The Sims
Fra : MSP

Dato : 11-05-03 17:10

Hey

Jeg har lige lånt The Sim samt en masse update's cd'er, men i hvilken
rækkefølge skal de nu lige installeres i:

- The Sims (først selvfølgelig)

- Living large

- Vacation

- Unleashed - 2 cd'er

- Hot date

- House Party

MVH

MSP

Fra : Anita

Dato : 11-05-03 17:18

"MSP" <mspmail@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har lige lånt The Sim samt en masse update's cd'er, men i hvilken
> rækkefølge skal de nu lige installeres i:

The Sims, Living large, House Party, Hot date, Vacation, Vacation

venlig hilsen Anita

Fra : MSP

Dato : 11-05-03 18:35

hvad så med denne Unleashed - 2 cd'er, det er nemlig ikke en stand alone,
man skal ha' installeret the sims (den første) først, men ellers tak for
hjælpen jeg prøver i den rækkefølge.

MSP

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-05-03 19:38

> hvad så med denne Unleashed - 2 cd'er, det er nemlig ikke en stand alone,
> man skal ha' installeret the sims (den første) først, men ellers tak for
> hjælpen jeg prøver i den rækkefølge.

Unleashed er det sidst udkomne, så det installerer du til sidst. Senere på
måneden kommer næste udvidelse i rækken, The Sims: Superstar. Du kan evt.
læse mere her:

http://thesims.ea.com/
http://www.eagames.com/official/sims_superstar/home.jsp

Fra : MSP

Dato : 11-05-03 20:05

takker

MSP

Fra : Jytte, Leif, Bettina~

Dato : 19-05-03 14:13

den første er the sims, the sims living up, the sims house party, hot date,
onholiday, unleashed,online og en jeg ik kan huske had hedder