu er så smart - kan du fortælle hvordan det kan være en fejl 40?
> Klikker jeg forkert, er jeg for hurtig og dermed presser spillet?
>
> -michael

Aaaaaaaaaaah rolig nu der... Se lige den der :)... det var nu ment som en
joke.

Men jeg må indrømme at jeg ingen ideer har.. Jeg har som sagt aldrig haft
problemet.. Du kan jo prøve at stille dit spørgsmål i nyhedsgruppen
alt.games.champ-man..

Mikael