legetøjsbutik i aalborgområdet?
Fra : tdn

Dato : 07-05-03 18:06

Hej,

Findes der en butik hvor de sælger legetøj i Aalborg?
Er der ikke noget med at der ligger en Paradis på Vesterbro?
Eller er den lukket nu?

Mvh
Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-03 19:34

http://www12.br-leg.dk/Service?SuccTPL=TTShopTPL&city=aalborg

--
-Jens B.

Fra : G-U-F

Dato : 07-05-03 21:49

Jens Bruun wrote:

> http://www12.br-leg.dk/Service?SuccTPL=TTShopTPL&city=aalborg

For at svare Thomas efter hvad jeg tror han mener:
Video 6
danmarksgade 16,st
9000 aalb.
(følgende er min subjektive mening)
Butikken er en videobutik, hvor der i nyere tid er blevet plads til et lille
udvalg for piger og par i legetøj og påklædning. Det er ikke meget! og det
er ikke noget at råbe hurra for!

Nogen der kender andre sexshops vil jeg også gerne høre om det. Også gerne
fra hele jylland og fyn. Er ved at sætte en nonprofit hp op med links til
gode butikker og klubber i hele landet.
Er træt af alle de halvfede mænd der har købt 40.000 ens billige plastik
rør, åbner en sexbutik og kalder det erotisk legetøj!
Min bitre erfaring er at hvis man virkelig vil osé, i den genre, skal man
til kbh!

/G-U-F

Fra : Anita

Dato : 07-05-03 21:35

"tdn" <NOSPAMthomasdNOSPAM@NOSPAMc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Findes der en butik hvor de sælger legetøj i Aalborg?
> Er der ikke noget med at der ligger en Paradis på Vesterbro?
> Eller er den lukket nu?

Den er lukket og slukket.

/Anita

Fra : Ulvir

Dato : 08-05-03 10:51

> [...]
>
>Findes der en butik hvor de sælger legetøj i Aalborg?
>Er der ikke noget med at der ligger en Paradis på Vesterbro?

Try Toy's R Us.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-05-03 20:47

On 08 May 2003 09:50:35 GMT, Ulvir <augustus@TJEKMmail.dk> (slet
TJEKM) wrote:

>Try Toy's R Us.

Hmm der er bare en ting der undre mig ved hele den her tråd - hvorfor
skal den lieg ligge i Ålborg ( ? ) jeg har boet der i 1½ år det er
ikke et sted man komme friviligt :(

anyhow pointen er praktisk talt så kan man da lige så godt købe det
over nettet ( ? ) med mindre der er et behov for at gå og kikke på en
måde der er mere omfatene ind man kan se på en hjemmeside ???

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Gudrun

Dato : 08-05-03 22:13

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

>Hmm der er bare en ting der undre mig ved hele den her tråd - hvorfor
>skal den lieg ligge i Ålborg ( ? ) jeg har boet der i 1½ år det er
>ikke et sted man komme friviligt :(

*hooost*...

Er da flyttet hertil på fuldstændigt frivillig basis - ingen trusler
om overhængende livsfare forbundet med at blive i Brønshøj, ingen
tæskehold ved hoveddøren og slet ingen kendskab til børnelokkere eller
andet der kunne foranledige en flytning til Ålborg - bare helt igennem
lyst til det... wauw, hva'... *G*

Må jeg så efterfølgende foreslå følgende forklaring på din undren -
kunne det tænkes at spørger bor i Ålborg (eller nærmeste omegn)? Det
er for mig en logisk og nærliggende forklaring - he he...

PS - I Halvrimmen (På vej op mod Fjerritslev og Thisted) ligger der
faktisk en rimelig stor Sex-shop men udvalget inde bag de neon-farvede
skilte kender jeg ikke - har aldrig haft tid til et pit-stop, men har
du bil, kan du jo prøve at køre derop engang ved lejlighed.

Jeg kender faktisk ikke andre butikker tættere på, men måske kan andre
hjælpe der?

> anyhow pointen er praktisk talt så kan man da lige så godt købe det
>over nettet ( ? ) med mindre der er et behov for at gå og kikke på en
>måde der er mere omfatene ind man kan se på en hjemmeside ???

Måske er det netop det der er pointen... At tingene skal ses i
virkeligheden. Vi køber en del sex-legetøj over Internettet og er
faktisk aldrig blevet skuffede herhjemme, men måske er vi bare meget
realistisk indstillet - jeg ved det ikke...
Er der ikke returret på den slags også?

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-03 02:42

On Thu, 08 May 2003 23:12:45 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

>*hooost*...

Hmm nå jaeee altså det bør selvføligt bemærkes af en større by at være
er Ålborg nok en af landets smukkeste og jeg har alle mine bedste
barndoms minder der fra .....

men at bo der uden at kende et øje på samme alder lige 102 m fra
jomfruane gade - det er ikke det fedeste !!

> [...]
>tæskehold ved hoveddøren og slet ingen kendskab til børnelokkere eller
>andet der kunne foranledige en flytning til Ålborg - bare helt igennem

jamen Øhh jo jow .... hvis jeg eller havde det rigtige selskab ...
så var det da helt klart værd at oveveje !!!

men jeg bode der jo i ja fra marts 93 til oktober 94 der var jo ikke
internet på den måde som der er i dag overhovedet ....

jeg tror news der var . - var fido net ...

>Må jeg så efterfølgende foreslå følgende forklaring på din undren -
>kunne det tænkes at spørger bor i Ålborg (eller nærmeste omegn)? Det
>er for mig en logisk og nærliggende forklaring - he he...

rest my case - jeg keder mig da jeg bode der .... men det var mere de
sociale rammer der hjorede det ind .... selve byen --- altså det var
jo ikke som Herning - se det var helved ...

> [...]
>skilte kender jeg ikke - har aldrig haft tid til et pit-stop, men har
>du bil, kan du jo prøve at køre derop engang ved lejlighed.

jeg vil sige er man uden for Århus - kan man godt have bil uden at
føle sig som en miljø svin !!!

> [...]

>faktisk aldrig blevet skuffede herhjemme, men måske er vi bare meget
>realistisk indstillet - jeg ved det ikke...

det tror jeg fanme ikke hvis det har været prøvet ... jeg vil fanme
godt se Brita i roen hvis man kom ned med en godt snakseket dildo og
sagde den levede sgu ikke op til forventninger - har du en anden eller
kan jeg få pengene igen )))))))))))))))

Hjertligst men Bestemt
Bo mm

Fra : Britta

Dato : 09-05-03 07:58

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

Gudrun:
> [...]

Hvis det er den der beskriver sig selv som 'Nordjyllands største
erotiske butik' (eller lignende), så har jeg været der for et par år
siden. Den var ikke særligt stor, men havde det mest almindelige
sexlegetøj. Der var et par søde helt nede på jorden piger til at
ekspedere, og priserne var så vidt jeg husker ok. *smiler* pigerne
vidste dog ikke altid lige hvordan de forskellige ting skulle bruges.

Mange ting kan snildt købes over nettet. En KY jelly kan fåes til
65,-. Personligt synes jeg at beklædning er det sværeste at købe på
den måde.

Gudrun:

Det gælder om at være realistisk indstillet, så det er nok derfor det
virker for Jer Forhåbentlig er der ikke mange der tror på den med
'orgasmegaranti'. Jo, ved fjernsalg er der 14 dages returret.

> [...]
> godt se Brita i roen hvis man kom ned med en godt snakseket dildo og
> sagde den levede sgu ikke op til forventninger - har du en anden

Så er det synd du ikke har været der de par gange det er sket
Sidst var det et par snaskede trusser det drejede sig om! Jeg spørger
dem bare om de selv ville købe en dildo i samme butik en anden gang
hvis jeg byttede den. Svaret er som regel 'nej'. Ved fjernsalg er
dildoerne forseglede, så der er det ikke noget problem.

Venligst,
Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-03 08:29

On Fri, 9 May 2003 08:58:26 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

aranti'. Jo, ved fjernsalg er der 14 dages returret.

>Så er det synd du ikke har været der de par gange det er sket

ja det er jeg faktisk oprigtigt talt ked af

>Sidst var det et par snaskede trusser det drejede sig om!

Hmm jeg tænker det oplevelsen der føre med at have legetøjs butik at
man uvilkårligt vil rende på kunder der for et *kick* ud af at opføre
sig på den måde -

> [...]
>hvis jeg byttede den. Svaret er som regel 'nej'. Ved fjernsalg er
>dildoerne forseglede, så der er det ikke noget problem.

hmm ja det er jo logisk med vare der har være i fysisk brug på og inde
i kroppen .... men edb vare - det er de mest utrolige undskyldninger
de kan komme med når de har send en en forkert vare som man i sin
grænseløs naivitet åbner i den formodning at det nu også er det man
har bestilt der ligger der - men nej .... men så kan de noget med at
man kan få ....46 % igen

Mv.
Bo MM

Fra : Gudrun

Dato : 09-05-03 18:44

"Britta" <briped@gmx.net> ulejligede sig med at skrive:

> [...]
>ekspedere, og priserne var så vidt jeg husker ok. *smiler* pigerne
>vidste dog ikke altid lige hvordan de forskellige ting skulle bruges.

Okay - godt med lidt erfaring og du har helt ret, mange vil sikkert
gerne vejledes personligt og så er det kedeligt at opdage, at der står
nogle piger, som ikke kan vejlede spor...

> [...]
>virker for Jer Forhåbentlig er der ikke mange der tror på den med
>'orgasmegaranti'. Jo, ved fjernsalg er der 14 dages returret.

Okay - så ved vi det... *S*

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!