Gør etotik legeyg, Ajna-agtigt
Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-03 08:32

"Fuck Janteloven" Anja Andersen-Tshirt

Forbitrelsen mod selvtillids-stærke primadonna Anja har været utålelig hos
sportsjournalister, der jo er ansat til at bestyrke den Aksel Sandemose'ske
jantelov DU SKAL IKKE TRO DU ER NOGET

Mindsandten om så ikke hendes Slagelse-håndboldhold vinder over
Venstre-politiker Wilbæks Viborghold - og jyderne viser sig som dårlige
tabere.

JP er forbitrede og kalder Anja for en dårlig vinder. JP er vild i varmen og
siger at hendes usportslige T-shirt-provokation bør "ikke gå ustraffethen og
hun bør være glad for at pigehåndbold er en uværdig bagatelsport - Michael
Laudrup kunne ikke have opført sig så barnligt som hun.

Anja's Slagelse-formand bakker hendes søde T-shirt op og siger, at det er
uskadeligt at de få, der modstår janteloven og vinder over den, tør tale
højt om det.

Nogen har fået forstyrret deres cirkler. Deres verdensbillede om at store
vil altid være store, er brudt sammen. Det gør ondt. Selvom en enlig svale
gør ingen sommer.

"Den største forbrydelse forældre kan begå imod deres børn, er at have glemt
deres egen barndom Aksel Sandemose

" Man må overvinde ungdommen i sig, hvis man vil blive barn på ny
Nietzsche

"Selv det største menneske bliver stadig ved, at være et menneskebarn.
Goethe

OM MANDEN ANJA: "I en virkelig mand skjuler sig et barn; det vil
lege.Nietzsche

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-03 12:53

In news:ghota.76060$i46.68384@fe02.atl2.webusenet.com, Bo Warming
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

Hvad har dit indlæg med dk.snak.seksualitet at gøre?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-03 21:11

> In news:ghota.76060$i46.68384@fe02.atl2.webusenet.com, Bo Warming
> <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:
>
> Hvad har dit indlæg med dk.snak.seksualitet at gøre?

Jens Netcop overfortolker fundatserne - der er plads til friske
associationer, og god erotik kan være SM og kreativ som Anja - blæs på
autoritet og jantelov og vær dig selv i samklang med partner. Drop det med
at opføre et tempelskuespil til ære for den politisk korrekte sex-koreografi

Afgørende er at på banen har Anja overgået alle danske Nobelpristagere udi 3
discipliner
1- som finte-begavet kreativ spiller
2. som trænder og holdudvælger, der netop tævede Wilbæks opreklamerede hold
og vigtigst 3. som nedbryder af skadelig autoritetstro. Hun får folk til at
skide på janteloven og acceptere det faktum at de er lige så kloge som en
autoriseret dommer eller psykiatri-overlæge eller højesteretsdommer - at
magthaverne har bare kejserensnyklær-opreklamering bag sig

Hvis vor roste elite havde realiteter bag deres magt, så ville vi efter en
Anja-kamp hvor hun har hånet dommerafgørelserne uørbødigt, se dommeren
præstentere medierne for videooptagelser, der viser at hans domme var
rigtige. Det er aldrig sket. Fordi Nobel-værdige Anja har ret så ofte at de
underlødige autoriteter ikke tør lade det komme an på en prøve. De har
videoerne. Men dissee må formodes at tale til fordel for Anja. Som imponerer
mere og mere Glistrup-agtigt. Fuck janteloven.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-03 09:17

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> [...]

> autoriseret dommer eller psykiatri-overlæge eller højesteretsdommer - at
> magthaverne har bare kejserensnyklær-opreklamering bag sig

Godt sexliv handler om ikke at ligge under for kejserens-ny-klær snobberi
MEN GØRE HVAD DER ER SJOVT - som Anja.

-------------------

Verbal tilsvining af geniale individualister

så vi da den garvede JP journalist Fl Chr Nielsen kaldte sin bog om Glistrup
for "Anarkisten".
Og nu hetzes imod at Anja Andersen også er modstander af den undertrykkende
jantelov "Du skal ikke tro du er noget".
Har Anja's "fuck-finger" nogensinde ramt en dommer i øjet? Bombekastende
anarkister er terrorister, men Glistrup er en folkelig dansk, fredelig
anti-terrorist.

De der så Glistrups søn, Jørgen, blive interviewet i TV-DK4 (genudsendes
p.t.) ser at 1900-tals-Grundtvig også har været god som børneopdrager.
Han bliver bedre end Don Ø som Parken-leder.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-05-03 13:11

On Mon, 5 May 2003 22:11:28 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

>Jens Netcop overfortolker fundatserne - der er plads til friske
>associationer

den holder altså Ikke warming at du som jeg så ofte før har skrevet
bruger et par sex ord i et indlæg for at fyre noget af du
tilfældigtvis jar på hjertet....

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-05-03 19:41

Bo M Mogensen wrote:

> den holder altså Ikke warming at du som jeg så ofte før har skrevet
> bruger et par sex ord i et indlæg for at fyre noget af du
> tilfældigtvis jar på hjertet....

Hvor sjovt ...

Det gør du også i tide og utide.

/Peter

Fra : Steen Johansen

Dato : 06-05-03 21:04

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> wrote in message
Bo M Mogensen wrote:

> den holder altså Ikke warming at du som jeg så ofte før har skrevet
> bruger et par sex ord i et indlæg for at fyre noget af du
> [...]

Skabs læser FØJ, aldrig et ord om dit eget meget problematiske sex liv
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-03 21:59

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det gør du også i tide og utide.
>
> /Peter
>
> Skabs læser FØJ, aldrig et ord om dit eget meget problematiske sex liv

Endnu værre - skabs-FESTABE

Hvergang der er dss-fest så gir den lille grimme olding Steen "Netcop"
Johannesen som at han kommer , men aldrig tør han

Dss-gudinderne er skræmmende

Som så mange af os, har han intet sexliv, så lad vær at smigre ham med at
kalde det "etPROBLEMATISK sexliv"

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-05-03 00:09

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
news:SbVta.95Endnu værre - skabs-FESTABE

[...]

Wamling har ret jeg har svigtet dss festen men ikke fordi jeg fik kolde
fødder
men pga at jeg skulle noget andet qva mit job og nu er det tilsyneladende
slut
med dss festerne Så----
I øvrigt har jeg det som Peter vi spiller pik, mindst 3 gange dagligt Så----

Der er mange Rigtig mange ( som Tudebamsen ville have sagt det) som ser ned
på os onnanister
I virkeligheden er det god sex med en person som man holder meget af Ikk?
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-03 05:14

> [...]
> på os onnanister
> I virkeligheden er det god sex med en person som man holder meget af Ikk?

Ugens Rapports grå sider er - og især var - bedre til det end pornofilm,
ikke?

"Masturbation is reckoned disgraceful - it cannot be sentimentalised. "
W.H. Auden

(hvem er tudebamsen?)

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-05-03 07:52

"Masturbation is reckoned disgraceful - it cannot be sentimentalised. "
W.H. Auden

(hvem er tudebamsen?)

Thorbjoern Ravn Andersen pause klown i mudder
MvH Steen

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-03 12:58

In news:ghota.76060$i46.68384@fe02.atl2.webusenet.com, Bo Warming
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

Nu ser jeg, at du har postet nøjagtig samme indlæg i dk.politik, omend du
har benyttet en anden emnelinie. Du irriterer mange med dine OT-postings,
men det ved du jo. Hvorfor bliver du ved med at skubbe eventuelle læsere fra
dig ved igen og igen at igorere alle henvisninger, venlige såvel som
uvenlige?

[FUT: dk.admin.netikette]

--
-Jens B.