En fin lille Novelle til skræk og advarsel~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-04-03 07:35

ja det er sgu ikke min og jeg tror finderen vil gerne for bliv e an no
nYm :)

but her goes :
http://home1.stofanet.dk/lpr/historier/sanne2.html

Jeg holdt hende i kælderen, på en skrap diæt af sæd og saftevand, for
jeg ville ikke ha' at hun skulle skide over det hele, når jeg ikke var
hjemme. Hun var god til at holde sig, så hun kunne nøjes med at gå på
toilettet og tisse, når jeg alligevel kom ned for at voldtage hende.
Det gjorde jeg fire fem gange om dagen, når de lange traveture langs
stranden havde givet mig appetit, og jeg var blevet godt liderlig af
at se på alle de forårs-påklædte piger.

( læs vider på siden

Bo M M

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 26-04-03 11:41

Hej!
Normalt er jeg mest skabslæser, men nu er jeg så oprørt at jeg må ytre
mig...

Jeg håber godt nok at novelle-skribenten bare har en livlig fantasi, for
ellers er det simpelthen for uhyggeligt! Hjælp mig lige hér - er der
virkelig nogen som tænder på at læse den type groteske noveller?
Eller for at spørge til det endnu mere groteske - er der nogen som tænder på
at gøre den slags irl???

? fra Sandra

Fra : Jan Hansen

Dato : 26-04-03 12:01

Det er det klammeste jeg endnu har læst.
Der må være en forfatter der trænger til et ophold på et psykiatrisk
hospital med tremmer for vinduerne

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-04-03 12:42

In news:3eaa66cf$0$24711$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, Jan Hansen
<hansenja@hotmail.com> wrote:

> Det er det klammeste jeg endnu har læst.
> Der må være en forfatter der trænger til et ophold på et psykiatrisk
> hospital med tremmer for vinduerne

Herregud. De ligger og dør rundt omkring i verden af sult, krig og
hvad-ved-jeg, og så bliver du forarget over et stykke fiktion, der er ganske
uskyldigt og OK skrevet. Få lige dine proportionssans kalibreret.

--
-Jens B.

Fra : Jan Hansen

Dato : 27-04-03 22:16

> [...]
ganske
> uskyldigt og OK skrevet. Få lige dine proportionssans kalibreret.

Jeg beundrer dit frisind.
Er du medlem hos tykke Johnny fra Greve ?
(han mener osse andre ting i historien kun er fiktion)

Fra : nusle

Dato : 27-04-03 22:47

"Jan Hansen" <hansenja@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> (han mener osse andre ting i historien kun er fiktion)

Skulle den skrevne novelle da være et historisk faktum?

Det falder mig svært at tro.

mange hilsner
nusle

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 28-04-03 01:59

"Jan Hansen" <hansenja@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg beundrer dit frisind.
> Er du medlem hos tykke Johnny fra Greve ?
> (han mener osse andre ting i historien kun er fiktion)

Kære Jan,

Der er altså noget om det med proportionssansen ... der er stadig himmelvid
forskel på fantasi, fiktion og fakta.

Det er såmænd helt i orden, at novellen tændte dig af - på det punkt er vi
enige - men derfra og så til i den grad at overreagere er der altså et
kvantespring af en vis overvældende størrelse. Vi har allesammen (ja, også
du) en vis procentdel seksuelle fantasier som ikke er egnet til udlevelse,
enten fordi de er i konflikt med gældende lovgivning eller fordi de kun
tænder i tanken og ville føre til et helt forkert resultat i virkeligheden.

Og meget ofte hidrører den allermest overvældende forargelse fra de
mennesker, hvis fjerneste fantasier ligger tæt op ad det, de bliver
forargede over...

Nærmeste eksempel, som ofte berøres her i gruppen: bøssefjendske mænd, som
har en lillebittesmule biseksuel gemt godt inde i tankens pulterkammer ...
trefjerdedele af fjendskabet hidrører fra angsten for, at nogen skal opdage
den der lillebittesmule. Eller ham, der inderst inde bag låste døre og
lukkede skodder drømmer om en tanteskikkelse, der lægger ham over knæet - og
som offentligt er ved at bruse over af forargelse over at SM bliver mere og
mere synligt.

Så det ville nok være mere ærligt at nøjes med at udtrykke sit mishag over
novellen, uden at gå over til personlige perfiditeter som den ovenfor
citerede.

Dana

Fra : Henning

Dato : 28-04-03 06:48

Dana & Leslie Watsham wrote:

> [...]
> pulterkammer ... trefjerdedele af fjendskabet hidrører fra angsten
> for, at nogen skal opdage den der lillebittesmule.

Gud? Har alle mænd da ikke homofile fantasier?

MVH
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-04-03 08:48

"Henning" <h2m nospam@mail.dk> skrev :

>Gud? Har alle mænd da ikke homofile fantasier?

Ellers er de ikke mænd....

Fra : Henning

Dato : 28-04-03 20:57

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ellers er de ikke mænd....

Tjah, jeg er jo heteroseksuel, men kan da huske at jeg
har haft fantasier med homoseksuelt islet, hvor en mand
f.eks suttede pik på mig

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 29-04-03 02:47

In article <3eacc079$0$139$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Henning" <h2m
nospam@mail.dk> says...

> Gud? Har alle mænd da ikke homofile fantasier?

Næææ

Fra : Tomas O.

Dato : 29-04-03 19:17

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in

> In article <3eacc079$0$139$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Henning"
> <h2m nospam@mail.dk> says...

> Næææ

Nææ..

Tomas

Fra : Jan Hansen

Dato : 28-04-03 23:39

"Dana & Leslie Watsham" <watsham_family@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Kære Jan,
>
> Der er altså noget om det med proportionssansen ... der er stadig
himmelvid
> forskel på fantasi, fiktion og fakta.
>
>Klip

Jo jeg skal da heller ikke forhindre dig at læse den slags noveller hvis det
tænder dig.
Men hvis du tror det kun er fantasi og fiktion er din hukommelse vist for
kort.

Kan du huske den her historie:

"1996 blev et skrækkeligt år for Belgien, og navnet Marc Dutroux symbolet
på alt, hvad der er afskyvækkende.
Marc Dutroux blev afsløret som kidnapper, misbruger og morder af flere
mindreårige belgiske piger, som han havde holdt fanget i et hemmeligt
kælderrum i sit landsbyhus, og det blev også afsløret, at han i ti år havde
levet af dette - at bortføre og voldtage børn og sælge hjemmelavet
børneporno på videobånd. Han havde endda tidligere fået en dom på tre års
fængsel for det.

At politiet ikke opdagede dette i tide, så nogle af pigerne kunne have
overlevet - man havde ham faktisk under mistanke og undersøgte endda hans
hus på et tidspunkt, men ikke godt nok - rejste et ramaskrig i Belgien.
Efterhånden som småpiger blev befriet fra fangenskab eller gravet døde op i
Dutroux's baghave, steg presset mod regering, politistyrker og
anklagemyndigheder."

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-03 08:26

In news:3eac4898$0$24718$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, Jan Hansen
<hansenja@hotmail.com> wrote:

> Jeg beundrer dit frisind.
> Er du medlem hos tykke Johnny fra Greve ?
> (han mener osse andre ting i historien kun er fiktion)

Gaab.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-04-03 20:11

On Sat, 26 Apr 2003 13:00:34 +0200, "Jan Hansen"
<hansenja@hotmail.com> wrote:

>Det er det klammeste jeg endnu har læst.
>Der må være en forfatter der trænger til et ophold på et psykiatrisk
>hospital med tremmer for vinduerne

du er sgu da fejl placeret i historien du er da født til den spanske
inkvisasion sjovt nok så er du faktisk i din dom den hårdeste af
alle .....du menre rent faktisk man skulle frihedes berøves for at
have en fantasi ??
det_synes jeg sgu tilgendgæld er uhyggeligt !

Mv.
Bo M Mogensen

--
http://66.148.13.230/gallery/zoom/729.jpg

Fra : Anita

Dato : 26-04-03 13:18

"Klitte Egeberg" <sanbo@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
> Normalt er jeg mest skabslæser, men nu er jeg så oprørt at jeg må ytre
> mig...

Fint, gør det endelig noget mere

> Jeg håber godt nok at novelle-skribenten bare har en livlig fantasi, for
> ellers er det simpelthen for uhyggeligt! Hjælp mig lige hér - er der
> virkelig nogen som tænder på at læse den type groteske noveller?

Ikke jeg, og jeg kunne på introduktionen alene afgøre, at jeg ikke havde
brug for at læse resten af historien, så det lod jeg være med.

> Eller for at spørge til det endnu mere groteske - er der nogen som tænder

> at gøre den slags irl???

Det er der sikkert. Men jeg tror nu ikke det gælder forfatteren her. Og
fordi man tænder på at gøre noget, betyder jo heller ikke at man gør det -
eksempelvis hvis det er ulovligt, eller krænkende for anden part.

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-04-03 18:52

On Sat, 26 Apr 2003 14:18:17 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

Ohh Anita din dejlige forudsigelige stoute Jyske kvinde

>Ikke jeg, og jeg kunne på introduktionen alene afgøre, at jeg ikke havde
>brug for at læse resten af historien, så det lod jeg være med.

Ohh lad mig vine af fryd og begjetsring over denne sensionelle klarhed
den beundrings værdige evne til at finde det fantastiske i det
ordniære og den klare afstand til alt det der ligger uden for !!!

og du har haft hele 3 mænd født i tyrenes tegn - lad mig blive genfødt
i dette univers Gi mig mine træ sko tilbage oplands avisen og lokal
radio - hvor vi er mange der mener det ene og andet ....

tag mig til fornuftens land - hvor træerne er små himlen er grå og
fuglen ingen ting siger mere ....lad jorden være flad of virkligheden
høre op når øjet ikke rækker læner

Thats the spirt an I got It ..... Grrrr .....

venligst men bestemt
Bo M Mogensen
--
http://66.148.13.230/gallery/zoom/729.jpg

Fra : Anita

Dato : 04-05-03 01:13

"Bo M Mogensen" skrev

> Ohh Anita din dejlige forudsigelige stoute Jyske kvinde

Jeg tror, jeg er mindre forudsigelig end du tror.

> Ohh lad mig vine af fryd og begjetsring over denne sensionelle klarhed
> den beundrings værdige evne til at finde det fantastiske i det
> ordniære og den klare afstand til alt det der ligger uden for !!!

Æhm... hvordan kan du ud fra det faktum, at jeg ikke bryder mig om at læse
om en kvinde der bliver "pint", konkludere at jeg finder det ordinære
fantastisk og tager klar afstand fra alt der ligger udenfor??? Det vil jeg
personligt betragte som en grov overfortolkning, især idet du ikke kender
mig.

> og du har haft hele 3 mænd født i tyrenes tegn - lad mig blive genfødt
> i dette univers Gi mig mine træ sko tilbage oplands avisen og lokal
> radio - hvor vi er mange der mener det ene og andet ....

Hmm....

> tag mig til fornuftens land - hvor træerne er små himlen er grå og
> fuglen ingen ting siger mere ....lad jorden være flad of virkligheden
> høre op når øjet ikke rækker læner
>
> Thats the spirt an I got It ..... Grrrr .....

Ved ikke helt om jeg burde være fornærmet, men det gider jeg ikke spilde min
ungdom på. Du må tro hvad du vil.

Venligst Anita

Fra : Chokmah

Dato : 04-05-03 01:50

On Sun, 4 May 2003 02:13:20 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>Jeg tror, jeg er mindre forudsigelig end du tror.

det tror jeg ikke !!!

>Æhm... hvordan kan du ud fra det faktum, at jeg ikke bryder mig om at læse
>om en kvinde der bliver "pint", konkludere at jeg finder det ordinære
>fantastisk og tager klar afstand fra alt der ligger udenfor???

jamen jeg sigtede ikke efter det der lå uden for men det der lå og jeg
savner tit at alting går op i snak - men det her klare standopunkt -
der står som en klippen i et oprør haw af tvil og kompromisser !

>Det vil jeg
>personligt betragte som en grov overfortolkning, især idet du ikke kender
>mig.

jeg kender dig MEGET godt !!

>Hmm....

hold da op du aner ikke hvor fedt jeg ku forestille mig det skulle
være ... så vil jeg simpelthænd æde mig pukkel til i fede souce og
hagget kød og slæbe mig fede legeme i 3 kant i mellem min seng bordet
hvor der ædes og lokumet !

>Ved ikke helt om jeg burde være fornærmet, men det gider jeg ikke spilde min
>ungdom på. Du må tro hvad du vil.

I hendhold til Hegel er tro aldrig sikker - hvorfor jeg mener jeg er
videne

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Anita

Dato : 04-05-03 10:25

"Chokmah" skrev

[Klip]
> jeg kender dig MEGET godt !!

Øh nå. Hvad i alverden får dig til at tro det?
Vi er måske mødtes i et tidligere liv eller hva'?

/Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-03 13:26

In news:3ho8bv415gotoegnfjm2pikol790bf6b9v@4ax.com, Chokmah
<chokmah@spamcop.net> wrote:

> jeg kender dig MEGET godt !!

Pas på, Bo: Anita har PMS 24 dage om måneden, og i den periode er hun
lettere irritabel og ikke altid lige rationel.

--
-Jens B.

Fra : Jan Hansen

Dato : 04-05-03 16:44

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev
> Anita har PMS 24 dage om måneden, og i den periode >er hun
> lettere irritabel og ikke altid lige rationel.

Tåbeligt udsagn !

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-05-03 19:37

In news:3eb53546$0$24615$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, Jan Hansen
<hansenja@hotmail.com> wrote:

> Tåbeligt udsagn !

Nå, men det var ikke henvendt til dig.

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 04-05-03 21:14

Jens Bruun wrote:

> Pas på, Bo: Anita har PMS 24 dage om måneden, og i den periode er hun
> lettere irritabel og ikke altid lige rationel.

Vrøvl! Hun kan bare som de fleste andre mennesker, blive
iriteret over lidt for smarte bemærkninger

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-03 00:21

On Sun, 4 May 2003 22:13:55 +0200, "Henning" <h2m nospam@mail.dk>
wrote:

>Vrøvl! Hun kan bare som de fleste andre mennesker, blive
>iriteret over lidt for smarte bemærkninger

ja ja hun er en klippe - hun kan tage det , ellers ville det jo ikke
være sjovt
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Anita

Dato : 05-05-03 11:57

> Pas på, Bo: Anita har PMS 24 dage om måneden, og i den periode er hun
> lettere irritabel og ikke altid lige rationel.

Du kender mig også MEGET godt, kan jeg fornemme. </ironi>

Sådan en kommentar siger betydeligt mere om din evne til at være rationel,
end min.

/A

Fra : Henning

Dato : 26-04-03 16:27

Klitte Egeberg wrote:
> [...]
> der virkelig nogen som tænder på at læse den type groteske noveller?
> Eller for at spørge til det endnu mere groteske - er der nogen som

Peter Lundin?
Tilsyneladende vader han rundt i tilbud fra kvinder med dødslængsel?
Så svarret må være Ja! Det tænder især kvinder, når død og mishandling
er indblandet, i S/M kredse er der forholdsvis flere masochister end
sardister og det gælder både for mænd og kvinder, men der er flere
mænd, der har dominans som preferance end ditto kvinder.

Prøv lige at tænke over de skribenter af hun-køn, der skriver her
i gruppen, mange af dem, ønsker MÆND! Mænd, der ved hvad
de vil have og TAGER det!

Jeg personlig kan ikke fordrage at rode med dødt kød, så selv
at slagte, rense og partere min aftensmad, er ikke noget jeg kunne
tænke mig, ( selv om jeg, som født på landet, har været med til det
også og kan slagte store dyr, hurtigt og effektivt, så kan jeg ikke
fordrage det og i de sidste 10 år kun har stillet op til nødslagtninger
af tilskadekomne dyr, YARK!)

Men selve fantasien om at fange og holde slavinder, ligger mig ikke
fjern, selv om jeg i mine fantasier overvejende er " Prindsen på den
hvide hest" der redder damen fra en grusom skæbne

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-04-03 20:08

On Sat, 26 Apr 2003 12:41:22 +0200, "Klitte Egeberg"
<sanbo@post8.tele.dk> wrote:

>Hej!
>Normalt er jeg mest skabslæser, men nu er jeg så oprørt at jeg må ytre
>mig...

FEDEST !

>Jeg håber godt nok at novelle-skribenten bare har en livlig fantasi, for
>ellers er det simpelthen for uhyggeligt! Hjælp mig lige hér

DU HAR IKKE skabslæst nok !
hin saglige CG Jung skrev at fantasien er det der forhindre os i at
blive sindsuge fordi der lever vi det liv ud vi eller ikke kan eller
for den sags skyld ofte bør ha -
og dte har han angivelig ret i - har du aldirg perverse fantasier du
ikke ku finde på at leve ud i virkligheden ????

>- er der
>virkelig nogen som tænder på at læse den type groteske noveller?

ja er du vimmer !

>Eller for at spørge til det endnu mere groteske - er der nogen som tænder på
>at gøre den slags irl???

sikkert men næppe ret mange !

Mv.
Bo M Mogensen
--
http://66.148.13.230/gallery/zoom/729.jpg

Fra : nusle

Dato : 27-04-03 11:47

"Klitte Egeberg" <sanbo@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg håber godt nok at novelle-skribenten bare har en livlig fantasi, for
> ellers er det simpelthen for uhyggeligt!

Hvis skribenten havde udlevet denne eller lignende fantasier,
havde "han" nok ikke udgivet en novelle om det. Sådan tænker
jeg i hvert fald.

> Hjælp mig lige hér - er der
> virkelig nogen som tænder på at læse den type groteske noveller?

Ja.

> Eller for at spørge til det endnu mere groteske - er der nogen som tænder

> at gøre den slags irl???

Der skal nok være nogle individer rundt omkring i verden,
som også tænder på at gøre dette irl.

Hvis det var den mand man elskede og som elskede en, der
gjorde det - så ville jeg mene at der er værre måder at dø
på. Men som det er i historien, abrupt og utidigt (da hendes
liv ikke er "levet færdigt") - synes jeg ikke om tanken.

mange hilsner
nusle

Fra : Søren

Dato : 27-04-03 23:31

Hej Sandra,

> Hej!
> Normalt er jeg mest skabslæser, men nu er jeg så oprørt at jeg må
> ytre mig...

Rooolig nu...

Læs også denne side:
<URL:http://home1.stofanet.dk/lpr/fantasi.html>

Og tag så lige en vanillieshake til når du læser den slags ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Andropov

Dato : 26-04-03 12:55

> [...]
> Det gjorde jeg fire fem gange om dagen, når de lange traveture langs
> stranden havde givet mig appetit, og jeg var blevet godt liderlig af

Kvinder må jo også tænde på den slags. F.eks. Peter Lundin har lige
fået sig en ny kæreste læste jeg i Ekstra bladet. Mon hun drømmer om
en gang partering.....,
udover kvinden med de 2 drenge og de ludere som han har dræbt i
Amerika.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-04-03 18:35

On 26 Apr 2003 04:55:20 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

> [...]
>en gang partering.....,
>udover kvinden med de 2 drenge og de ludere som han har dræbt i

du har sgu fat i den lange ende har man svært v at score - så gør som
lundin så vælter det ind med våde og villige lidenskabelige kvinder

Mv.
Bo MM

--
http://66.148.13.230/gallery/zoom/729.jpg

Fra : PerX ...

Dato : 27-04-03 15:51

In article <df29e838.0304260355.6a6fbf53@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> [...]
> en gang partering.....,
> udover kvinden med de 2 drenge og de ludere som han har dræbt i

Det er der vel nogen som gør, men mon ikke nærmere det er den kendte
kvilige kliche med en kvinde som håber hvis hun kan "omvende" en virkelig
skidt fyr så er det det ultimative tegn på kærlighed.

Fra : Andropov

Dato : 27-04-03 17:47

> Det er der vel nogen som gør, men mon ikke nærmere det er den kendte
> kvilige kliche med en kvinde som håber hvis hun kan "omvende" en virkelig
> skidt fyr så er det det ultimative tegn på kærlighed.

Ja, det er noget med at hun skal redde den stakkels fange og især
fordi han er en rigtig mand som er fandenivoldsk så det vil noget. Men
i det her tilfælde var han måske lige rigelig fandenivoldsk. Men det
er der så nogle kvinder som ikke hæfter sig så meget ved efter de er
faldet for hans charme.

Fra : PerX ...

Dato : 26-04-03 13:17

In article <81akavgcogh6ta2gl382583n26r3hminb7@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> ja det er sgu ikke min og jeg tror finderen vil gerne for bliv e an no
> nYm :)
>
> but her goes :
> http://home1.stofanet.dk/lpr/historier/sanne2.html

Hm.. han er ikke god til at bruge "sin" i stedet for "hendes"

"Hun var på ferie med hendes mor i Jylland" - dvs hun var på ferie med en
anden persons mor.

Fra : Henning

Dato : 26-04-03 16:02

PerX ... wrote:
> [...]
>>

> Hm.. han er ikke god til at bruge "sin" i stedet for "hendes"
>
> "Hun var på ferie med hendes mor i Jylland" - dvs hun var på ferie

Det er en Jyde der har skreve det *GGG*
De siger jo også: " Han tog hans hat og gik" *GGG*

MVH
Henning ( Fynbo)

Fra : PerX ...

Dato : 27-04-03 15:47

In article <3eaa9f78$0$155$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Henning" <h2m
nospam@mail.dk> says...

> Det er en Jyde der har skreve det *GGG*
> De siger jo også: " Han tog hans hat og gik" *GGG*
>
> MVH
> Henning ( Fynbo)

Nå, ok her fra Sjælland *G*

Fra : PerX ...

Dato : 26-04-03 13:29

In article <81akavgcogh6ta2gl382583n26r3hminb7@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> ja det er sgu ikke min og jeg tror finderen vil gerne for bliv e an no
> nYm :)

Iøvrigt, hvis man bakker lidt op på webserveren kan du finde andre
historie i samme stil, bla en hvor det går ud over Helena Kristensen. I
den historier er der også et link til deres board (det er åbenbart ikke
kun en person men en masse som er til "snuff" (forhåbentlig kun i
fantasien)):

http://www.fonager.dk/forum/forum.asp?master_id=8283

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-04-03 18:54

On Sat, 26 Apr 2003 14:28:35 +0200, PerX ...
> [...]

>den historier er der også et link til deres board (det er åbenbart ikke
>kun en person men en masse som er til "snuff" (forhåbentlig kun i

angiveligt ja men nu fandt jeg det mest hensigtsmæsig at linke direkte
til historie og regnede med at dem der var intereseret ku som dig
finde ud af at rode rund på resten af siden

som du gjore her :

Fra : PerX ...

Dato : 26-04-03 13:32

> [...]
chokmah@spamcop.net says...
> ja det er sgu ikke min og jeg tror finderen vil gerne for bliv e an no

(Ja ja, jeg ved godt jeg burde have postede det hele i en besked.. men..
too late)

Men hvis du hopper et trin tilbage på websitet kan du se første del af
historien (http://home1.stofanet.dk/lpr/historier/sanne.html )
og den afstemning de (hvem?) havde om hvordan hun skulle dø i historien:
http://vote.sparklit.com/poll.spark?pollID=743631

Ud over en generel undren kan man under sig over der er et punkt som
hedder "kvæl hende" og "stranguler hende" - er det ikke det samme? Måske
ikke for en kender.

Fra : H3nrik V!

Dato : 29-04-03 09:06

"PerX " <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Ud over en generel undren kan man under sig over der er et punkt som
> hedder "kvæl hende" og "stranguler hende" - er det ikke det samme?
> Måske ikke for en kender.

Rent medicinsk er der forskel på at blive kvalt og stranguleret. Den ene er
hvor man får lukket blodforsyningen til hjernen, altså klemning af
hovedpulsåren - den anden er at dø af decideret luftmangel, altså f.eks. en
sofahynde galt i halsen. Det var som jeg lige huskede det. Kan ikke huske
hvad der er hvad. Men det er nok også OT hér...

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...

Fra : PerX ...

Dato : 29-04-03 13:39

In article <b8lbo6$1mh$1@sunsite.dk>,
vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com says...
> [...]
> hvor man får lukket blodforsyningen til hjernen, altså klemning af
> hovedpulsåren - den anden er at dø af decideret luftmangel, altså f.eks. en

LOOL :)

> Det var som jeg lige huskede det. Kan ikke huske
> hvad der er hvad. Men det er nok også OT hér...

ja du har nok ret, men tak for oplysningen :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-03 13:48

In news:b8lbo6$1mh$1@sunsite.dk, H3nrik V!
<vernerboDETHERERINDSATFORAT@UNDGÅSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
> luftmangel, altså f.eks. en sofahynde galt i halsen. Det var som jeg
> lige huskede det. Kan ikke huske hvad der er hvad. Men det er nok

Tja.

Kvælning: Død pga. manglende ilttilførsel, der ikke skyldes fysisk
afklemning af luftveje. Drukning kan vel betegnes som en slags "kvælning".
Andre former for kvælning: Kulilteforgiftning (der er egentlig ikke tale om
aktivt giftstof - kulilte fortrænger "blot" ilten i blodet), en pude e.lign.
over ansigtet osv.

Strangulering: Fysisk afklemning af luftveje.

Slår du en person ihjel ved at holde en hånd over næse og mund, er der tale
om kvælningsdød. Benytter du i stedet en strømpe, pianowire, reb e.lign. til
at stramme omkring personens hals, er der tale om strangulering.

Jeg sidder sør'me her og bliver helt gejl ved al den snak om kvælning og
strangulering

--
-Jens B.

Fra : H3nrik V!

Dato : 29-04-03 20:17

> Jeg sidder sør'me her og bliver helt gejl ved al den snak om kvælning
> og strangulering

ROFL!

Fra : Andropov

Dato : 26-04-03 20:23

> [...]
> Det gjorde jeg fire fem gange om dagen, når de lange traveture langs
> stranden havde givet mig appetit, og jeg var blevet godt liderlig af

Det kunne egentlig være sjovt at se en tilsvarende historie fra en
kvinde også med erotiske undertoner. Nu kan de selvfølgelig sagtens
lave en tilsvarende historie som ikke er sandsynlig. Men sjovest med
en som der kunne være lidt sandsynlig.

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 26-04-03 21:34

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kvinde også med erotiske undertoner. Nu kan de selvfølgelig sagtens
> lave en tilsvarende historie som ikke er sandsynlig. Men sjovest med

Der findes skam masser af kvinder, der skriver erotica - også barske! Jeg
har nu aldrig set snuff-stuff skrevet af kvinder (sådan bevisligt) - men
muligheden for, at nogle af forfatterne bag anonyme nicks er af hunkøn er
temmelig stor. Faktisk statistisk større, jo bedre historien er skrevet ...
sexologerne påstår jo, at kvinder tænder mere på ord end på billeder, og min
ringe personlige erfaring er, at velskrevet erotik som oftest har en
kvindelig forfatter, hvadenten det drejer sig om 'vaniljesex' eller det mere
ekstreme.

Go figure ...

Dana

Fra : Andropov

Dato : 27-04-03 09:46

> Der findes skam masser af kvinder, der skriver erotica - også barske!
Jeg tænkte på med kvinden i hovedrollen som den nedrige person.

> [...]
> temmelig stor. Faktisk statistisk større, jo bedre historien er skrevet ...
Hov hov, det er vist kvindechauvinistisk :)

> sexologerne påstår jo, at kvinder tænder mere på ord end på billeder, og min
> ringe personlige erfaring er, at velskrevet erotik som oftest har en
> kvindelig forfatter
Ja, så ok.

, hvadenten det drejer sig om 'vaniljesex' eller det mere
> ekstreme.
Men det kan være interessant og pirrende at læse når det er godt
skrevet og med humor. Men nok rigtigt at mænd tænder meget på
billeder.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-05-03 04:11

On Sat, 26 Apr 2003 08:34:49 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>http://home1.stofanet.dk/lpr/historier/sanne2.html

til de mange fans SIDEN ER FLYTTET :
http://sygtmagasin.tempwww.dk/forside.html