lang pik kortere sprøjt
Fra : Andropov

Dato : 25-04-03 11:03

Jeg synes i pornofilm det ser ud til at dem med de længste pikke ikke
sprøjter helt så langt som nogle med en mellemstørrelse.
Er jeg helt galt på den :)
Så spørgsmålet er om det føles federe for dem med en mellemstørrelse
pik.
Det kan man selvfølgelig ikke teste :)
Men synes da selv det føles fedt med lidt tryk på.

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 25-04-03 13:21

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pik.
> Det kan man selvfølgelig ikke teste :)
> Men synes da selv det føles fedt med lidt tryk på.

Virkelig et interessant emne....

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-04-03 15:00

[Jens Bendtsen | Fri, 25 Apr 2003 14:20:30 +0200]

>Virkelig et interessant emne....

Jeps, ganske enig! Har du ikke erfaringer hér du kan biddrage med?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Carsten

Dato : 25-04-03 15:04

> [...]
> pik.
> Det kan man selvfølgelig ikke teste :)
> Men synes da selv det føles fedt med lidt tryk på.

Hvad med at invitere til en konkurrence hvor det kan blive afprøvet, det skal foregå på
privat grund ellers kommer politiet på besøg

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-04-03 15:20

In news:b8bfel$ep2$1@sunsite.dk, Carsten <devnull@sunsite.dk> wrote:

> Hvad med at invitere til en konkurrence hvor det kan blive afprøvet,
> det skal foregå på privat grund ellers kommer politiet på besøg

Bo Warming stiller garanteret gerne op som uvildig dommer.

--
-Jens B.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-04-03 15:35

Jens Bruun 's insignificant opinion was stated in:
b8bg86$1gp5$1@news.cybercity.dk

> Bo Warming stiller garanteret gerne op som uvildig dommer.

Spørgsmålet er så bare, hvem fanden kan holde ud at høre på ham i 5
minutter mens man river den af ? Det er må vist gå ind på listen under
turn-off's :)

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-04-03 14:59

[Andropov | 25 Apr 2003 03:02:34 -0700]

>Jeg synes i pornofilm det ser ud til at dem med de længste pikke ikke
>sprøjter helt så langt som nogle med en mellemstørrelse.

Måske noget med friktion, altså jo større rør jo mindre kraft?

>Er jeg helt galt på den :)

Næh, det tror jeg ikke - min pik er større end min kærestes (mand's),
desuden er han klart den der sprøjter længst, men det er nok for lille
et grundlag til statistik :)

>Så spørgsmålet er om det føles federe for dem med en mellemstørrelse
>pik. Det kan man selvfølgelig ikke teste :)

I virkeligheden er selve udløsningen jo kun en del af hele oplevelsen af
orgasmen + udløsningen, så der er nok mange andre ting der spiller ind!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 25-04-03 18:59

> Måske noget med friktion, altså jo større rør jo mindre kraft?
Jo, kunne tænkes.

> I virkeligheden er selve udløsningen jo kun en del af hele oplevelsen af
> orgasmen + udløsningen, så der er nok mange andre ting der spiller ind!
Ja, der er selvfølgelig flere ting som har med oplevelsen at gøre.

Fra : Mikey

Dato : 25-04-03 18:02

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> pik.
> Det kan man selvfølgelig ikke teste :)
> Men synes da selv det føles fedt med lidt tryk på.

Det har intet med størrelsen at gøre en stor pik kna spørjte lige så lnagt
som en lille , det er bare øvelse der skal til .
kender du ik tekninkken når man tisser at så stopper man og så tisser man
igen og så stopper man igen og igen på den måde for man trænet sin muskel
og på den samme måde bruger man når man skal sprøjte langt.
Virker hos mig og kæresten er for vild med det *gg*