Gigolo
Fra : fbu

Dato : 11-05-03 18:57

Hej
Jeg vil høre om nogen af alle jer kvinder derude
har prøvet at betale for sex. Jeg skal til København
på kursus i juni måned og i den forbindelse
kunne jeg tænke mig at opfylde en drøm jeg længe har
gået med, at ha´ sex med en fremmed mand.
Jeg vil ikke gå i byen og ta´ en fyr med hjem
på hotelværelset. Hvis jeg betaler for en fyr,
kan jeg formentlig regne med en vis form for service.
Er der nogen her som kan anbefale et bureau,
eller en bestemt fyr ?
Jeg håber at få respons.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-05-03 22:49

On 11 May 2003 10:56:32 -0700, fbu@sol.dk (fbu) wrote:

> [...]
>på hotelværelset. Hvis jeg betaler for en fyr,
>kan jeg formentlig regne med en vis form for service.
>Er der nogen her som kan anbefale et bureau,

bunmelum det eksistere .... men der er ikke mange af dem og de er dyre
.....1500...3000 tror jeg nok du skal regne med ( det var hvad jeg så
på tv om et og det samme emne

men jeg mødte en i toget en gang - de holder til et eller andet sted
eller det gjorede de på istede gade.... surft lidt rundt det må jo
være der - nu er jeg jo selv af det køn du spørger om så jeg kan
umuligt have en valid holdning til hvordan det er :) ????

BW har jo lukket sin hjælp til banrløse - så der er sgu nok ikke noget
at komme efter der )))))))))))))))))))))))))....................

Mv.
Bo MM

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-03 11:49

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
>
> BW har jo lukket sin hjælp til banrløse - så der er sgu nok ikke noget
> at komme efter der )))))))))))))))))))))))))....................

Min hjælp til dem, der ikke opnår graviditet ved FORMERINGSSEX

er irrelevant vedr gigoloproblem der er om FORNØJELSESSEX

Hvorfor tror du at Sædhjælpsfondet er lukket? Det er den på ingen måde.

Tak til Bo M M at han igen skriver om sexualitet og ikke om formaliteter.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-05-03 15:37

On Mon, 12 May 2003 12:48:47 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Min hjælp til dem, der ikke opnår graviditet ved FORMERINGSSEX
>
>er irrelevant vedr gigoloproblem der er om FORNØJELSESSEX

Ejj BW nu ikke så selvudsletten .... du sider well ikke og skriver i
mellem linjerne at der fandt et øjeblik erotisk fornøjelse for nogen
af parterne ind under formerings hjælpen :) ??
det må sgu da ha svært at få den op at stå til ??

>Hvorfor tror du at Sædhjælpsfondet er lukket? Det er den på ingen måde.

ja så beklager jeg ....aner ikke hvor den misforståelse har sneget sig
ind hænde ?

>Tak til Bo M M at han igen skriver om sexualitet og ikke om formaliteter.

ja det var jo som forumet i tidernes morgen blev oprettet til - så jeg
greb chansen nu da den var der !

Mv.
BO MM

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-03 19:09

> [...]
> af parterne ind under formerings hjælpen :) ??
> det må sgu da ha svært at få den op at stå til ??

Det typiske var og er at man mødes på en station og donor går ud på
toilettet og onanerer i et glas, som pigen får med hjem og fører op i sig,
evt sammen med hendes partner.

Fra : Chokmah

Dato : 13-05-03 00:48

On Mon, 12 May 2003 20:08:51 +0200, "Bo Warming"
> [...]

>Det typiske var og er at man mødes på en station og donor går ud på
>toilettet og onanerer i et glas, som pigen får med hjem og fører op i sig,

Nå da til den bedre del af min hukomelse kørte du da en fuldbedægnings
kampange i informasion ???
jeg beklager slevfølig hvis jeg har såret din faglige stolthed -
men havde også svært ved at forne foretningens succes med din forbi
for sæbe og vand :) ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-03 05:20

"Chokmah" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> Nå da til den bedre del af min hukomelse kørte du da en fuldbedægnings
> kampange i informasion ???

Det sker stadig at nogle kvinder vælger naturmetoden, efter mange fejlslagne
kunstige inseminationer.

Journalisterne har altid fokuseret på dette, især i EB og Rapport. Ikke i
Ugeskrift for Læger når lod den privatiserede sæddonorformidling debattere.

> jeg beklager slevfølig hvis jeg har såret din faglige stolthed -

Stolthed og ære er for forfængelige

> men havde også svært ved at forne foretningens succes med din forbi
> for sæbe og vand :) ?

Fobi mod renlighed kender jeg ingen der har. Afslappet holdning til det har
jeg.
Det kan ofte ses på tøjet - dog ikke ved dss-fest hvor vi mødtes - og folk
der ikke kan modargumentere mig i debat, opdigter så lugt. Associationen er
nærliggende.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-05-03 13:00

On Tue, 13 May 2003 06:20:09 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>Det sker stadig at nogle kvinder vælger naturmetoden, efter mange fejlslagne
>kunstige inseminationer.

ja det var den jeg tænkte på - der må da skulle en lille gnist til for
at det kan gå ?
og jeg mener hvis nu kvinden søger en gigolo så kan hun sådan set bare
hendvende sig til hjælpen til barnløse og bede om en befrugtning af
naturens vej også klaske en ½ dåse sæd dræbene creme op først vola
og der han hun sin Gigolo !

>Journalisterne har altid fokuseret på dette, især i EB og Rapport. Ikke i
>Ugeskrift for Læger når lod den privatiserede sæddonorformidling debattere.

jamen det er da også unikt ...

>Stolthed og ære er for forfængelige

Øhh ja...

>Fobi mod renlighed kender jeg ingen der har. Afslappet holdning til det har
>jeg.

jamen det har jeg sandeligt også ....det er nu altid rart at ku få et
sæde for sig selv i bus og andre offentlig transport midler !

>Det kan ofte ses på tøjet - dog ikke ved dss-fest hvor vi mødtes -

Hmm jeg mener der var tale om de fleste var hverdags klædte ??
på nær mic & John der vist havde italienske skræder syede sko ?

> og folk
>der ikke kan modargumentere mig i debat,

Hmm ja det kan jo være svært nogen gange
hvis man mener man sider i et forum og debatere samliv og seksualitet
også skulle forholde sig til om historisker personer - angiveligt
havde den ene eller anden præferance....

> opdigter så lugt. Associationen er
>nærliggende.

Øhh jeg mener selv du har været ind på det så derfor ...

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-03 18:51

> [...]
> hendvende sig til hjælpen til barnløse og bede om en befrugtning af
> naturens vej også klaske en ½ dåse sæd dræbene creme op først vola

Af de mange hundrede sessions jeg har arrangeret har nok en snes været med
den erotiske oplevelse som kvindens egentlige motivation

> [...]
> havde den ene eller anden præferance....

> Øhh jeg mener selv du har været ind på det så derfor ...

Jep. Jeg har ingen tabuer, kan jeg lide at tro.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-03 15:20

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Det typiske var og er at man mødes på en station og donor går ud på
> toilettet og onanerer i et glas, som pigen får med hjem og fører op i sig,
> evt sammen med hendes partner.

Av for den da. Hvor stort er sådan et glas?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-03 18:47

> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Av for den da. Hvor stort er sådan et glas?

Snapseglas, lille medicinglas, reagensglas kan bruges.
Og onaneres i toilet på pigens bopæl så intet glas - direkte i pessaret.
Inden da har han fået penge for rejseomkostninger, så hun straks kan føre
pessaret op mens sæden er helt frisk - sæden på indersiden betyder den
spærres inde op ad livmorhals lige hvor den skal gøre gavn.
Injektionssprøjte kan også bruges

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-03 03:11

"fbu" <fbu@sol.dk> wrote in message
> [...]
> på hotelværelset. Hvis jeg betaler for en fyr,
> kan jeg formentlig regne med en vis form for service.
> Er der nogen her som kan anbefale et bureau,

Der må kunne søges på nettet - jeg har set gigoloannoncering af forskellig
type i Ekstrablades massageannoncer

Alle mænd kan bruge en Ung Ghita Nørby Lookalike eller lidt derhenaf, i en
snæver vending - men nogle damer vil have en barbarisk vildmand og nogle en
femin opvartende bøssed gigolo-type og andre noget helt tredie eller
niende - det bidrager til at gøre det svært

Især er markedet selvfælgelig indskrænket af at Marsmænd har
sædblærespænding, der presser sig på, og kvinder er fra Venus og tænker
langsigtigt i stabilt skafferdyr, ved den normale partnersøgning.

Rivieraens luksushoteller og visse storbyer har steder hvor rige enker altid
kan samle en ung selskabsherre op, og idag lader man som om det er med
henblik på erotik, for at virke frigjort.
Dette kan dog ofte demonstreres overfor veninderne ved at gå til
andestrip - som måske ingen af pigerne nyder, men det er moderigtig facade.

Hvor der er vilje er der vej, og trådstartens forfatterinde finder nok
løsning, hvis det virkelig betyder noget og hun ikke har grimme skavanker.
Der er jo en million danske mænd som gerne vil hoppe på en gennemsnitskvinde
mellem 15 og 35, hvis de fik det tilbudt diskret, og hvis opvartning kræves
og gevinst er sikker forude, økonomisk eller erotisk, så kan de også rive
nogle timer ud af kalenderen til galanteri og forspil - men måske ikke lige
det forspil som den individuelle kvinder oplever so intelligent og sexet.

Fra : ff

Dato : 12-05-03 08:59

bo stop nu

Fra : Bo Warming

Dato : 12-05-03 11:46

"ff" <ff@ff.dk> wrote in message
> bo stop nu

Stop med hvad? Er jeg ikke ontopic. I modsætning til dig.
Du og Jens Bruun, de eneste der har en forhåbentlig akut og kortvarig fobi
mod mig, bør stoppe at maile om FORMALITET og i dit tilfælde UFORSTÅELIG
INDHOLDSFATTIG KRITIK AF NETAKTIVITET, som intet oplyser om hvad der kunne
gøres bedre.
Dss er til at poste om sexualitet. Følg mit eksempel. Stop med at markere
dig for at markere dig, og uden at give interessante bidrag til debatten.
Her et svar til en anden der var galt på den i sin kritik af mig (han troede
at jeg xpostede når jeg ikke gjorde det, bl.a.)

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> "Brian B. Christensen" <not@for.public> wrote in message

De danske netbetjente har forgæves søgt at indføre en lukning af munden på
anderledes tænkende, ved at opfinde et xpostforbud , som ikke haves i andre
lande

Man ønsker hver ng som en isolationscelle med få indforståede klubmedlemmer,
der holder andre ude.

Amerikanske og andre usenet-grupper er typisk åbne og der kører talrige
sideløbende emner og grupper og kronik-agtige monologindlæg og ingen generes
af, at der postes en masse, som man ikke selv gider åbne.
Ingen gider bruge killfiltre(udover mod kommerciel spam), for man kan jo se
på subjectline og afsender, om det er i ens eget interesseområde.

Ingen fundats- incl i dansk usenet - prioriterer tovejskommunikation frem
for envejskommunikation. Det er ikke spam at sende noget som kun få har lyst
at svare på (men som måske værdsættes af masser af læsere, der blot ikke er
de højtråbende kontrol-freaks i gruppen)

I de langsomme modemmers tid var der rationale blandt noget af netbetjent
ideologien, men udbydere har slået hånden at de emsige netcops idag, for
deres censurforsøg var uværdige og skadelige.
Folk kan tænke selv. At brokke sig over en person, bør ske i privat mail.
Glem ikke, at ingen er tvunget til at åbne alt i en ng.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-05-03 17:21

On Mon, 12 May 2003 12:46:26 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"ff" <ff@ff.dk> wrote in message

ja den var indrømmet for ringe

>Stop med hvad? Er jeg ikke ontopic.

ikke i det her indlæg.... men for lige at slå det fast en gang for
alle er det fordi du ikke vil eller ikke sætte en fut - at du ikke gør
det ???

det kan da hurtigt læres ...............

> [...]
>Ingen gider bruge killfiltre(udover mod kommerciel spam), for man kan jo se
>på subjectline og afsender, om det er i ens eget interesseområde.

Nu er alt grupperne hvis det er dem du tænker på jo ikke bare
amerikanske de well globale ....

der er også en del flere af dem ind de danske skal vi sige en mindst
50 000 flere - og de virkeligt gode danske usnet folk gider indrømmet
slet ikke bruge dk grupperne fordi der er for meget fnider i dem

men der er også alt grupper hvis du begyndete at raple på den sammen
hæmningsløse måde ... du kan slet ikke forestille dig konsikvenserne

af og pisse et hold lammer af - de kan komme igenen ALT vil ku lukke
og slukkte tdc internet og telefoni på nogen timner de er satme go`e

se nu sætter jeg så fut til en OT gruppe og vil da også køre din stil
og refere til noget helt ot der kun interessere mig og baybesen :)

fut : dk.snak.ot

--
Forestil Dem David Lynch på LSD. Og tænk Dem, at han under sit trip
har lavet en film over et manuskript forfattet af William Gibson i

Hvis De er i stand til det, kan De måske danne dem et vist billede af,
hvor vi er henne i den danske kultforfatter Erwin Neutzsky-Wulffs nye
roman, den gotiske gyser 'Abattoir'.

Romanens titel er navnet på et sted, en by, hvor en drage har slået
sig ned. Måske reelt, måske i overført betydning. Her finder vi den
skæve eksistens Jim Shaw, der lever af at skrive lumre fiktioner til
pulp-forlaget Flame.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-03 15:40

> Ingen gider bruge killfiltre(udover mod kommerciel spam), for man kan jo
se
> på subjectline og afsender, om det er i ens eget interesseområde.

Den er god med dig, Bo Warming. Du benytter netop vildledende
subject-linier, for at lokke "rotter i fælden". Du mener således åbenlyst
ikke, at vi andre skal have en ærlig chance for på forhånd at vurdere, om vi
gider at læse dine indlæg eller ej. Resultatet er, at _ingen_ efterhånden
gider overhovedet forsøge. Jeg gav dig et godt råd for ca. et år siden, som
du påstod at opfatte positivt, men som du åbenbart alligevel ikke fandt
relevant at følge. Skulle det skyldes en forglemmelse, gentager jeg gerne
mig selv:

- Prøv - bare for afvekslingens skyld - at skrive korte indlæg _uden_ dine
evindelige citater, der blot er en bevidstløs gentagelse af de samme ting
igen og igen. Hvis du bilder dig ind, at nogen rent faktisk gider læse dine
citater, så er du mere faktaresistent, end selv jeg havde troet.

- Prøv - bare for afvekslingens skyld - at indlede dine indlæg med en
subject-linie, der er on-topic _og som samtidig_ er dækkende for det reelle
indhold af dit indlæg.

> [...]
er
> de højtråbende kontrol-freaks i gruppen)

Bilder du dig virkelig ind, at der sidder læsere derude, som tavst sætter
pris på dine - i alle andres øjne - ofte forfejlede indlæg?

> I de langsomme modemmers tid var der rationale blandt noget af netbetjent
> ideologien, men udbydere har slået hånden at de emsige netcops idag, for
> deres censurforsøg var uværdige og skadelige.

Det har intet med båndbredde og/eller censur at gøre - lige meget hvor ofte
du gentager ovenstående mantra. Prøv at sætte en anden plade på, Bo Warming.
Vi har ligesom hørt dit klynkeri mange, mange gange før.

> Folk kan tænke selv. At brokke sig over en person, bør ske i privat mail.

Ligesom du gør? Fej for egen dør, hykler!

> Glem ikke, at ingen er tvunget til at åbne alt i en ng.

Og det giver dig ret til at sk*de på alle de venlige og uvenlige
henvisninger, du får hele tiden? Du mangler helt og aldeles evnen til at
tage hensyn til andre mennesker. Det er din store brist, BW.

[FUT: dk.admin.netikette.]

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-03 18:57

> [...]
> henvisninger, du får hele tiden? Du mangler helt og aldeles evnen til at
> tage hensyn til andre mennesker. Det er din store brist, BW.

Hvis alle andre var som mig, så gik det nok til sidst
Men ingen andre er som mig, og det er meget trist
synger Tante Sofie i Folk og Røvere i Kardemomme by.

Jeg mener ikke jeg er egoist og skader nogen, der er plads nok
Jeg klynker ikke, men forsvarer ytrinsfrihedens princip
Alligevel tak for dine råd
Jeg er ikke som du, men alligevel vil jeg overveje at følge dem lidt mere
end jeg allerede gør

Jeg søger ikke at lokke rotter i fælden - og en fælde er består i læsning
man kan afbryde, er ikke noget vildt overgreb. Jeg skriver som jeg mener man
bør skrive i evighedens synsvinkel, og hvis det betyder ti gange flere eller
færre læsere end andre får, så dem om det.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-05-03 15:39

On Mon, 12 May 2003 09:59:06 +0200, "ff" <ff@ff.dk> wrote:

>bo stop nu