"Danse, danse dukke min"
Fra : prik

Dato : 17-05-03 09:11

Kan nogen fortælle mig, hvor på nettet man kan købe bogen:

"Danse, danse dukke min" af Louise Lykke.

Det skal helst være en dansk forhandler.

Kamilla

Fra : Bente B. Riis

Dato : 17-05-03 09:51

prik wrote:

Hej Kamilla

> Kan nogen fortælle mig, hvor på nettet man kan købe bogen:
>
> "Danse, danse dukke min" af Louise Lykke.

Dette er vist lidt off-topic selvom bogen handler om SM. Jeg håber jeg
er tilgivet...

Jeg kan fortælle dig så meget som at den er udgivet i 1985 af forlaget
Rhodos. I min erfaring er det sjældent at se bøger i handelen der er så
gamle (hvis det ikke er klassikere). Mit bedste forslag vil være at bede
din boghandler om at kontakte forlaget og høre om de har flere af dem.
Umiddelbart ser det ikke ud som om den er at finde på fx
www.bogguide.dk, som er boghandlernes internetportal/online-boghandel -
dette kunne tyde på at den er udsolgt - men nogle gange kan det altså
give pote at snakke med forlaget. - ellers kunne du måske prøve at
skaffe den antikvarisk?

Mvh
Bente
--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread, remade all the time, made new.

Fra : Britta

Dato : 17-05-03 10:35

"prik" <k.s@c.dk> wrote in message
> Kan nogen fortælle mig, hvor på nettet man kan købe bogen:
>
> "Danse, danse dukke min" af Louise Lykke.

Hej Kamilla,
Vi solgte det sidste eksemplar for flere år siden. Så vidt jeg ved er
den udsolgt fra forlaget, så jeg vil tro at du skal prøve antikvarisk.

Venligst,
Britta

Fra : Stine N. Henriksen

Dato : 18-05-03 20:30