Oscar Wilde var ikke bøsse
Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-03 21:35

Oscar Wilde var ikke bøsse
Oscar Wilde var extremt martyrium-opsøgende, jvf citater nedenfor, og
forskning i retssagen modsiger klart Politiken Bøger (Bibliopaten JSP
26-04-2003) på bl.a. følgende punkter

1.. Intet beviser at Wilde var bøsse mht anal-kopulation, og eneste
indicie på sådant, som berørtes af retssagerne, var et tvivlsomt
hotelpige-vidnedsbyrd om, at hun havde set en sædplet på et lagen. Hvad jo
kan opstå i søvne og ved onani,og retssagen lagde derfor ikke vægt på dette.
Retssagen handlede om Wildes intellektuelle aktivitet, nemlig hans
anbefaling af frigjort livsstil (især i hans populære lystspil og en bog),
som ledende briter vurderede som en medvirkende årsag til at deres soldater
var klart dårligere end de tyske, som man vidste at man snart skulle i krig
med.

Havde Wilde været anklaget for sodomi altså røvpul havde han fået _meget
længere_ fængselsstraf, skriver de forskere, der er inde i den tids
juristeri, og ingen har modsagt dem. Men bøsser hylder deres "Sct. Oscar" og
laver film, der antyder homosexuel kopulation.

2.. Markisen af Queensbury var nok usympatisk, men det er meget
vildledende at påstå, at denne jaloux og aggressive far til en ven "
afstedkom de retssager, der førte til Wildes fald".

Kun leverede markisen det alibi, som Wilde begærligt greb for at gøre sit
liv til et kunstværk og eftefølge Wildes idoler, Jesus, Sokrates, visse
katolske helgener og andre martyrer.

Marquisen skrev en harmløs injurie på en lap papir, som Wilde kunne have
bortkastet, hvis ikke han frydede sig ved den.Der stod "Wilde poses as
sodomite" (altså "Wilde opfører sig som om han hører til bøsseslænget")

Wilde anlagde en efter alle vejlederes klare advarsler håbløs injuriesag,
som forudsigeligt førte til, at OFFENTLIG PÅTALE skaffede Wilde en
fængselsdom på halsen, for at have PROPAGANDERET FOR LØSSLUPPEN, UMORALSK
LIVSSTIL.

Ligesom Jesus og Sokrates kort før arrestation havde kunne glæde deres
angribere ved at gå i landflygtighed, så havde det været nemt for Wilde at
følge sine mange narko-forbrugende og homosexuelt "ekshibitionist- og
voyeur-perverse" venner, der næsten fyldte et helt tog, da de rejste til
Frankrig efter dommen, for at undgå londonernes vrede.

Men Wilde ØNSKEDE FÆNGSELSOPHOLDET og dets lidelser, for kunsten var hans
liv, og han var udbrændt mht. at producere mere kunst , så
fængselsoplevelsen var en kærkommen gave, der hjalp ham til at afrunde sin
geniale, Nietzsche-agtige og Nietzsche-analoge ideologi og filosofiske
digterkunst , så den blev mere helstøbt og værdifuld end ellers.

(Nietzsche valgte at simulere sindsyge, da han var udbrændt. Wildes
humoristiske dramatik gør de to meget forskellige, men moral-relativismen og
foragten for medlidenhed er blandt de enorme overlap )

(Mandlig homosexualitet kan defineres på mange måder - og Wilde var meget
æstetisk anlagt og nød at SE unge smukke mandekroppe. Han kan til nød kaldes
voyeur - med harmonisk familieliv med kone og børn.

Han har nok kysset og holdt i hånd offentligt for at provokere borgerskabet,
når han var sammen med unge aristokratiske mænd - han var meget snobbet
vedr adel og rang. Og han var en oprørsk irlænder med aversion mod visse
briter .

At den yngste del af de mandegrupper, som han kom i året før fængslingen,
kaldes trækkerdrenge, og at Wilde forærede dyre æstetiske gaver, fx
cigaretui til en af dem, er selvfølgelig et yderst svagt indicie for
homo-erotik!

At han forsvarede sine venner, der tog til Nord-Afrika som homosexuelle
pædofil-turister, bl.a. Andre Gide,er også´blandt de yderst svage indicier.
Han var glad for at forsvare svage og forkætrede, i frihedens incl
ytringsfrihedens navn.)

-----------------

>Det var året efter , at den føromtalte lov blev vedtaget, hvis kapitel 11
gjorde "utilbørligt forhold mellem mænd" strafbart. Selvom det
praktiseredes privat. Denne lov føjede således en pikant islæt af fare til
en adfærd , der , uagtet den virkede frastødende på de fleste mennesker ,
hidtil ikke var blevet anset for strafbar i England."Det var som at holde et
måltid med pantere," som Wilde skrev i "De Profundis"; "faren var halvdelen
af spændingen"<(Montgomery Hyde "Sagen mod Oscar Wilde", 1960.)

"Da jeg var dreng, var mine yndlingsskikkelser Lucien de Rubempre og Julien
Sorel. Lucien hængte sig. Julien døde på skafottet og jeg døde i
fængslet".Oscar Wilde (kort før sin død dvs 2 år efter løsladelse fra
fængslet (år 1900))

Det er ikke kunsten der efterligner livet, men livet der efterligner
kunstenOscar Wilde

"---at være fortsat ad den samme bane med det samme liv, ville have været
forkert, fordi det ville have været at begrænse. Jeg måtte videre." skriver
Oscar Wilde i fængslet.,

"Life held to my lips a full flavoured cup, and I drank it to the dreggs.The
bitter and the sweet. I found the sweet bitter, and the bitter sweet.
..Because I have written all there was to write, I wrote when I did not know
life. Now that I know the meaning of life, I have no more to write.I have
found my soul, I was happy in prison because I found my soul." Oscar Wilde

Jeg har skrevet alt hvad der var at skrive, Jeg skrev dengang jeg ikke
kendte livet, men nu, da jeg kender livets mening, har jeg ikke mere at
skrive.Jeg har fundet min sjæl. Jeg var lykkelig i fængslet, fordi jeg fandt
min sjæl.

"Træt af at være på højderne, kastede jeg mig med viljened i dybderne for at
søge efter nye oplevelser. Hvad paradokset var for mig i tankens sfære, var
perfersiteten for mig i lidenskabens svære." Oscar Wilde

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-04-03 21:53

Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-03 22:10

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message
> [...]

Steen Johansen er OT her - og det gør ikke noget
Kun mailbombning og komerciel spam og de sjældne indlæg der er klart
fejlplaceret og en anden ng er klart bedre, er så OT at det kan være værd at
nævne

Steen Johansen er mafia-kaptajn hvis jeg er avanceret til mafia-sergent.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-04-03 08:03

On Sat, 26 Apr 2003 23:09:47 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> [...]
>nævne
>
>Steen Johansen er mafia-kaptajn hvis jeg er avanceret til mafia-sergent.

ja nu for Johansen røde øre
ham høre vi ikke mere til længe efter han er blevet taget med bukserne
nede !

Mv.
Bo M Mogesen

fut :dk.snak.off-topic

--
http://66.148.13.230/gallery/zoom/729.jpg

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-04-03 08:00

On Sat, 26 Apr 2003 22:34:39 +0200, "Bo Warming"
> [...]

>Oscar Wilde var extremt martyrium-opsøgende, jvf citater nedenfor, og
>forskning i retssagen modsiger klart Politiken Bøger (Bibliopaten JSP

nej ikke bortste fra han selv sagde at han var det !
om det var et publiciti stunt eller fagcjt skal så være svært at sige
-

Mv.
Bo M Mogensen
--
http://66.148.13.230/gallery/zoom/729.jpg

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-03 11:15

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> nej ikke bortste fra han selv sagde at han var det !
> om det var et publiciti stunt eller fagcjt skal så være svært at sige

Må jeg høre hvor du har læst det?

Fra : Palle Hansen

Dato : 27-04-03 08:55

Kan det ikke være fløjtende ligeglyldigt om han var bøsse eller ej ???
Det rager vel i bund og grund hverken dig eller mig....

palle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-04-03 09:46

"Palle Hansen" <ph@kartparts.dk> skrev :

>Det rager vel i bund og grund hverken dig eller mig....

Derimod rager det mig når folk ikke citerer efter netiketten, det
er ret irriterende.
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Fra : Palle Hansen

Dato : 27-04-03 22:39

> Derimod rager det mig når folk ikke citerer efter netiketten, det
> er ret irriterende.

Og det pisser mig totalt af når folk er så OT som du er her !

Hvis du læste mit indlæg ville du jo sikkert ha' bemærket at jeg ikke
svarede på andet end Bo's overskrift, og derfor postede ganske korrekt

Palle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-03 01:20

"Palle Hansen" <ph@kartparts.dk> skrev :

>Hvis du læste mit indlæg ville du jo sikkert ha' bemærket at jeg ikke
>svarede på andet end Bo's overskrift, og derfor postede ganske korrekt

Du glemte at klippe det væk du ikke svarer på og kunne så
passende have undladt at citere noget.
..
At citere omkring 165 linjer for at komme med et svar på to
linjer er irriterende.

Hvilket bl.a. gør at man skal scrolle to - tre skærmbilleder før
man havner på næste ulæste indlæg.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bliver bragt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-04-03 08:39

On Sun, 27 Apr 2003 23:39:29 +0200, "Palle Hansen" <ph@kartparts.dk>
wrote:

>Og det pisser mig totalt af når folk er så OT som du er her !
>
>Hvis du læste mit indlæg ville du jo sikkert ha' bemærket at jeg ikke
>svarede på andet end Bo's overskrift, og derfor postede ganske korrekt¨

ja men derfor kan du sgu da godt slette det du ikke svare på
da man ellers sider og spiller resten af indlæget igenem for at se om
der kommer andet - det gør der så ikke....derfor skære man det væk man
ikke svare på .

fut : dk.admin.netikette

Fra : Chokmah

Dato : 27-04-03 10:03

On Sun, 27 Apr 2003 09:54:47 +0200, "Palle Hansen" <ph@kartparts.dk>
wrote:

>Kan det ikke være fløjtende ligeglyldigt om han var bøsse eller ej ???

Øhhh ja ..... snarre er det lidt hårdt med din svigten cita teknik
tjek den her ud : <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

>Det rager vel i bund og grund hverken dig eller mig....

som tommelfinger regl ikke men nu er det her jo en debat forum om sex
og samliv - så hvordan man nu griber emnet an er op til en selv !

BW har angiveligt nok skrevet hovede indlæget for at opleve glæden ved
at se sig selv på srkift ..... men det er dog et uforanderligt fakta
at når promonete personer i historien -----markedes føre sig på derres
drifts liv .....spm du kan se på denne side :
http://www.showgate.com/tots/gross/wildeweb.html

så er det en del år siden og som sådan en utraditionl måde at markedes
føre sig selv på ... måske epokegørende og som sådan en forgangs mand
for homoernes retigheder / synlighed ( ? )

at det angiveligt ikke har haft større anerkendelse begurndes nok
bedst i at Oscar wilde var en eklatent begavelse og som sådan næppe
nåede et reelt stort publikum - da de fleste jo som bekendt er et sted
i mellem midelmådigt og dårligt begavet !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-03 11:27

"Chokmah" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> at når promonete personer i historien -----markedes føre sig på derres
> drifts liv .....spm du kan se på denne side :

Jeg skriver for at få modsigelse og nå sandhed - hvad i det link mener du
modisger min trådstart?

> [...]
> nåede et reelt stort publikum - da de fleste jo som bekendt er et sted
> i mellem midelmådigt og dårligt begavet !

fordi Wilde var superbegabet af Nietzsche-dimensioner og -ideologi

er det synd at han blot gøres til en bøsse-martyr - han bidrog til tolerance
vedr homosex men også MEGET ANDET DER ER LIGE SÅ VIGTIGT, og det forties
fordi det er så bekvemt af fokusere på blot denne misforståede retssag.

Som jeg skriver, havde han fået meget længere fængselsstraf, hvis han havde
kaldt sig fuldblods-bøsse

Er man bøsse hvis man ikke har en pigekæreste, og kender en mand, der ikke
er ens fjende.?
Blir man hvis begge sir JEG ELSKER DIG?
eller skal de have omfavnet?
eller kysset?
eller fællesonaneret?
- eller er pik i endetarm KriteriET ?

Hvordan mener du, at at det danske dynamiske sprog opleves idag, vedr
mandling homosexualitet (som jeg ikke er intolerant overfor på nogen måde -
jeg sir som Spies - så blir der flere piger til os andre!) ?

Er man sindsyg hvis man sir man er sindsyg - NEJ
Hvis andre sir det - NEJ
Er man bøsse hvis man sir det og har løse håndled og stemte S'er - NEJ - så
er man "lidt bøsset"
At dele soveværelse med en mandeven, bringer vel heller ikke over tærsklen
til at man er "bøsse i adfærd og personlighed".

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-04-03 18:53

On Sun, 27 Apr 2003 12:27:21 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Jeg skriver for at få modsigelse og nå sandhed - hvad i det link mener du
>modisger min trådstart?

Nå nej det er rigtigt det var noget oscar fortalte min granfætter s
tip olle far !!!
han sagde en da det var godt - gamle gris !!!

Mv.
BO M M

Fra : Bo Warming

Dato : 27-04-03 11:17

"Palle Hansen" <ph@kartparts.dk> wrote in message
> Kan det ikke være fløjtende ligeglyldigt om han var bøsse eller ej ???
> Det rager vel i bund og grund hverken dig eller mig....

Politiken skriver , som jeg nævner, en hel side omdet.

Når store massemedier vildleder, er det værd at jorde dem -så ikke fx folk
tror at det passer hvis USA påstår at Irak havde masseødelæggelsesvåbenosv
osv osv osv osv

Bøsserne er vilde, hvis man betvivler at han var fuldblods bagdørsindianer

Jeg syns det er synd de skal leve på en løgn

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-03 13:54

In news:JYBqa.37401$fG2.11317@fe06.atl2.webusenet.com, Bo Warming
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> Oscar Wilde var ikke bøsse

Hvorfor er det dig så magtpåliggende at påvise, at Oscar Wilde ikke var
bøsse? Det er jo ikke første gang - og formodentlig heller ikke sidste - du
utrætteligt prøver at føre bevis for Oscar Wildes påståede manglede
homoseksualiet.

I couldn't f*cking care less.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-03 18:02

On Tue, 29 Apr 2003 14:54:02 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>bøsse? Det er jo ikke første gang - og formodentlig heller ikke sidste - du
>utrætteligt prøver at føre bevis for Oscar Wildes påståede manglede

ork vor gode ven BW kan faktisk bruge over 15000 tegn på at forklare
at Nietzhie sandelige var sund og raske til sin død og angiveligt
efter !!

>I couldn't f*cking care less.

har aldrig hørt om nogen der ku sige det modsatte men ja -
jamen det er sandeligt ikke vigtigt

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 29-04-03 20:27

> [...]
> efter !!

> har aldrig hørt om nogen der ku sige det modsatte men ja -

Havde Saddam masseødelæggelsesvåben?
Uinteressant
Men fordi USA lagde vægt på det,blev det interessant.

Tilsvarende er det interessant at en paralel-tænker til Nietzsche gøres til
bøssehelgen af alle medier
Og man fokuserer på dette og ikke hans kunst og hans budskaber -som jeg
finder geniale.

Hvis nogen mener modsat,kunne det være spændende disputs.
Jeg er også nysgerrig om hvad præcis lægges i ordet "homosex."
Er det blot mandevenskab?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-04-03 17:45

On Tue, 29 Apr 2003 21:26:45 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Havde Saddam masseødelæggelsesvåben?
>Uinteressant

ja fuck ham han skal bare dø -

>Men fordi USA lagde vægt på det,blev det interessant.

ja et eller andet skal man jo finde på og han har jo trods alt brug
gas der har været forbudt siden første verdens krig til folke dran så
går nok !!!!

>Tilsvarende er det interessant at en paralel-tænker til Nietzsche gøres til
>bøssehelgen af alle medier

Nå ja og hwa så .....???
måske var han - måske var han ikke - jeg har hørt et eller andet sted
at han brugte det til at få omtale og det er jo en smart måde at gøre
det på selv op i firserne var det sikker man fik opmærksomhed hvis man
sagde man var svan selv David Bowie gjorede det !

>Og man fokuserer på dette og ikke hans kunst og hans budskaber -som jeg
>finder geniale.

Ditto !

>Hvis nogen mener modsat,kunne det være spændende disputs.
>Jeg er også nysgerrig om hvad præcis lægges i ordet "homosex."
>Er det blot mandevenskab?

det er en uhyggelig blandning af afføring sæd og lodne lår

Fra : Bo Warming

Dato : 04-05-03 11:02

> I couldn't f*cking care less.

Hjemsøger du alle ng og alle indlæg og oplyser når indlæg ikke interesserer
sig?

Der er bøsser på denne ng
Der er bøsser som finder det vigtigt at Wilde var bøsse - og den mest
intellektuelle og berømte nogensinde blandt bøsser.
Jeg håber de vil være glade over at blive retledt

På den anden side så gør Politiken idag meget ud af at Newton og Einstein
var AUTISTER - eller rettere en forsker hævder at de var så indesluttede og
kommunikationsbesværede at de nok fortjener diagnosen.

At det påstås er selvfølgelig for at booste de rigtige autisters
selvfølgelse -

ligeosm man lyver at HC Ancersen var ordblind
og Nietzsche, Strindberg, Goethe, van Gogh etc var psykiatrisk lidende

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-03 13:23

In news:tr5ta.49270$U94.13363@fe06.atl2.webusenet.com, Bo Warming
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> Hjemsøger du alle ng og alle indlæg og oplyser når indlæg ikke
> interesserer sig?

Jeg spurgte dig faktisk om noget, men det undgik du behændigt at svare på.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-03 16:45

On Sun, 4 May 2003 12:01:49 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

>Hjemsøger du alle ng og alle indlæg og oplyser når indlæg ikke interesserer
>sig?

nej det synes jeg nu ikke han plejer at gøre - han kan være grov som
de færste - regid som kun en stenbuk kan være ... men der er nu altid
en pointe ....pointen som jeg ser det er at der ikke rigtigt var nogen
topick værdi i dit indlæg..... hvorfor ikke du skriver trods alt at O
Wilde ikke er bøsse eo ipso ordet Bøsse figurere - så kommer det store
vederlags fri spøgsmål er det nok til at man kan sige det er topick ?

egentligt ikke ....fordi i og med at du skirver at han ikke er bøsse
jamen så er der ikke så meget at diskutere og det minder mere om en
livssyn - historie videnskab debat .....

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-05-03 12:59

> [...]
> jamen så er der ikke så meget at diskutere og det minder mere om en
> livssyn - historie videnskab debat .....

Der er masser af dss pointer i mit indlæg man kan svare på hvis man får lyst
til sådan erotik-debat

fx hvordan defineres ordet "bøsse"?
er mange som Wilde der gir den som lidt bøsseagtig af PR grunde. men næppe
har analbollet?
Passer de moral-relativistiske citater fra Wilde til danske bøsseholdninger
der er klynkende og socialistiske?

Jens Bruun debaterer ofte godt og sagligt, så når han sir at han finder
selve spørgsmålet om graden af Wilde-bøssetendens UINTERESSANT, så er det
nærliggende at spørge om han finder det interessant for os andre at vide alt
det han finder uinteressant?

At folk skal have lov at holde for sig selv, hvad grad af hetero de dyrker,
er klart - men her har vi en mand der ville reformere og ryste samfundet, og
som skrev meget om sit privatliv, så det er værd at stille spørgsmålstegm
ved den bøsse-tolkning, som kulturradikalismen har pressed ned over Wilde
efter hans død, for at skjule at han er så moralrelativistisk som Nietzsche

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-03 18:12

On Mon, 5 May 2003 13:59:03 +0200, "Bo Warming"

>Der er masser af dss pointer i mit indlæg man kan svare på hvis man får lyst
>til sådan erotik-debat

jow men et debat indlæg der skal man jo ikke side og fiske efter
topcik - det skal jo gerne være det bærende i postningen

>fx hvordan defineres ordet "bøsse"?
>er mange som Wilde der gir den som lidt bøsseagtig af PR grunde. men næppe
>har analbollet?l

ja det er der jo af gode grunde ikke nogen der kan vide efter som han
er død for temligt længe siden go der forligger til den bedre del a
minointeringen ingen dokumentasion for at det skulle være tilfældet
eller modsat for den sags skyld !

> [...]
>nærliggende at spørge om han finder det interessant for os andre at vide alt

jow men dit indlæg handler om at han ikke er bøsse også er der jo ikke
meget samlivs sex debat tilbage i den ....

> [...]
>efter hans død, for at skjule at han er så moralrelativistisk som Nietzsche

Måske men de sejerede som personer igenem historien uagtet hvad man
tilagde derres eftermæle ....

hvor min pointe er at det er uvæsenligt om Wild var svans eller om
Nietzhie var eller ikke var gak de sidste år af sit liv - det der
tæller er hvad de udreretde og efterlod sig.

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-03 07:11

> hvor min pointe er at det er uvæsenligt om Wild var svans eller om
> Nietzhie var eller ikke var gak de sidste år af sit liv - det der
> tæller er hvad de udreretde og efterlod sig.

Der er intet i mit indlæg der modsiger din pointe.
At du og Jens Bruun har lidt svagere interesse for det jeg kan lide at
fremlægge nytænkning om, kan aldrig gøre mit indlæg fundatsstridigt.

"Gør erotik legesyg", sgu der have stået vedr Anja indlæg - som har samme
moralrelativistiske pointe.

Smagsdommere(der selv skriver 0% ontopic) kan mene at mit indlæg havde været
bedre hvis det var 90% ontopic i stedet for 80% ontopic
Jeg synes livet er for kort til sådan kværuleren

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-05-03 13:20

On Tue, 6 May 2003 08:11:12 +0200, "Bo Warming"
> [...]

>At du og Jens Bruun har lidt svagere interesse for det jeg kan lide at
>fremlægge nytænkning om, kan aldrig gøre mit indlæg fundatsstridigt.

Gu er det så DSS er ikke en fristils klub...kort og godt skriv om sex
og samliv eller skriv et andet sted - sådan er det bare !

Mv.
BO M Mogensen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-05-03 14:40

On Sun, 4 May 2003 12:01:49 +0200, Bo Warming wrote:

<snip>

> [...]
>kommunikationsbesværede at de nok fortjener diagnosen.
>
>At det påstås er selvfølgelig for at booste de rigtige autisters

Ifølge amerikanske forskere, skulle personager, der i større eller endnu
større grad aspirerer til betegnelsen nørd have en del autistiske træk -
deriblandt de ovennævnte træk .. mon ikke Politikens lille trip egentlig
baserer sig på dette - nemlig at de har autistiske træk - ikke at de er
autister (Det er IMO ikke helt det samme - det ville jo ikke være første gang
Politiken farer vild i Kjøbenhavns kloaknet)

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Not tonight dear, I have a modem.