CM4 EP3
Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 12-05-03 14:37

Hej

Ja nu har jeg lige hentet den nye patch til CM4. Men jeg synes at den der
danske oversættelse ikke er helt skarp. F.eks hver gang Ronaldo scorer står
der "RONALDO BRÆNDER STRAFFESPARKET! OG når en eller anden spiller rammer i
sidenettet står der "Spiller X Scorer!!!" Nogen der ved om der kommer en
forbedret dansk version?'

Mvh AaBFrEaK

Fra : Casper H - OldTraffo~

Dato : 12-05-03 14:48

"[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <superaab@SPAMFILTERsport.dk> skrev i en
meddelelse news:3ebfa347$0$24666$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> sidenettet står der "Spiller X Scorer!!!" Nogen der ved om der kommer en

spil dog med engelsk tekst

dansk suger af bræk

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 12-05-03 15:04

Muligvis men det var jo ikke det jeg spurgte om vel!

Fra : Kasper Aae

Dato : 12-05-03 19:15

On Mon, 12 May 2003 16:04:15 +0200, "[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--"
<superaab@SPAMFILTERsport.dk> wrote:

>Muligvis men det var jo ikke det jeg spurgte om vel!

Næ, men manden har jo ret :D

--
Kasper

Fra : Madsen, G.

Dato : 12-05-03 23:41

Det ændrer stadig ikke på det han spurgte om.

Selvom at vi er enige om at dansk suger ....., fortjener han jo stadig et
svar.

Jeg kan bare desværre ikke svare. Håber der er én der kan hjælpe.

Madsen

Fra : RIPRAPRUP

Dato : 13-05-03 14:57

har ikke selv prøvet den, men mener der ligger en beta på www.cmdanmark.dk
eller http://www.cmagazine.dk/

mvh. Jesper

Fra : RIPRAPRUP

Dato : 13-05-03 14:58

Nærmere bestemt her:
http://www.cmagazine.dk/download_manager/download.php?url=../downloads/cm4/s
progfil/Danish.zip

Fra : Sonny Sandberg

Dato : 31-05-03 14:58

"RIPRAPRUP" <bror@lystig.dk> wrote in message
> Nærmere bestemt her:

http://www.cmagazine.dk/download_manager/download.php?url=../downloads/cm4/s
> progfil/Danish.zip
>

> "Madsen, G." <gert.madsen@privat.tele.dk> wrote in message

Hvad angår fejlen i den danske version, har vi fået lavet en opdateret
pakke.
Det er events filen der er opdateret.

Den kan findes på http://cmagazine.mpsoft.dk/cm4/andet/
eller http://cmagazine.dk/cm4/andet/