" Lej min søn" EB om potentiel pædofili-ge~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-03 15:36

" Lej min søn" EB om potentiel pædofili-geshæft10-05-2003

En skotte annoncerede, at man kunne leje hans mindreårige søn.

Politiet greb ind, og han hævdede det var en joke, og de undlod straf, men
besluttede efter nogen tid, at hans annoncering ikke måtte fortsætte.

Avisen taler om arbejdsydelser, (og at barnet irriterede faderen ) - men
udlejning til pædofili kan jo også tænkes at ske via de kontakter som dem
faderen nok har fået, før det altid langsomme politi fik fingeren ud.

Man kan sagtens tænke sig en ansvarlig far, som synes at det er synd
at hans søn skal trælle med hårdt underbetalt arbejde for at tjene penge
til dyrt legetøj, og så giver han sønnen en introduktion til den virkelige
verden, hvor man slikker de rige i røven og tjener tykt på det.

Hvis faderen er tryghedsgivende "anstandsdame",
og barnet ikke er opdraget til skyldfølelse, kan det jo være helt
uskadeligt - fx hvis det handler om nogle få velbetalte pornooptagelser.

For 24 år siden , 5 maj 1979 , satte jeg annonce i SøndagsPolitiken
"Sælg dit barn, dyrt evt"
om rugemorskab altså adoption af nyfødte. Det førte til, at det vellykkede
Sædhjælpsfondet kom igang og i en tid var overskudsgivende.

At moralister vil blande sig i, hvordan forældre tager sig af og anbringer
deres børn, er forkasteligt.

Uanset barnets alder, vil udlejning eller salg måske være et gode for
barnet - incl hvis forælderen har ikke elsker sit barn, (så kan det godt at
andre voksne kommer ind i billedet. )

Staten gør næsten altid skade, så private løsninger er bedre.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46