GeForce 2GO???
Fra : Nakel Andersen

Dato : 26-03-01 19:21

Hvor kommer GeForce 2go (til bærbar)????

Kan man købe en bærbar nu og så sætte et GeForce 2GO i, når det kommer på
markedet??

På forhånd tak!!

Michael

Fra : Knopfisk

Dato : 26-03-01 19:32

Hvis du er god til at lodde....

- Martin

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-03-01 19:58

"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> wrote in message
> Hvor kommer GeForce 2go (til bærbar)????
>
> Kan man købe en bærbar nu og så sætte et GeForce 2GO i, når det kommer på
> markedet??

Geforce2Go er et chipsæt som sidder på de bærbares bundkort. Dermed kan man
ikke købe det særskilt.

Indtil videre er den eneste synbare maskine med chipsættet Toshibas
Satellite 2805-S302
http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/pd/pd_pt_prod.jsp?BV_SessionID=@@@@1
138867498.0985632890@@@@&BV_EngineID=halkhgcdlhhbfdkchmcfgkcgl.0&comm=HO&pli
n=Portables&pfam=Satellite&aoid=1073768051&poid=1073855731&action=none

Men hvis du finder andre bærbare med chippen, så sig lige til.

--
Bjarke Andersen

Fra : Claus Sørensen

Dato : 26-03-01 20:21

Vi regner med at der snart lander en Toshiba Satellite variant i DK med
Geforce GO chippen. Den amerikanske model er allerede ude, men europæerne
plejer at køre med andre numre. Men jeg vil mene at der vil gå ca. 2-3 uger
før den er på DK-markedet.

Claus Sørensen, Laptop4u

Fra : CTK

Dato : 29-03-01 21:32

så lige at dell reklamerer for deres nye 1Ghz bærbar med 15" og Geforce 2
Go, tror det var i PCworld

*forholdsvis* billig, 30K inkl. moms

ct

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-03-01 07:52

"CTK" <claus@kjerkegaard.dk> wrote in message
> så lige at dell reklamerer for deres nye 1Ghz bærbar med 15" og Geforce 2
> Go, tror det var i PCworld
>
> *forholdsvis* billig, 30K inkl. moms

Yuicks, så er Toshibas (amerikanske pris) meget billigere.

--
Bjarke Andersen

Fra : Tomas Duelund

Dato : 28-03-01 21:43

Jeg bruger asus' 5,33a (beta) den fungerer rigtig godt. Så giver man heller
ikke køb på tv in/out + asus tweak programmet (142MHz Engine og 190 Mhz
Memory kerne stabilt i ME)
Driveren kan hentes her:
http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?filename=vga/agp/v7700/533aw9x.zip

mvh Tomas