Når manden ikke har lyst til sex...
Fra : LadyBug

Dato : 04-05-03 16:03

Hej gruppe.

Jeg er ny i gruppen, og kigger herinde fordi jeg er ved at være ret frustreret.

Jeg er en kvinde på 37 år, som er i et relativt nyt forhold, med en mand som jeg elsker meget højt, og som jeg tænder meget på!!

MEN, desværre har han slet ikke den samme lyst til sex, som jeg har.

2 - max. 3 gange om ugen, og så føles det nærmest som om, det bare er noget der skal overståes.

Jeg har selvfølgelig talt med ham om det, men han siger bare, at han ikke har større behov !!

Jeg har prøvet alt, for at tænde ham oftere, men det virker tilsyneladende ikke.

Hvis vi elskede igår, så får jeg ihvertfald ikke noget igen, før tidligst tirsdag/onsdag. Suk.

Jeg føler mig skidt tilpas med det.
Jeg føler, at det er mig der er noget galt med, at jeg ikke er tiltrækkende nok, men det afviser han, og henviser til, at han er ved at være gammel.... (han er ikke fyldt 40 endnu!)

Og når jeg så læser og hører, at mænd generelt klager over at kvinder "aldrig" har lyst - ja, så bliver jeg sgu frustreret.

Jeg har ofte overvejet at finde en elsker, bare for at få mere sex og føle den bekræftigelse som det jo er, når en mand begærer én.

Men jeg ved ikke om jeg tør!

Har I nogle råd til mig?

LadyBug

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-03 16:21

"LadyBug" <ladybug@jubiimail.dk> skrev :

>Jeg er ny i gruppen, og kigger herinde fordi jeg er ved at v=E6re ret =
>frustreret.
>
>Jeg er en kvinde p=E5 37 =E5r, som er i et relativt nyt forhold, med en =
>mand som jeg elsker meget h=F8jt, og som jeg t=E6nder meget p=E5!!

Velkommen til og håber du får fornøjelse af gruppen.

Et lille ønske, er at du ændrer dine indstillinger i Outlook
Express.

Du har sat din OE til at sende med Quoted Printable, hvilket
desværre ikke er så smart, da en del newsreadere ikke forstår det
og ser dine indlæg som ovenstående.

Endvidere kan OE-brugere ikke citerere dine indlæg korrekt med >
når de svarer på dem.

De bedste indstillinger kan du se på
<http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>.

Tak.

Fra : LadyBug

Dato : 04-05-03 16:34

> Et lille ønske, er at du ændrer dine indstillinger i Outlook
> Express. Du har sat din OE til at sende med Quoted Printable

OK. Tak skal du have, det er hermed gjort, og jeg sender her mit indlæg
igen:

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 04-05-03 17:02

>Jeg er en kvinde på 37 år, som er i
> [...]
Mange mennesker hører man gør det 2-3 gange om ugen.
Men du siger han ikke har større behov. Så har han nok ikke større
behov. Men hvis man kan se partneren har lyst til mere kunne man
vel godt gøre det alligevel for at glæde hende.
Noget af glæden ved sex er vel også at se partneren blive
tilfredsstillet og når du gør alt for at han skulle få lyst skulle
man jo tro at han så fik lyst.

>Jeg har prøvet alt, for at tænde
>ham oftere, men det virker
>tilsyneladende ikke.
Også med andet end missionærstillingen.....

Fra : Nette

Dato : 05-05-03 07:02

"LadyBug" skrev i en meddelelse

Hej ladybug

> MEN, desværre har han slet ikke den samme lyst til sex, som jeg har.

Sådanne kærester har jeg også haft. Og jeg har truet med at jeg ville være
nødsaget til at finde en elsker, hvis de ikke kunne "levere varen"... :.-(

> 2 - max. 3 gange om ugen, og så føles det nærmest som om, det bare er
> noget der skal overståes.

Huh, det var kun i starten vi gjorde det hver dag, når vi ryger ind i
hverdagen, så er der hverken tid eller overskud til det. Så er det MAX 2-3
gange om ugen, det kommer helt af sig selv.

> Jeg har selvfølgelig talt med ham om det, men han siger bare, at han
> ikke har større behov !!

Måske har han en hård hverdag? Måske kræver det at have sex, mange kræfter
af ham? Specielt, hvis du kræver, han er meget nærværende, elle rhvis han
bare føler en snert af, at du kræver det.

> Jeg har prøvet alt, for at tænde ham oftere, men det virker
> tilsyneladende ikke.

Nej, hvis manden er udkørt, så har han vel ikke overskud til det.

> Hvis vi elskede igår, så får jeg ihvertfald ikke noget igen, før
> tidligst tirsdag/onsdag. Suk.

Hvad med at du onanerede? HVad med et massageapperat? Det må da give dig
lidt ekstra?

> Jeg føler mig skidt tilpas med det.
> Jeg føler, at det er mig der er noget galt med, at jeg ikke er
> tiltrækkende nok, men det afviser han, og henviser til, at han er ved at
> være gammel.... (han er ikke fyldt 40 endnu!)

Hvis du føler det, tror du så ikke, det er hos dig problemet ligger? Det er
helt forkert at tro, at ens kærestes sexlyst automatisk er sat efter ens
egen evne til at tiltrække.

> Og når jeg så læser og hører, at mænd generelt klager over at kvinder
> "aldrig" har lyst - ja, så bliver jeg sgu frustreret.

De fleste af de mænd jeg kender, som klager over dette. de har ikke fået
noget i måneder. Men husk, vi mennesker er forskellige. Men ja, jeg kender
følelsen: "Hvorfor ender jeg altid op med mænd, der ikke lever op til det
alle mænd altid klager over: At de får alt for lidt sex?"....

> Jeg har ofte overvejet at finde en elsker, bare for at få mere sex og
> føle den bekræftigelse som det jo er, når en mand begærer én.

Min kæreste og jeg er pt så stressede, at vi ikke engang har sex 3 gange om
ugen, nogle gange er vi helt nede på een gang, en enkelt gang sprang vi en
hel uge over. Men vi gør meget for at fortælle hinanden, hvor meget vi
holder af hinanden, hvad vi betyder for hinanden, i dagligdagen. Det tager
kun et par minutter, men styrker vores tro på hinanden, og giver os derfor
bekræftigelse udover den bekræftigelse det er, når vi i det hele taget bare
er der og gider hinanden.

Jeg synes, i skulle forsøge det samme. Men det kræver, at du arbejder lidt
med dig selv. Du er nød til at erkende, at bekræftigelse kan komme på andre
måder end via sex. Andre måder, som er meget mere givende end en omgang på
lagenet.
Jeg ved, dette er vovet sagt, men jeg kender til stadighed mange mænd, som
sagtens kan have sex uden følelser, men jeg kender ikke mange kvinder, som
kan det samme. Jeg mener derfor ikke, at sex med en mand er særlig
bekræftende på andet end ens seksualitet. - Det siger ikke nødvendigvis
noget om personen, kun om udstyret. - Og nogle gange kan man sgu ikke engang
være sikker på, det er andet ned det, at man har et hul. Tag f.eks. mænd,
der hurtigt samler en narkoluder op på gaden. Hvilken slags bekræfigelse
tror du, de giver sådan en kvinde?

Så, med mindre det selvfølgelig kun er den seksuelle bekræftigelse og
forløsning, du har brug for, så synes jeg i skulle forsøge med det andet,
som altså i mine øjne siger meget mere.
- Skulle det være den seksuelle bekrætigelse du har brug for, er det nok
ikke en kæreste, men en elsker du skal ud og finde. Og så synes jeg klart,
du skal lade din kæreste vide, at du søger en anden, sådan han selv kan
vælge, om han vil være en del af det eller ej.

Under alle omstændigheder, skal du smede NU, mens jernet er varmt. Det ville
være for ødelæggende for jer begge, hvis du om f.eks. fem år, når i var
rigtig godt etableret, kom og sagde: "Du giver mig ikke nok sex, jeg
skrider".... Du er nød til at gøre op med dig selv, om du kan leve resten af
dit liv med sex de gange om ugen, hvor du får det, eller om du vil søge nye
græsgange.

Held og lykke med det hele....

Nette

Fra : N/A

Dato : 04-05-03 17:07

Fra : LadyBug

Dato : 04-05-03 17:07

"Usenet Rulez" skrev :
> Lage mad, köp vin og sprit, sånt tänder man på.

Helt ærligt!

Jeg skrev, at jeg var 37 år, gjorde jeg ikke?

Jeg er jo ikke HELT uerfaren.....

LadyBug

Fra : N/A

Dato : 04-05-03 20:19

Fra : LadyBug

Dato : 04-05-03 20:19

"Usenet Rulez" skrev

> Du har alltså förökt det?

Ja da... og han er da glad for mad og hygge, men det hjælper da ikke på
hans sexdrive.

> Då måste du förka komma på vad som tänder honom, kanske tycker han
>att hans fantasier är för underliga/perversa/genanta.

Har vi talt om, men heller ikke her, er der noget at hente.
Det virker på mig, som om han ikke syntes, at sex er "noget særligt".

Da han var yngre, jo - men ikke mere.
Og da han var yngre, kendte jeg ham desværre ikke.

> har du något att gå på? Någon ledtråd?

Slet ikke....

LadyBug

Fra : ¤

Dato : 04-05-03 17:30

On Sun, 4 May 2003 17:03:17 +0200, "LadyBug" <ladybug@jubiimail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Og når jeg så læser og hører, at mænd generelt klager over at kvinder "aldrig" har lyst - ja, så bliver jeg sgu frustreret.

De mænd der klager over at deres kvinder " aldrig " har lyst, de får
altså ikke sex 2-3 gange om ugen. Måske kan de ikke en gang leve op
til det, hvis de virkelig fik en " sulten " kvinde. Jeg synes nu ikke
den frekvens lyder så ringe endda. Det synes jeg godt man kan leve med
og så onanere der imellem. Det er straks værre at det bare føles som
noget der skal overståes. Det kan ikke være særlig spændende.
Er det altid dig skal tage initiativ til sex ?
Jeg har selv en gift elskerinde som kommer hos mig fordi hendes mand
ikke har lyst til sex. De har prøvet parterapi og alt muligt men det
har ikke hjulpet. Han har bare ikke lyst, og ser det som en lettelse
at hun besøger mig og er holdt op med at presse ham.
Hun er ret krævende, og jeg er heller ikke sikker på at jeg kunne
magte det, hvis det var mere end 2-3 gange om ugen.
Vi er 42 og 43 år gamle. Måske er problemet at mænd har mest lyst i 20
års alderen, mens kvinder har mest lyst i 30-40 års alderen.
Min erfaring er at mange kvinder får MEGET lyst til sex, når de får en
ny partner. Også selv om det været kølet ned i årevis med den gamle
partner.

>Jeg har ofte overvejet at finde en elsker, bare for at få mere sex og føle den bekræftigelse som det jo er, når en mand begærer én.

Den sidste bemærkning får mig til at overveje om det seksuelt begær
eller om det manglende selvtillid der gør at du har behov for at føle
bekræftelse.

>Men jeg ved ikke om jeg tør!
>

>Har I nogle råd til mig?

Hvis han er håbløs seksuelt, er du nok nødt til at finde en elsker,
eller måske skifte ham helt ud.
Her tænker jeg ikke på frekvensen men kvaliteten.

Fra : LadyBug

Dato : 04-05-03 20:07

"¤" skrev i :

> De mænd der klager over at deres kvinder " aldrig " har lyst, de får
> altså ikke sex 2-3 gange om ugen. Måske kan de ikke en gang leve op
> til det, hvis de virkelig fik en " sulten " kvinde.

Nej, det kunne jeg forestille mig.

>Jeg synes nu ikke den frekvens lyder så ringe endda.

Måske ikke, men jeg ville gerne mere..

>Det er straks værre at det bare føles som noget der skal overståes.

Jeg føler nogen gange, at han kun gør det for min skyld, og det er jo
ikke meningen - trods alt.

> Er det altid dig skal tage initiativ til sex ?

Nej, ikke mere.
Jeg er holdt op med at tage initiativet, fordi det er ikke så fedt at
blive afvist.
Og så fjerner jeg jo også lidt af presset fra ham.

> Den sidste bemærkning får mig til at overveje om det seksuelt begær
> eller om det manglende selvtillid der gør at du har behov for at føle
> bekræftelse.

Hmm, måske har du ret.
Jeg har selv tænkt meget over det.

> Hvis han er håbløs seksuelt, er du nok nødt til at finde en elsker,

Han er ikke håbløs - hvis han gider......

> eller måske skifte ham helt ud.

Nej!

> Her tænker jeg ikke på frekvensen men kvaliteten.

Ja, netop.
Jeg ville sikkert ende op i samme situation med en anden..

Mænd bryder sig åbenbart ikke om at kvinder har meget lyst til sex, og
tager initiativet??

Tak for dit indlæg.

LadyBug

Fra : ¤

Dato : 04-05-03 21:06

On Sun, 4 May 2003 21:07:27 +0200, "LadyBug" <ladybug@jubiimail.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg ville sikkert ende op i samme situation med en anden..
>
>Mænd bryder sig åbenbart ikke om at kvinder har meget lyst til sex, og

Her tager du fejl. Vi nyder det. Nu ved jeg ikke hvor krævende du er ,
men jeg ved at det kan være krævende at tilfredsstille en " sulten "
kvinde. Det har de færreste mænd nok overskud til hver dag.
Hvis du kun forventer en "quickie " kan det nok nemmere lade sig gøre.

>Tak for dit indlæg.

Det var så lidt.

¤

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-03 19:44

In news:3eb52b75$0$4349$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, LadyBug
<ladybug@jubiimail.dk> wrote:

> 2 - max. 3 gange om ugen, og så føles det nærmest som om, det bare
> er noget der skal overståes.

Du burde føle dig voldsomt priviligeret.

> Hvis vi elskede igår, så får jeg ihvertfald ikke noget igen, før
> tidligst tirsdag/onsdag. Suk.

Og? I en alder af 37 har du vel for pokker andre interesser? Lad nu den
stakkels mand være i fred bare en gang i mellem.

> Og når jeg så læser og hører, at mænd generelt klager over at kvinder
> "aldrig" har lyst - ja, så bliver jeg sgu frustreret.

Du har sgu' aldrig hørt mig klage

> Jeg har ofte overvejet at finde en elsker, bare for at få mere sex og
> føle den bekræftigelse som det jo er, når en mand begærer én.

Gaaab. Bekræftelse, bekræftelse og atter bekræftelse. I er ikke så dybe, jer
kvinder, vel?

--
-Jens B.

Fra : LadyBug

Dato : 04-05-03 20:12

"Jens Bruun" skrev :

> Du burde føle dig voldsomt priviligeret.

Hvorfor det?

> Og? I en alder af 37 har du vel for pokker andre interesser?

Hvad har det med sagen at gøre?
Hvis jeg har mere lyst end 2 gange om ugen, er jeg så forkert?

>Lad nu den stakkels mand være i fred bare en gang i mellem.

Hvem siger at jeg ikke lader ham være i fred?
Jeg skrev jo ikke, at jeg jagtede ham, og plagede ham, vel?
Men at jeg syntes det var et problem for MIG, at han ikke havde mere
lyst.

> Du har sgu' aldrig hørt mig klage

Det sagde jeg heller ikke!! Men jeg har hørt mange andre klage....
Masser.

> Gaaab. Bekræftelse, bekræftelse og atter bekræftelse. I er ikke så
dybe, jer
> kvinder, vel?

??

LadyBug

Fra : Lia

Dato : 04-05-03 21:24

"LadyBug" <ladybug@jubiimail.dk> wrote in

> Jeg har ofte overvejet at finde en elsker, bare for at få mere sex og
> føle den bekræftigelse som det jo er, når en mand begærer én.

God ide. Det er enhvers ret at finde nogle suppleanter, når man ikke får
nok sex. Du skal IKKE lade dig passificere eller dæmpe din lyst. Spred
benene for nogle elskere. Sig til ham at når han ikke kan klare opgaven, så
MÅ du altså have et par elskere samtidig.

Lia

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 06-05-03 22:43

"Lia" <lia.nilsen@hotmailen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> benene for nogle elskere. Sig til ham at når han ikke kan klare opgaven,

> MÅ du altså have et par elskere samtidig.

Blah, blah, blah.........

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 06-05-03 23:10

On Tue, 6 May 2003 23:42:59 +0200, "Jens Bendtsen" <aura@tiscali.dk>
wrote:

>"Lia" <lia.nilsen@hotmailen.com> skrev i en meddelelse

>så

Vil godt se den pige/kvinde der ville accepterer at deres fyr kom og
sagde det samme ?. For hvis pigene/kvinderne ikke kan hvorfor skal de så
forvente at vi kan og vil.
Flemming Jacobsen

Fra : Henning

Dato : 07-05-03 14:42

Thunderbird[7100] wrote:

> Vil godt se den pige/kvinde der ville accepterer at deres fyr kom og
> sagde det samme ?. For hvis pigene/kvinderne ikke kan hvorfor skal de
> så forvente at vi kan og vil.

Pjat! Det er ikke en argumentation der kan bruges til noget!
Hvert forhold er unikt og må finde egne løsninger på deres
spesefikke problemer.

I dette forum, bør man hellere forsøge at komme til forståelse
og samklang kønnene imellem, end at grave grøfter.

Når der er problemer kan der gøres noget ved det, hvis begge
parter er indstillet på det, eller må man opløse forholdet, hvilket
jo også er at gøre noget ved det.

Jeg har levet i et forhold med sex 3- 4 gange i døgnet over 15 år
og i et forhold hvor der kun er sex 1-2 gang ugentlig og hvor
der godt kan være pauser på op til 1 måned eller 1½

Det man må tage stilling til er, kan/vil man leve med det eller ej!
Det er næsten sten sikkert, at den der har mindst lyst, ikke vil
være i stand til at få mere lyst, for det er jo ikke ham/hende,
der mangler noget, bortset fra at han/hun jo må leve med det
evige pres fra sin utilfredstillede partner, der ofte bliver
edike sur, bliver passiv og uengageret i parfoeholdet, bliver
afstandstagende og kontakt-flygtende, mister evnen til glæde
og umiddelbarhed etc. etc.

MVH
Henning

Fra : Claus Sørensen

Dato : 08-05-03 07:44

Henning wrote:

> [...]
> edike sur, bliver passiv og uengageret i parfoeholdet, bliver
> afstandstagende og kontakt-flygtende, mister evnen til glæde

Så noget af det første man må have afklaret i et forhold er, hvor ofte man
har lyst, når dagligdagen kommer og forelskelsen er overstået.

De herligste hilsner