bøsser og lesbiske
Fra : Andropov

Dato : 22-04-03 19:51

Jeg læste lige beskeden om bøsser i parker som nok trækker ned på
omdømmet af langt de fleste bøsser som ikke holder til i parker.

Nu ville jeg undersøge hvor mange gange ordet bøsse dukkede op i mine
ca. 4000 beskeder og hvor mange gange ordet lesbisk eller lebbe
dukkede op i 4000 beskeder.
ordet bøsse stod i 319 beskeder
ordet lesbisk eller ordet lebbe stod i 62 beskeder

Jeg synes i mange af disse 319 beskeder at bøsserne ikke har fået
positiv omtale.
Da det er flest mænd som skriver i konferencen kan man egentlig undre
sig over at det ikke er mest de lesbiske som bliver skrevet negativt
om da de jo begrænser muligheden for at finde en kvinde for en
mand.......

Fra : Gudrun

Dato : 22-04-03 21:46

andropov@ofir.dk (Andropov) ulejligede sig med at skrive:

Hejsa allesammen...

Hopper lige direkte ind i verdens brændpunkt igen og det endda med
begge fødder forrest...

Siger dejligt at være tilbage, for dem der kan huske mig og dejligt at
se alle de nye ansigter der er kommet til det sidste halve år...

> [...]
>sig over at det ikke er mest de lesbiske som bliver skrevet negativt
>om da de jo begrænser muligheden for at finde en kvinde for en

.... handler det dybest set ikke bare om almindelig homofobi?

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-04-03 23:17

On Tue, 22 Apr 2003 22:45:51 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

>andropov@ofir.dk (Andropov) ulejligede sig med at skrive:
>
>Hejsa allesammen...

HI Gudrun :)

>Hopper lige direkte ind i verdens brændpunkt igen og det endda med
>begge fødder forrest...

herligt...

>... handler det dybest set ikke bare om almindelig homofobi?

tjjaaa nu er der jo mere homofobi i mod mændene ind i mod kvinderne
som undsøgelsen viser - hvad jeg på sæt og vis også godt kan forstå
da læsbisk samværd i mine og angiveligt de flestes øjne står som en
slags lej i mellem 2 voksne der gerne vil være børn igen - i forhold
til 2 voksne mænd der signalere det mere noget om .... ja jeg ved det
ikke en mands drift signalere meget om hvem han er - en skal bare
sieg svans står jo næppe som den der signalere : hvad man mest forstår
ved det maskuline det ekstroverte handlende beslutsome og dominerene ,
at det så sjældet er sådan det meste af tiden i alm medmenskelige
relasioner er en anden sag.

men at kalde en anden mand for homo bøsse svans stiler lige så ofte om
ikke ofter imod hans adfærd som værende slap ind den definere eksakt
om hans seksuelle præferance.

Det er en fornærmelse mao.

Man kumåske sige det samme om en kvinde med maskuline træk - men det
er dog sjældent så aktuelt - for de her kvinder med store knogler og
karse hård - jamen der er jo ikke nogen grund itl at gene dem på den
konto ... jeg ved sgu ikke .... kvinder er mindre om ikke andet så
rent sprogligt svære at definere man kunne sige :
mand = eksakt
kvinde = abstrakt

uden at forsøge fornærme nogen men forøsge at ramme dynamikken i
sproget og måske måden hvorpå vi tænker på de 2 køns forskeligheder.

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Mikey

Dato : 22-04-03 23:27

Jeg forstår ikke hvorfor folk er så homofobiske men det første der slår mig
må være at de er skærmt over de måske selv har homoseksuelle lyster og
dermed føler de at hvis de sviner osv homoer at ja så er de bedre og at de
helt klart ikke er sådan.

Jeg synes det er ynkligt at folk ik har andet at give sig til for det må da
være et sølle liv man har når man bruger tid på at svine andre med mennesker
til som i bund og grund er måske meget bedre end en selv!.

they are here and they are queer get used to it !!.

Mikey

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 03:53

On Wed, 23 Apr 2003 00:27:01 +0200, "Mikey" <mikeysayshei@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>må være at de er skærmt over de måske selv har homoseksuelle lyster og
>dermed føler de at hvis de sviner osv homoer at ja så er de bedre og at de

det må da være det man populært kalder omvendt pysologi :)
prøv at luk øjnene og så ser du for dig sådan et par lodne mande
baller hvor ned af der løber en bladning i mellem tynd afføring og
sæd .... det ....kan umuiligt være et rart skue

>Jeg synes det er ynkligt at folk ik har andet at give sig til for det må da
>være et sølle liv man har når man bruger tid på at svine andre med mennesker
>til som i bund og grund er måske meget bedre end en selv!.

hvad gir dig den ide at fordi man er svans så skulle man pr definasion
også være et bedre menneske ??

Mv.
Bo MM

Fra : Mikey

Dato : 23-04-03 09:39

> hvad gir dig den ide at fordi man er svans så skulle man pr definasion
> også være et bedre menneske ??
>
> Mv.
> Bo MM

Det sagde jeg ikke! , jeg sagde at selvom nogle af dem er homoer så betyder
det ikke at de ikke KAN være bedre mennesker end heteroer!!.

Feks at du skriver svans ja det er jo ikke lige frem et inteligent ord at
kaste rundt med :) ( ikke for at være ond) .
Håber du forstår hvad jeg mener :).

Mikey

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 11:45

On Wed, 23 Apr 2003 10:39:08 +0200, "Mikey" <mikeysayshei@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Feks at du skriver svans ja det er jo ikke lige frem et inteligent ord at
>kaste rundt med :) ( ikke for at være ond) .

I do - det var for at lægge en pointe !
Mv
Bo MM

Fra : Andropov

Dato : 23-04-03 12:35

> [...]
> baller hvor ned af der løber en bladning i mellem tynd afføring og
> sæd .... det ....kan umuiligt være et rart skue

Hvad så når heteroseksuelle har analsex:

Er det et par barberede kvindeballer hvor ned af der løber en blanding
imellem tynd afføring og sæd..... :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 18:25

On 23 Apr 2003 04:34:30 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Hvad så når heteroseksuelle har analsex:

jamen det er det forunderlige ved kvinder - det er man som mand fra
Jylland er udstyrede med tyrker tro på at kvinder ikke går på
toilettet for at gøre stort - osm man siger de er kloninger herrens
engle - ihvertilfælled dem man har sex med og elllers bryder sig om !

>Er det et par barberede kvindeballer hvor ned af der løber en blanding
>imellem tynd afføring og sæd..... :)

DET SKER IKKE !!!

mVh
Bo M Mogensen

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 23-04-03 09:45

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> til 2 voksne mænd der signalere det mere noget om .... ja jeg ved det
> ikke en mands drift signalere meget om hvem han er -

Så vender jeg også tilbage, med begge fødder i spinatbedet ..... lige præcis
DEN holdning, søde Bo, er noget af det mest nedladende og usmagelige!

Det afspejler den der pornofilm-drøm om, at alle piger er biseksuelle. At
ethvert seksuelt samkvem mellem kvinder er en slags uskadelig
'venter-på-Far'-sex, som med stor fornøjelse vil blive afbrudt hvis en mand
stiller i gule acrylsokker og rejsning for at blande sig. For tænk hvis de
rent faktisk FORETRAK hinanden og ville smide både acrylsokker og øvrigt
tilbehør på porten uden omsvøb?

Jeg tror homofobien, og tolerancen overfor lesbiske, er en meget mandlig
ting. Den handler om penetration, simpelthen. Den hellige piks indtrængen på
et hvilketsomhelst mørkt sted ... parret med en god del uvidenhed. Ifølge en
lang række undersøgelser (spørgeskemaundersøgelser, samt statistik fra
Sexologisk Klinik) foregår der langt mere analsex blandt heteroseksuelle par
end blandt bøsser. Og meget mere leg med fisting, G-punktstimulation og
andre sjove ting blandt lesbiske.

Så jeg tror, kære Andropov og søde Gudrun (velkommen tilbage, forøvrigt), at
det handler om uvidenhed. OG uvidenhed skaber fordomme. Og fordomme skaber
...... uhyrligheder.

Dana

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 10:02

"Dana & Leslie Watsham" <watsham_family@paradis.dk> ulejligede sig med
at skrive:

[KLIP]

> [...]
>det handler om uvidenhed. OG uvidenhed skaber fordomme. Og fordomme skaber

Hejsa Dana... og tak for velkomsten...

Kan du definere hvad det er for en uvidenhed du mener - jeg er ikke
helt med, for umiddelbart er vi to meget enige omkring mænds
tilbagevendende fantasi-virkelighed, nemlig at alle kvinder er
bisexuelle...
(Var vild med den gule acryl-sok, kan se det for mig... *LOL*)

(Se bare inde på eks. Scor, hvor vi burde have et bredt repræsentativt
udsnit af den danske befolknings seksuelle præferencer, men hvor man
alligevel kan konstatere, at ca. 90% af parrene består af kvinder, som
er biseksuelle... Huh?)

Mener du så, at mænd er uvidende fordi de næsten per definition regner
med, at alle kvinder har lyst til at ligge og slikke fisse, eller
mener du uvidenhed generelt i forhold til bøsser? Måske er jeg
hjernelam i dag, men jeg er altså ikke helt med...

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 23-04-03 11:33

"Gudrun >" <great_gudrun <nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse >

> [...]
> mener du uvidenhed generelt i forhold til bøsser? Måske er jeg
> hjernelam i dag, men jeg er altså ikke helt med...

Begge dele ... som du selv er inde på længere nede i tråden, er der næsten
uhyggeligt mange mænd som tror, at en lesbisk kvinde 'bare ikke har mødt den
rigtige mand endnu'. Der har heller aldrig været lovgivet omkring lesbisk
seksualitet på samme måde som der har omkring mandlig homoseksualitet mht.
lavalder eller illegalitet - netop fordi der ikke er 'den hellige pik'
involveret.

Så ja, det er den almene uvidenhed om lyst til eget køn jeg taler om. Og
opfordrer heftigt alle de homofobe til at sætte sig ned og læse om emnet -
bare for at spare os andre for udgydelser, som der ikke er dækning for.

Dana

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 18:23

On Wed, 23 Apr 2003 12:33:02 +0200, "Dana & Leslie Watsham"
<watsham_family@paradis.dk> wrote:

> [...]
>bare for at spare os andre for udgydelser, som der ikke er dækning for.

Ohhh Dana nu ikke så kedelige -

homofober er de FEDESTE de her politisk korekte er så kedelige :))

jeg forøsgte eller lige at bilde freYa ind du var sprunget ud som
Lesbisk i registreret partenrskab - da du skrev dig under sammen med
en anden kvinde - jeg hyggede mig ellers sådan ved sladeren - nu er
det jo i sig selv lidt en tragedei at have en kærste der sådan set er
en del bedre begavet ind en slev så hun tog dramtiken af det hele med
forklaringen : Lesley er et pigenavn og Leslie er omvendt.....

KH
Bo MM

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 23-04-03 18:47

> Ohhh Dana nu ikke så kedelige -

JOW ... jeg æææælsker at være snusfornuftig grænsende til det jammerkedelige
*GGG*

> homofober er de FEDESTE de her politisk korekte er så kedelige :))

Uvidenhed er kedeligt på den kedelige måde ......

> [...]
> en del bedre begavet ind en slev så hun tog dramtiken af det hele med
> forklaringen : Lesley er et pigenavn og Leslie er omvendt.....

Og FreYa har som sædvanlig ret .... Les og jeg har ti års bryllupsdag her
til sommer ... andet forsøg, stadig en mand. Ovenikøbet halvgammel, småfed,
ved at blive skaldet, ingeniør (Herren hjælpe os), og englænder ... og højt
elsket.

Knus

Dana

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 19:20

On Wed, 23 Apr 2003 19:47:27 +0200, "Dana & Leslie Watsham"
<watsham_family@paradis.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>JOW ... jeg æææælsker at være snusfornuftig grænsende til det jammerkedelige
>*GGG*

ja der ku jeg lære - larmer altid som en gal og har så en fans tur med
at trække torsken i land bagefter

>Uvidenhed er kedeligt på den kedelige måde ......

ja det er sgu de værste de her pladder humanister der så gerne vil gi
indtryg af hvor flinke de er når de har de flinke holdninger ---

>Og FreYa har som sædvanlig ret ....

ja det er nu hendes lod :()

> [...]
>ved at blive skaldet, ingeniør (Herren hjælpe os), og englænder ... og højt

Hmm ... ja det lyder nu ellers hyggeligt.
KH
Bo MM

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 20:46

"Dana & Leslie Watsham" <watsham_family@paradis.dk> ulejligede sig med
at skrive:

[KLIP]

Hejsa igen Dana...

> [...]
>seksualitet på samme måde som der har omkring mandlig homoseksualitet mht.
>lavalder eller illegalitet - netop fordi der ikke er 'den hellige pik'

Eller fordi de netop ikke mener den der med at være lesbisk holder i
virkeligheden...

Faktisk tror jeg den opfattelse er langt mere udbredt end jeg egentlig
gav udtryk for tidligere...

Carl Mar er muligvis en nar, men hans slagord apellerer til de fleste
mænd... Vis dem at du mener som Mar, at "Pik er Gud" og de vil elske
dig til døde (eller almindelig tilfreds udmattelse, hvis du er
heldig)...

> [...]
>bare for at spare os andre for udgydelser, som der ikke er dækning for.

Utopisk... og hva' skulle vi så docere over? *he he*

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 24-04-03 14:52

> [...]
> mænd... Vis dem at du mener som Mar, at "Pik er Gud" og de vil elske
> dig til døde (eller almindelig tilfreds udmattelse, hvis du er

Årrrrh nej ..... YARK .... jeg vidste, at enten Carl-Nar eller Martin Ynk
Østergaard ville blive trukket på banen. Ærgerligt at det kom fra en kvinde
(fnis) - for jeg havde faktisk forestillet mig, at evolution handlede om at
give slip på sin indre hulemand, og at modenhed handlede om at lade
teenageren forblive etsteds i teenageårene.

Begge dele er da uhyrlig bagage at slæbe rundt med for voksne mænd i det
Herrens år 2003?????? Eller er det som sædvanlig bare mig der er mærkelig?

Dana

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-03 17:44

On Thu, 24 Apr 2003 15:52:27 +0200, "Dana & Leslie Watsham"
> [...]

>Østergaard ville blive trukket på banen. Ærgerligt at det kom fra en kvinde

ja den sidste kender jeg ikke men ham med hare skåret og dolken han er
en nød !

>(fnis) - for jeg havde faktisk forestillet mig, at evolution handlede om at
>give slip på sin indre hulemand, og at modenhed handlede om at lade
>teenageren forblive etsteds i teenageårene.

Nahh Dana det er den frygtede 70 er holdning du kommer med - man tror
fejlagtigt at ved at kue sine naturlige instinkter at man løse
problemet men sagen er sgu den ... at det resultere bare i at folk
glider mere fra hianden ....tror jeg selvfølig skal det ikke være en
50 er tilstand med det patrikalske styre ....

men jeg tror det handler om grundligene 3 ting
1.) respekt for den man elsker
2.) erkendelse af sin natur i al dens mangfoldighed
3.) hårdt arbejde på at binde de 2 første sammen !

sad lige og såfede tider den anden dag igen...førtse gang synes jeg
den var sjov men sidste gang der sad jeg egentligt og blev lidt sur på
hele den tid ...hold kæft hvor var de åndsvage !!!!

>Begge dele er da uhyrlig bagage at slæbe rundt med for voksne mænd i det
>Herrens år 2003?????? Eller er det som sædvanlig bare mig der er mærkelig?

Nahh Carl er bare en Nar der har fundet en niche hvor han kan slå plat
på svage og forvirede mænd - selvfølig er det synd han blev født med
hare skår men det er altså ikke samfundets skyld !!

han har dog fat i en væsentlig pointe ... mange mænd er igenem de
sidste 30-40 år blevet svage og hadlings forskrækkede .... og det er
sgu noget lort hvorfor den med DOLKEN egentligt er go nok var slev
bevæbnte til tænderne med blan våben da jeg var teenager og stort barn
jeg brugte dem nu godt nok aldrig - men det er en go ting at vide man
ikke er forsvarløs ... ja ja jeg har trukket kniv en del gange men KUN
over for folk jeg viste der ville blive skide bange
som slevføligt havde genret mig .... men fik jeg børn så ville jeg da
opmuntre dem til at gå til kamp sport simpelthænd for at de skulle
kunne passe på sig selv og ikke gå angste ud i livet.

KH
Bo MM

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 24-04-03 17:58

> [...]
> glider mere fra hianden ....tror jeg selvfølig skal det ikke være en
> 50 er tilstand med det patrikalske styre ....

Bo, jeg skrev 'give slip på' hulemanden. Det er en bevidst handling ... "jeg
er vokset fra dig, makker" .. i modsætning til at kue ham ned fordi man er
bange for sine indre jagtinstinkter. Sæføli har Carl-Nar en pointe etsteds -
men altså, den er sqdda mikroskopisk!

> men jeg tror det handler om grundligene 3 ting
> 1.) respekt for den man elsker
> 2.) erkendelse af sin natur i al dens mangfoldighed
> 3.) hårdt arbejde på at binde de 2 første sammen !

Bingo, sveske. Især erkendelsen, for når man har den hviler man i sig selv
og har ikke så svært ved at respektere den elskede. Det hårde arbejde er den
fælles erkendelse, og at undgå at hvile på laurbærrene og gå i stå!

Dana
(og et knus til freYa)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-03 21:20

On Thu, 24 Apr 2003 18:57:48 +0200, "Dana & Leslie Watsham"
<watsham_family@paradis.dk> wrote:

>Bo, jeg skrev 'give slip på' hulemanden. Det er en bevidst handling ... "jeg
>er vokset fra dig, makker" ..

Sårn nogen snak jeg er født fremelig og ved
alt hvad der er vigtigt

og jeg er som sagt fra jylland så det indebære ikke at det
nødvendigtvis er ret meget !

>i modsætning til at kue ham ned fordi man er
>bange for sine indre jagtinstinkter. Sæføli har Carl-Nar en pointe etsteds -
>men altså, den er sqdda mikroskopisk!

der i er vi enig lad os sige 10 % pointe og 90 % tåbe også har vi en
da være flinke og gavmilde !

>Bingo, sveske.

Ohh Dana jeg blive forsvist til divanerseren hvis du bliver ved !

> Især erkendelsen, for når man har den hviler man i sig selv
>og har ikke så svært ved at respektere den elskede.

nej men det er jo ikke fordi man ikke VIL for jeg har satme da også
været en røw - eller bare tæls kan jeg godt se bagefter over for den
jeg elsker .... men ... det var jo ikke meningen .... det tager bare
noget tid at lære ...

>Det hårde arbejde er den
>fælles erkendelse, og at undgå at hvile på laurbærrene og gå i stå!

nemlig HÅRDT arbejde ---

>Dana
>(og et knus til freYa)

der kommer garenteret et retur men hun er syg så hun ligger og sover
:(

KH
Bo MM

Fra : Gudrun

Dato : 24-04-03 18:41

> [...]

>Herrens år 2003?????? Eller er det som sædvanlig bare mig der er mærkelig?

Helt at slippe sin indre hulemand/-kvinde er da lidt kedeligt...
Engang imellem er det fedt at lade sig styre af de drifter, som jeg
forbinder med huleboere - ren uforfalsket liderlighed og en lidt
primitiv trang til udløsning er da en del af arven fra
neanderthaleren, som jeg ikke ville være foruden...

Pak den venligst sammen i almindeligt medmenneskeligt samvær, men
udnyttet i små velanbraget doser, kan min elskedes hulemand altså være
et spændende bekendtskab *he he*...

M.h.t. teenageren, så er han altså til at undvære, så ham ser jeg
gerne efterladt inden jeg gør bekendtskab...

Mange hilsner Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Andropov

Dato : 24-04-03 15:15

> [...]
> mænd... Vis dem at du mener som Mar, at "Pik er Gud" og de vil elske
> dig til døde (eller almindelig tilfreds udmattelse, hvis du er
Kvinder kunne i og for sig ligeså godt sige fisse er gud.
Men det er fordi Carl Mar mener at mænd skal være macho mænd i stedet
for bløde mænd og kun macho mænd.
Men jeg synes nu det er kedeligt hvis man kun skal være machomand.
Sjovest hvis man både har en kvindelig og en mandelig side. Dog mener
jeg ikke man skal gå tilbage til 68'er blød mand og sidde og strikke
:).

Fra : Henning

Dato : 24-04-03 06:54

> [...]
> mener du uvidenhed generelt i forhold til bøsser? Måske er jeg
> hjernelam i dag, men jeg er altså ikke helt med...

Min x var bifil, så....
Min nuværende partner er ikke, meeeen hun tænder på
synet af kvinder i bestemte stillinger og måde at agere på,
når der er tale om billeder og film

Jeg tænder absolut ikke på mænd under nogen omstændigheder
( Mænd er grimme og ulækre ) *G*

MVH
Henning

Fra : Gudrun

Dato : 24-04-03 07:07

"Henning" <h2m nospam@mail.dk> ulejligede sig med at skrive:

Hejsa Henning

>Min x var bifil, så....

Du smiler?

>Min nuværende partner er ikke, meeeen hun tænder på
>synet af kvinder i bestemte stillinger og måde at agere på,
>når der er tale om billeder og film

Jamen en enkelt gang her i livet har jeg været så tændt på en anden
kvinde, så jeg var sprunget direkte med hende ned i den store, mørke
port inde på Nørrebro, hvis hun havde opfordret til det...

Jeg har ingen anelse om det ville have været godt eller skidt.
Umiddelbart kan jeg bare sige, at jeg ikke tænder på kvinder. Måske i
visse situationer - måske i virkeligheden, når vi ligger der midt i
bunken og har det fedt - måske aldrig...
Det er i hvert fald ikke noget jeg har en påtrængende lyst til at
undersøge - jeg er ikke nysgerrig på at finde ud af det og det fylder
ikke i mit liv, men måske en dag, under de rette omstændigheder, jeg
får fundet ud af det...

>Jeg tænder absolut ikke på mænd under nogen omstændigheder

Nej, det gør min mand desværre heller ikke, for jeg ville elske at
dele en mand med ham...
Har lokket ham en enkelt gang til at hjælpe mig med at sutte pik på
en, men det tændte alene mig... og nok var det herrefedt, men...

>( Mænd er grimme og ulækre ) *G*

Hmmm, det syn's jeg jo ikke... *G*

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Henning

Dato : 24-04-03 07:40

> "Henning" <h2m nospam@mail.dk> ulejligede sig med at skrive:
>
> Hejsa Henning

Hej Gudrun rart at "se" dig igen

> Du smiler?

Ja, for min X fandt partnere der, som hun selv, var bifile,
så det havde jeg stor glæde af for hun tog dem jo med
hjem i ægtesengen og disse kvinder, nød at være med
i trekanter, dels var de med til at sætte min X i centrum,
dels oplevede de selv at blive centrum for min kones og
min opmærksomhed, så de som vi fik opfyldt begge behov,
at give og få

> Jamen en enkelt gang her i livet har jeg været så tændt på en anden
> kvinde, så jeg var sprunget direkte med hende ned i den store, mørke
> port inde på Nørrebro, hvis hun havde opfordret til det...

Min kone tænder ikke irl. på andre kvinder, men hvis vi sidder og
ser en pornofilm, kan den måde en kvindelig model tager sin
BH af på, være netop det, der får hende til for alvor at åbne
sluserne, eller hvis modellen langsomt trækker trusserne ned
og blotter sine balder *G*
Men det er ligeså meget det, at hun sætter sig i modellens sted
og forestiller sig, at det er hende selv, der gør disse ting, for
at forføre mig/en mand *GF*

> Hmmm, det syn's jeg jo ikke... *G*

Og det er jo heldigt for os mænd, at kvinder synes mænd
er lige så dejlige, som mænd sybes kvinder er *G*

> Knus Gudrun

Selv knuser

Henning

Fra : Gudrun

Dato : 24-04-03 10:32

"Henning" <h2m nospam@mail.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hej Gudrun rart at "se" dig igen

.... og i lige måde *S*

>at give og få

.... er altid dejligt...

>Og det er jo heldigt for os mænd, at kvinder synes mænd
>er lige så dejlige, som mænd sybes kvinder er *G*

Jow... ellers kunne det jo blive smadderkedeligt at være til...

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 11:52

On Wed, 23 Apr 2003 10:44:59 +0200, "Dana & Leslie Watsham"
> [...]

>DEN holdning, søde Bo, er noget af det mest nedladende og usmagelige!

som når jeg er bedst :)

> [...]
>rent faktisk FORETRAK hinanden og ville smide både acrylsokker og øvrigt

nej det siger jeg ikke ... jeg siger det er en harmløs begivenhed -
fred være med det - dem der har det på den måde ( Lesbiske )
det signalere noget som er til at forholde sig til i begrebs verdnen
om kvindens kryptiske væsen og uransagleige bevæg grunde
men det sætter ikke den sammen tanke proces igang som hvis det er en
bøsse der referes til....

>Jeg tror homofobien, og tolerancen overfor lesbiske, er en meget mandlig
>ting. Den handler om penetration, simpelthen.

så afgjort drifs følse er praktfuld - men dens primær funktion er
forplantning !
og det forgår jo på den måde !

> [...]
>end blandt bøsser. Og meget mere leg med fisting, G-punktstimulation og

det lyder jo unægteligt spænende !!!

>Så jeg tror, kære Andropov og søde Gudrun (velkommen tilbage, forøvrigt), at
>det handler om uvidenhed. OG uvidenhed skaber fordomme. Og fordomme skaber
>..... uhyrligheder.

jeg mener nu ellers den gik : uvidenhed skaber intolerance -
intolerance skaber forfølgelse !

men min pointe i det eksakte samenhæng er er at definere hvilke tanke
sæt de 2 præferancer bøsse lesbisk sætter i gang hos - måske primært
det mandlige betragter .... Thi det at kalde en anden mand en svans
bøsse etc. er jo ikke en gang ensbetydene med at man tror vedkomne er
det men som jeg skrev man : man søger ved sit udsagn at at sige det er
en slap svag og handlings svag mand ...

hvor en lesbisk ....ja det er ...nå ja og hwa så ???

Mv.
Bo MM

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 09:50

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

>HI Gudrun :)

Hej igen Bo

-KLIP-

> [...]
>ved det maskuline det ekstroverte handlende beslutsome og dominerene ,
>at det så sjældet er sådan det meste af tiden i alm medmenskelige

Hmmm... Ser man en anden persons seksualitet først og derefter
hans/hendes menneskelighed, er man i sandhed homofob, og sådan er de
færreste mennesker i virkeligheden nok skruet sammen.
Jeg kender ikke dig godtnok til at vide om det er sådan du har det Bo,
men jeg ved godt det er dig meget imod, at 2 mænd kan have noget
seksuelt sammen...

Det er morsomt, at du nævner din forskel i opfattelsen af 2 mænd
kontra 2 kvinder, for jeg tror langtfra du er den eneste der har det
sådan. Det er min opfattelse, at de fleste mænd synes det er pirrende
at forestille sig to kvinder der leger sammen, hvorimod den omvendte
konstellation - nemlig 2 mænd - kan få de fleste mænd til at udtale
sig temmelig bramfrit om hvor ulækkert det er...

2 bøsser, som leger sammen, kan iøvrigt sagtens være ekstrovert
handlende, beslutsomme og dominerende - det er langtfra alle der har
løse håndled og pibende stemmer - hvilket du garanteret også godt
ved... *G*

>men at kalde en anden mand for homo bøsse svans stiler lige så ofte om
>ikke ofter imod hans adfærd som værende slap ind den definere eksakt
>om hans seksuelle præferance.

Jeps, det er jo blevet synonymt med at være en lidt vattet mand...

>Det er en fornærmelse mao.

Ja, i hvert fald mod bøsserne, som ikke er mere adfærdsmæssigt slappe
end resten af den danske befolknings adfærdsmæssigt slappe...

>Mv.
>Bo M Mogensen

Knus Gudrun, som har savnet dine tanker...

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 12:13

On Wed, 23 Apr 2003 10:49:56 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

> [...]
>Jeg kender ikke dig godtnok til at vide om det er sådan du har det Bo,
>men jeg ved godt det er dig meget imod, at 2 mænd kan have noget

jeg ved snart ikke hvad min mening er om sagen er jeg i sleskab med en
bøsse er hans drift mig lige så uvedekommen så en hvilken som helst
anden - men som karekteristika finder jeg det værd at oveveje !

>Det er morsomt, at du nævner din forskel i opfattelsen af 2 mænd
>kontra 2 kvinder, for jeg tror langtfra du er den eneste der har det
>sådan.

så afgjort i de god egamle dage i 80 ernes nv jylland der var det en
sådan bemærkening der reulterede i
1.) slagsmål
2.) den svageste han måtte gå krænket fra sagen

> [...]
>konstellation - nemlig 2 mænd - kan få de fleste mænd til at udtale
>sig temmelig bramfrit om hvor ulækkert det er...

jeg ved ikke hvor pirrene det er med 2 kvinder ( der sker jo ligesom
ikke rigtigt noget ... med mindre det er som dana siger der forekommer
fisting i så fald er det jo interesant ... menjegharindtryg af det er
noget meget blidt gnubben slikken pillen )

> [...]
>handlende, beslutsomme og dominerende - det er langtfra alle der har
>løse håndled og pibende stemmer - hvilket du garanteret også godt

ved og ved :) jeg er jo som sagt fra jylland og somsådan en simpel
mand den skal ind og når den kommer det med 2 mænd så er resultatet
angiveligt sæd og aføring ned at lodne baller -- det er nu en gang det
billed jeg trives bedst ved det ert til at forstå at der så er mange
der synes det er dejligt at sutte - der afmå jegblot konkludere at der
er åbenbart ikke grænser for hvor sært man kan have det:)

>Jeps, det er jo blevet synonymt med at være en lidt vattet mand...

det er hele pointen ... fordi hvordan 2 bøsser nu en gang gør det må
jo være derres sag ....også længe de bare holder det for sigselv og
lige sinde jamen så er lykken jo gjort !

>Ja, i hvert fald mod bøsserne, som ikke er mere adfærdsmæssigt slappe
>end resten af den danske befolknings adfærdsmæssigt slappe...

bøsserne er sgu ligeglade de ved josom regl hvad de er .. men
indikasionen af at en anden man skulle være det - er lig en grov æres
krænkelse !

>Knus Gudrun, som har savnet dine tanker...

takker :)

også en OT
har håndværker så jeg er ikke helt ligevægtig pt ... det er til
gendgædt tæt på endnu ufeder ind man kan sige om nogen bøsser
de har så endrøm om at de skal vade ind og ud af mit hjem off an on de
næste 10 dage ...jeg har indtil vider truet med at sagsøge dem for de
første 3 ting og har såmænd kunne henligge renovasionen af 12
lejligheder i kaos - hvis mit gode hjerte ikke løb af med mig her i
morges --- det er SATME IRETENE HUNDEN galper hver gang de kommer
fuglen står og bliver skrup skør på gulvet ude i gangen ...jeg er
skiftevis vågen i 36 timer og sover i 4½ hvorpå jeg skirver mange a-4
sider til min udlejer om hvad jeg mener om dette projekt ---idisse
redegørelser bliver mere og mere psykotiske som dagene skrider frem
hvad da også har resulteret i at viceværten har sygelagt sig og den
ansvarhavene ved bolig administasionen har taget ferie :)
har nu ellers lige sundet mig hvor de havde fri i påsken , men jeg
skal satme nok få dem om jeg så skal læse til jurist !!!

MvH
Bo

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 13:57

> [...]

>fisting i så fald er det jo interesant ... menjegharindtryg af det er
>noget meget blidt gnubben slikken pillen )

Jamen så er vi her jo igen...

Lesbiske udfolder sig afgjort indenfor hele spektret og det begrænser
sig absolut ikke til "noget meget blidt gnubben, slikken og pillen...

Der er masser af muligheder når man er to kvinder sammen. Jeg nævner i
flæng dildoer, fisting, blid vanilla (som du beskrev så nydeligt),
flambering af pandekager på maveskindet, bondage, blindfold med
efterfølgende overraskelse o.s.v.

Det er da kun fantasien der sætter grænser for udfoldelserne - også
når man er to kvinder om det sjove...

Derimod er det meget forskelligt om man har lyst til at blive fyldt ud
- altså lade et-eller-andet trænge ind i skeden. Nogle lesbiske har
ikke lyst - andre ved ikke noget bedre...

[KLIP]

>ved og ved :) jeg er jo som sagt fra jylland og somsådan en simpel
>mand den skal ind ...

Ja ja Bo...

Nu er jeg jo også fra nordjylland (godt nok ikke ude vest fra...) og
simpel på den fede måde... *hooost*, men derfor begrænser min
opfattelse af sex sig altså ikke til "den skal ind"...
Det gør din sgu da heller ikke... Så simpel ved jeg du ikke er og med
skrækken malet i ansigtet, mindes jeg nogle af dine tidligere
beskrevne fantasier, så simpel mand... Jo, måske, men ikke mere simpel
end du selv vælger...

Knus Gudrun, som skreeeeeg af grin over din OT...
(I aften vil jeg takke min skaber for, at det ikke er mig der på nogen
måde, overhovedet, kan sættes i forbindelse med renoveringen af Bo's
lejlighed... *LOL*)

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 19:45

On Wed, 23 Apr 2003 14:56:38 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:
>
>[KLIP]

>Jamen så er vi her jo igen...

jaeeee....

>Lesbiske udfolder sig afgjort indenfor hele spektret og det begrænser
>sig absolut ikke til "noget meget blidt gnubben, slikken og pillen...

Hmm .. ja det ku jeg jo ligesom lære på Danas indlæge hvad fejlagtigt
fik mig på den ide hun var sprugte ud som lesbisk - det var så en
fejl.... det er nu i grunden en skam der ikke bliver lavet porno film
med den slags lesbisk sex - i stedet for det andet satain heleved !

> [...]
>flæng dildoer, fisting, blid vanilla (som du beskrev så nydeligt),
>flambering af pandekager på maveskindet, bondage, blindfold med

tror du det ????jeg tor nu kun det er dem med kraftige knogler og
karse hård der kan finde på det !!

>Det er da kun fantasien der sætter grænser for udfoldelserne - også
>når man er to kvinder om det sjove...

ja fantasien kan dog ikke frembringe en penis :)

>Derimod er det meget forskelligt om man har lyst til at blive fyldt ud
>- altså lade et-eller-andet trænge ind i skeden. Nogle lesbiske har
>ikke lyst - andre ved ikke noget bedre...

ja det vil jo helst ikke oplyse om det .... men jeg hørete en gang min
x ano1991 - 1995 have sex med sin ( kærste ja hun er lesbisk så
kvinden var en anden kvinden - det var MEGET højt jeg gik lige inf
for at tjekke sener om hun var ok jeg siger digh der var minst 1½
L kosidens vand på vinduerne !!!

>[KLIP]

>Ja ja Bo...

Det er det der hvor mæned er mænd er bøsser er skyde våben og
homoskesulle noget man skyder efter der er orden i sagerne i
Jylland .....jeg burde sgu egentligt købe mig et par træ sko et jagt
gevær og en udboret knallert også flytte tilbage igen - der er sgu
orden i sagerne !!!

>Nu er jeg jo også fra nordjylland (godt nok ikke ude vest fra...) og
>simpel på den fede måde... *hooost*, men derfor begrænser min
>opfattelse af sex sig altså ikke til "den skal ind"...

du er kommet i dråligt selskab Gudron .... hjemme i Jylland ligger
kvinden i tænker på sit hjem lands vedmodige sange imens hun spreder
bennen og for gjort det som han nu skal
jeg ved godt det lyder som en joke men jeg var sgu over 30 før jeg for
alvor fandt ud af at der fandtes kvinder der havde glæde af sex
jeg trode altid det var en slag honorar for et eller andet ....

> [...]
>skrækken malet i ansigtet, mindes jeg nogle af dine tidligere
>beskrevne fantasier, så simpel mand... Jo, måske, men ikke mere simpel

puhh .... jeg er nu ellers en stor beunddre af det simple / normale
.... man burde ku tage på parcelhus ferie i en forstad i Jylland spise
bruns sovs og se lykket hjulet og ah en mening om at det er vigtigt
hvad der sker i kongehuset .... jeg forestiller mig det lidt som at gå
til en andy warholl koncert sluder udstiling !

> [...]
>(I aften vil jeg takke min skaber for, at det ikke er mig der på nogen
>måde, overhovedet, kan sættes i forbindelse med renoveringen af Bo's

det er ikke sjovt for nogen - jeg ku lige se at ham der er leder for
bolig administarsione var blevet kaldt på arbejde i sin ferie der var
ihvertilfælled kommet messeg recived på de mails jeg havde sendt dem
jeg må åbenbart ha gjort et overbevisne indtryg da jeg mente at ca 40
% af renoveringene var en tilsnigelse og grundlaget hvorpå den
oprindelige godkendelse kom til stede var på ikke helt lovlig vis -
havd jeg ville gemem gå med en fuldmæg fra jusstis ministeriet hvor
jeg slyngede et eller andet navn ud .... hvilket i praksis vil sige at
de midler som bolig foreningen er blevet tildelt kan trægges tilbage
en bagatel af 30 millioner kr hvis dte viser sig jeg har ret
......også kan jeg ikke lige finde kamerate til min spv som jeg er helt
sikker på er forsvundet imens der er håndværker endvider har de taget
billeder af mit køkken det er skide ulovligt uden mit samtygge...
Nå men jeg fik ig en middags lur og vågnede med et smukt billed af de
her håndværker havde fulgt det gode eksempel fra det hingange jones
town og havde begået koletivt selvmord .... nu kunne jeg så skrive
lidt om hvad jeg mener om vvs mænd - men det vil gribe for vidt om sig
her .... men jeg vil kunne udfylde mindst 5 - a4 ark med edder
forbandelser - hvad sådan set helt og delist er gjort :)

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 20:41

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

>tror du det ????jeg tor nu kun det er dem med kraftige knogler og
>karse hård der kan finde på det !!

Tro mig... det er ikke kun dem med oversize-skelet og soldaterhår der
leger den slags lege...

>ja fantasien kan dog ikke frembringe en penis :)

Jo for pokker da...
Jeg nævner hurtigt agurk, gulerod, squash, stearinlys o.s.v.

> [...]
>kvinden var en anden kvinden - det var MEGET højt jeg gik lige inf
>for at tjekke sener om hun var ok jeg siger digh der var minst 1½

Tror du det var en gang vanilla de dyrkede der?
Blidt føleri, gnubberi og... nej, vel...

[KLIP]

>du er kommet i dråligt selskab Gudron .... hjemme i Jylland ligger
>kvinden i tænker på sit hjem lands vedmodige sange imens hun spreder
>bennen og for gjort det som han nu skal

Hmmm... Jeg er sgu nok kommet i dårligt selskab...

[KLIP]

> [...]
>hvad der sker i kongehuset .... jeg forestiller mig det lidt som at gå
>til en andy warholl koncert sluder udstiling !

Hold da kæft...
Du gav mig alletiders ide til en hurtig bi-indkomst der...

Kan man forlange at det kun er goodlooking single-mænd over 25, som
kan lægge billet ind på et ophold?

Knus Gudrun, som vil tænke rigtigt meget på dig, dine håndværkere og
så alle de grå hår du afstedkommer i ejendomsadministrationen...

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-04-03 22:27

On Wed, 23 Apr 2003 21:40:40 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

>Tro mig... det er ikke kun dem med oversize-skelet og soldaterhår der
>leger den slags lege...

Hmmm.... ja ... men uanste hvad så ligger det jo i naturen af
relasionen at well også ens egen ... at ... man må forlade sig på de
beskirvelser der kommer ud .... men jeg synes nu aldrig jeg har hørt
om eller set en skirbent i dette forum der var lesbisk der skrev at de
havde et spænende sex liv ? det enste sted jeg har set er i filmen
Chaisng ami.... !

>Jo for pokker da...
>Jeg nævner hurtigt agurk, gulerod, squash, stearinlys o.s.v.

Nå ja ....

>Tror du det var en gang vanilla de dyrkede der?
>Blidt føleri, gnubberi og... nej, vel...

Puhh nu vil jeg sige mit sex liv til jeg blev 31-32 for det meste
forgik når jeg var skide fuld ....det var sådan set ikke nogen
hindring for rejsning man derimode holde den stående i TIMEVIS men
komme ...nej ....men den gang anende jeg simpelthænd ikke at der
fandtes mennesker der ku li det på samme måde som mig selv altså hårdt
MEGET HÅRDT !
hvis jeg skal have noge gavn ud af det så skal kvinden jeg har sex med
forandres til ....noget der er mere ting ind menneske ... en knægget
vilje der bare lader sig tage misbruge mishandle etc.
der gik en del år før jeg ligesom forende mig med at det var ok at
have fantasi også den anden part var intakt bagefter og egentligt ikke
skadet af de tanker man gjorede sig imens .... det sværste var
egentligt teenage årene hvor man ikke kan sætte ord eller klarhed på
den måde man har det .... selv sex en virker bare tam ...men der fik
jeg da nogen fede ordninger med at jeg kunne tage en spiller bagefter
også en klo op i kussen på den man nu havde sex med og et bryst i
munden det var fanme ok.... med mindre man for den ide bare jeg nu
ikke kan komme helved du så bliver man nød til at få kramper i armen
og og udvikle kvælning på sig selv før det lykkedes også er den til
overflod flad bagefter ... når den ENDELIGT går !

>[KLIP]

>Hmmm... Jeg er sgu nok kommet i dårligt selskab...

meget !

>[KLIP]

>Hold da kæft...
>Du gav mig alletiders ide til en hurtig bi-indkomst der...

du nævner bare din pris !!! :)
FERIE OPLEVELSE : OPLEV AT LEVE SAMMEN MED EN almindelige Dansker !

tænk sig hvor syret dte ville være for en regnskovs indianer ? :)

>Kan man forlange at det kun er goodlooking single-mænd over 25, som
>kan lægge billet ind på et ophold?

det_ku_ man måske nok , men nu begynder du jo næsten at snakke om sex
:) det er der jo masser af .... nej vi vil sgu se IKEA REOLER og et
rak fra Fona og måske en pc man har købt med det hele i lige til at gå
i gang med : ala når leazy udlejer en : internet pc :)

>Knus Gudrun, som vil tænke rigtigt meget på dig, dine håndværkere og
>så alle de grå hår du afstedkommer i ejendomsadministrationen...

ja nu har jeg lige fået svar fra min advokat - jeg står ganske godt...
men jeg kender en dame der er læge hun 78 år læge ½ delen af hendes
indkomst kommer fra vunde søgs mål ... hun er fanme sej hun fik
forbderet fæderes retigheder i forhold til derres børn ved menneske
retighedes domstolen .... hendes sidste stunt var at hun fik bygget et
hus hvor der var håndværker udgifter på 2 millioner - de skal nu i
retten om ikke hvor meget de skal ha af de 2 millioner nej nej men om
hvor meget hun har ret til i erstatning ) sådan skal de fanme ha
de forbanede - alerhelvedes - øgle djævle yngel ånds amøber , det skal
ku en vej og den køre kun et sted og det er NED - SPECLT københavnske
håndværker du tror det er løgn i det hele taget københavner der skal
foretage sig noget - det er det mest prætentiøse man kan være vidne
til når de skal have krise hjælp fordi som jeg tidliger har nævn ikke
har styd på om det er venstre eller højre tommel finger de skal ha i
røwen imens de læner sig op af en skovl til 340 kr i timen .... de
ville ikke ha hold et kvater på den Bornholmske eller west jyske fiske
industri - ja ja meget ot men jeg skal lige ha luft :)

hjertligst
Bo MM

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 22:48

> [...]

>komme ...nej ....men den gang anende jeg simpelthænd ikke at der
>fandtes mennesker der ku li det på samme måde som mig selv altså hårdt

Næ, det er da klart med en ungdom i en forstokket, vindblæst
oplysningsfattig og smalsporet nordvestjysk by...
Nå ja, overdrivelse fremmer nogen gange forståelsen...

Nej, det er ikke sjovt at gennemleve en spirende seksualitet, som man
selv er meget usikker på. Der skal ikke meget til førend man føler sig
unormal og med dine (lidt) specielle præferencer har det afgjort været
svært at finde fodfæste...

>FERIE OPLEVELSE : OPLEV AT LEVE SAMMEN MED EN almindelige Dansker !
>
>tænk sig hvor syret dte ville være for en regnskovs indianer ? :)

Jeps, men han har næppe råd til at betale det jeg har tænkt mig det
skal koste med alle dine krav til indretningen...
Ikea-reoler, FONA... hvor ender det? Skal sgu ud og skifte hele
møblementet ud, så med de priser jeg efterfølgende bliver nød til at
tage bliver det få regnskovsindianere jeg får hilst på...

>det_ku_ man måske nok , men nu begynder du jo næsten at snakke om sex

Jamen vil da godt bidrage til den globale opvarmning, hvis...

PS - har rigelig erfaring med københavnske håndværkere - har trods alt
boet derovre 13 år... og desværre ikke uden at få brug for en i ny og
næ... *G*

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-03 01:41

On Wed, 23 Apr 2003 23:48:22 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

>Næ, det er da klart med en ungdom i en forstokket, vindblæst
>oplysningsfattig og smalsporet nordvestjysk by...
>Nå ja, overdrivelse fremmer nogen gange forståelsen...

Njaaa --.... nu ha rjeg jo aldrig været bly ... men ja hvad skal man
sige hvordan forstår man sin egen drift Ohh jeg har altid være så
misundelige på dem her der - der kunne få den til at gå i bukserrne
.... jeg forlagde en da problematiken fo rmin biologi lære : tror du
ikke klovenen svarede at det skulle jeg bare være glad for : så var
man en bedre elsker .... helved hvor fedt kan det være ta have en
svedene stoder liggene oven på sig og pumpe løs i 3 timer uden at han
kan få noget ud af det ????

> [...]
>selv er meget usikker på. Der skal ikke meget til førend man føler sig
>unormal og med dine (lidt) specielle præferencer har det afgjort været

ja ok det kom jeg sgu nemt til den enste gang hvor jeg blev en smule
paranoid var en gang hvor jeg i min meget tidlige ungdom 13 kneppede
en kvie ( ja vi boede på landet på det tids punkt - hvilket
angiveleigt er forkalring på hvordan der er nogen der kan holde et
helt liv ud på landet ) anyhow der begyndte at løbe slim ud af den her
kvie - der havde jeg lige nogen nervøse timer hvor jeg oprigtigt
frygtede den var blevet gravid

egentligt tanke vækkene at man kunne komme i skeden på en ko og ikke
på en kvinde ( ? )

> [...]
>møblementet ud, så med de priser jeg efterfølgende bliver nød til at
>tage bliver det få regnskovsindianere jeg får hilst på...

ja men jeg tror sgu ikke der er noget at gøre man er ikke helt normal
og fulsført kedelig hvis man ikke har primært møbler fra ikea i sit
hjem !!!!

hvis man ikke kan finde dem så kan man bare gå efter lyden
det lyder lidt forskeligt om det er reolenerne der river sig løs fra
det tynde spånd træ også ligger i en fin stak over på hianden i bunden
af skabet eller når hængslerne giver efter når man åbner døren den
ligesom føger en ud i lokalet - andre gange der falder de bare af sig
selv de her skruer og de spånd træ der er sat sammen er ikke helt
beregnet til at kunne håndtere - den for producenten stærkt
undervudere natur faktor : tyngde kraften !!!!

ja jge har selv et - man skal ikke give op der er ikke grænser for
hvad man kan udrette med en borre maskine også nogen skruer på 4-5cm
den ene dør læner isggodt nokop af vægen og den anden ligger her bag
mig op af lp er neog venter på at blive smidt ud - faktum man kan ikke
få alt her i tilværlsen og skulle man forvente at dørene / lågerne på
et ikea skab skulle holde ja så ....bider en optimise en i røwn på et
tidspunkt - nok om det

> [...]
>
>PS - har rigelig erfaring med københavnske håndværkere - har trods alt
>boet derovre 13 år... og desværre ikke uden at få brug for en i ny og

Det kan umuligt have være til noget fagligt samenhæng - fordi så havde
du boet her endnu da ikke var færdige med at skifte den pære du ikke
ku nå i loftet !
Nje Gudrun det siger jeg dig der er INTET GODT at sige om københavnske
håndværker -

Fra : Gudrun

Dato : 24-04-03 06:56

> [...]

> helved hvor fedt kan det være ta have en
>svedene stoder liggene oven på sig og pumpe løs i 3 timer uden at han

Knapt så fedt som en stor isvaffel på en varm sommerdag... *G*

[KLIP]

>helt liv ud på landet ) anyhow der begyndte at løbe slim ud af den her
>kvie - der havde jeg lige nogen nervøse timer hvor jeg oprigtigt
>frygtede den var blevet gravid

Ja, oplysning har aldrig været vestjydernes stærke side... *LOL*

>egentligt tanke vækkene at man kunne komme i skeden på en ko og ikke
>på en kvinde ( ? )

Jeps, men igen... præferencer er forskellige og her var jo noget, som
blev misbrugt og var forsvarsløst... Måske handlede det dybest set om
det...

(KLIP)

>ja men jeg tror sgu ikke der er noget at gøre man er ikke helt normal
>og fulsført kedelig hvis man ikke har primært møbler fra ikea i sit
>hjem !!!!

Hmmm... nej, men nu er jeg jo også gennemført kedelig!

Knus Gudrun, som stadig overvejer den med en uges ferie sammen med en
helt normal dansker, men er begyndt at kigge i omgangskredsen for at
finde nogen som er bedre egnet...

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-03 17:24

On Thu, 24 Apr 2003 07:56:16 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

>Jeps, men igen... præferencer er forskellige og her var jo noget, som
>blev misbrugt og var forsvarsløst... Måske handlede det dybest set om
>det...

tænk sig det har jeg brutd min hjerne med i alle de år ....og
selvfølig har du ret !!!!

>(KLIP)

>Hmmm... nej, men nu er jeg jo også gennemført kedelig!

ja men du må sgu ha en indendørs akitekt på at skabe det perfekte ikea
helved
så skal du også ha manden i sådan et lyseblåt discount handels skole
elve jakke sæt ....til 495 kr !

>Knus Gudrun, som stadig overvejer den med en uges ferie sammen med en
>helt normal dansker, men er begyndt at kigge i omgangskredsen for at
>finde nogen som er bedre egnet...

ellers kan du låne mine fætter ... han har godt nok lige fået en søn -
så han har lidt travlt
men han har gjort en hjemmeside som jeg gerne skal sende dig privat !
den siger ALT !!!

KH
Bo MM

Fra : Gudrun

Dato : 24-04-03 18:32

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

>så skal du også ha manden i sådan et lyseblåt discount handels skole
>elve jakke sæt ....til 495 kr !

Finder en anden familie, for det her kræver en klipning af min smukke
og maskuline halvdel og det ville jeg altså være usigeligt ked af...

>ellers kan du låne mine fætter ... han har godt nok lige fået en søn -
>så han har lidt travlt
> men han har gjort en hjemmeside som jeg gerne skal sende dig privat !
>den siger ALT !!!

Send den! Send den! Kan ikke vente... Send den!

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-03 21:23

On Thu, 24 Apr 2003 19:32:26 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

>Finder en anden familie, for det her kræver en klipning af min smukke
>og maskuline halvdel og det ville jeg altså være usigeligt ked af...

ja normale mennesker har bestem ikke langt hård .....jeg skal se om
jeg kan finde et billed af min fætter om det ikke ligger på hans
hjemme side ...det vil ku gi dig et billed !!

>Send den! Send den! Kan ikke vente... Send den!

jamen jeg leder og leder jeg evd sgu ikke om det var et freudian
slip der fik mig til at slette den ..... men de har købt angiveligt et
af plantens grimeste parcelhuse til 2,3 med lille hæg og så er der
lagt noget hvis og sort grus .... der er intet man kan sætte en finger
på det er renste for en hver form orginalitet spædning og tankevækende
ting !

KH
Bo MM

Fra : Gudrun

Dato : 24-04-03 22:15

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

Jam'n jeg siger jow tak...

Kan se at det er en helt almindelig gennemsnitslig dansk kernefamilie
med vinreol, klinker på gulvet og veninder med Luis Vuitton tasker, så
der skulle ikke være noget at komme efter der...

Jeg har bare en anke...
Hvor er den brune sovs, kartoflerne og sikkerheden for, at familien
tilbringer størstedelen af deres aftener foran TV'et?

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Tomas O.

Dato : 26-04-03 08:43

SNIP
> Jeg har bare en anke...
> Hvor er den brune sovs, kartoflerne og sikkerheden for, at familien
> tilbringer størstedelen af deres aftener foran TV'et?

Du glemmer ostepops og matchende jogging sæt fra Bilka til hjemmehyggen i
weekenden medmindre de har en campingvogn stående fast et sted i dannevang.

Tomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-04-03 10:07

On Thu, 24 Apr 2003 23:15:21 +0200, Gudrun <great_gudrun
<nospam@hotmail.com>> wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> ulejligede sig med at skrive:

>Jam'n jeg siger jow tak...

Tjjaa ejjj han er nu ikke så sensionelt kedelig som jeg gir udtryk for
an er EDB nørd itl fingerspidserne - do w en af dem der selv sad og
lavede spil med kassete stasion ....han er ikke bare go til edb han er
en af de bedste og det er han !!!
men ak i stedet for at bruge sit talent på at crake ukrakeligt
softwere lamme ulamelige xxx site og hacke hvad ikke hackes kan ja så
tjener han en farlig masse penge på et eller andet java agtigt noget
med lyd ( ? )

>Kan se at det er en helt almindelig gennemsnitslig dansk kernefamilie
>med vinreol, klinker på gulvet og veninder med Luis Vuitton tasker, så
>der skulle ikke være noget at komme efter der...

Du godeste se det havde jeg ikke set men øhh nu aflægger vi heller
ikke sådan vesiter

>Jeg har bare en anke...
>Hvor er den brune sovs, kartoflerne og sikkerheden for, at familien
>tilbringer størstedelen af deres aftener foran TV'et?

ja nu har de jo fået det barn man jo skal ha men ellers så er det med
TV et noget jeg med garenti kan stå inde for .... men de er sgu nok
desvære lidt for akedemiske til den brune sovs - jeg er sgu bange for
der godt ku gå noget i den med at salat er sund og røde blødene bøffer
og den slags bavl i stedet for bare at rode noget sammen der kan
kommer ned - noget allere helvedes kolesterol rigt ....

MEN AlMINDELIGE mennesker er det !!!!

det læses selvføligt i mellem linjerne at jeg er røve misundelige -
men har bare aldrig haft energien til det !
gi en hetro seksuel dreng på 6 år garbodibokser hvis skjorte og
buterfly på også : har du balladen de næste 70 år frem !!!

men det ku nu afligevel være fedt tror jeg bare en gang i mellem

som i jaeeeee :
http://www.davemcnally.com/lyrics/JoyDivision/Disorder.asp

I've been waiting for a guide to come
and take me by the hand
Could these sensations make me feel
the pleasures of a normal man
New sensations bear the innocence -
leave them for another day
I've go the spirit, lose the feeling
take the shock away

Ian Cutis / Joy Division

Mv.
Bo MM

fut : dk.snak.off-topic
--
http://66.148.13.230/gallery/zoom/729.jpg

Fra : Britta

Dato : 24-04-03 09:05

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> Nje Gudrun det siger jeg dig der er INTET GODT at sige om
københavnske
> håndværker -

Hov hov. Jeg er nu ikke utilfreds med mit eksemplar, og har vilde
fantasier om hvad der ville ske hvis han blev sendt ud til dig for at
renovere din lejlighed

Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-03 16:41

On Thu, 24 Apr 2003 10:05:10 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

> [...]
>
>Hov hov. Jeg er nu ikke utilfreds med mit eksemplar, og har vilde
>fantasier om hvad der ville ske hvis han blev sendt ud til dig for at

Nahh nu har jeg måske også været hård ved skirve ALLE jeg kender
faktisk et hold glaremester .... det kan altså godt få fingeren ud +
de er skide dygtige ....

og ellers Kære Brita så skal jeg love dig for at hvis JEG levede mine
fantasier ud om hvordan med de her håndværker når jeg er mest sur -
uhhh jeg tror du ville sælhe foretningen ha levet alt hvad der har med
sex ud og slå dig ned som nonne
mængden af grusomheder der vil tage fat når jeg først havde fået
sømmet en eller flere af de her hådnværker til et eller andet de ikke
ku komme fri af .... ja jeg er gået så langt som til at de skal lægge
drop ind så de lever længer imens der bliver mindre af dem ...

jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad det fedeste ville være

men det hel skulle slevfølig starte med at jeg slår og sparker til jeg
ikke kan mere ....

så er der 3 andre ting jeg godt ku tænke mig ...

1.) den er faktisk go ..... det er den her med at man hejser vedkomne
op i armen også lader nogen helt almindelige svind æde dem nede fra og
opefter og dte gør de hvis de ikke for andet at æde !!!

2.) det var noget med at lave noget analt hvor man slipper sultne
rotter op i røwen på dem der så æder sig igenem indvoldene

3.) en langsom tilførsel af kemikaler der ætser dele af kroppen
væk....

men på en go dag har jeg det bedst med bare at hente en l benzin
blande det med tjære også hæde det ud over vedkomne eller bare nogen
af dem måske med lidt sand ... også selvfølig sætte ild til det er
nemligt på den måde man laver napalm så vidt jeg er ointeret !!
hvilket egentligt har en vis logik da benzinen brænder hurtigt men
tjæren sætter sig fast på huden og kan ikke sådan slukkes

men det ku nu også være fedt bare at ligge på taget med en riffel også
kikkert sigte også bare skyde så mange som man kan nå

Britta jeg ku blive ved :)

KH
Bo MM

Fra : Henning

Dato : 24-04-03 07:06

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> har nu ellers lige sundet mig hvor de havde fri i påsken , men jeg
> skal satme nok få dem om jeg så skal læse til jurist !!!

Er du sikker på at din husvært får alle dine mails? Jeg har
da fået et par stykker af dem efterhånden *GGG*

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op med dem, så jeg vælger
at slette dem når jeg får dem, frem for at blokere afsenderen *GGG*

For øvrigt er du ikke rigtig homofob kære Bo, jeg har set dig danse
tæt med andre mænd *GGG*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-04-03 16:20

On Thu, 24 Apr 2003 08:05:34 +0200, "Henning" <h2m nospam@mail.dk>
wrote:

>For øvrigt er du ikke rigtig homofob kære Bo, jeg har set dig danse
>tæt med andre mænd *GGG*

MAND - nu er Peder jo noget helt særligt om end jeg dog måtte slå
bremserne i da den kåde Århusianer forsøgte at kysse mig MEGET VÅDT
med tungen

Fra : Andropov

Dato : 23-04-03 10:19

> da læsbisk samværd i mine og angiveligt de flestes øjne står som en
> slags lej i mellem 2 voksne der gerne vil være børn igen - i forhold
Mon ikke det er fordi at du er en mand at du skriver det.

Det kan være at kvinder ser det på samme måde når 2 mænd er sammen.........
Det kunne være interessant at få nogle kommentarer fra kvinder om det.

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 10:38

andropov@ofir.dk (Andropov) ulejligede sig med at skrive:

Hejsa Andropov...

>Mon ikke det er fordi at du er en mand at du skriver det.
>
>Det kan være at kvinder ser det på samme måde når 2 mænd er sammen.........
>Det kunne være interessant at få nogle kommentarer fra kvinder om det.

Ser ikke to mænd der leger sammen som 2 voksne, der gerne vil være
børn igen, men bare som 2 mænd der tænder på hinanden og derfor gerne
vil nyde sammen...
(Det samme gør sig forøvrigt gældende for 2 kvinder for mit
vedkommende - de er ikke voksne, som vil være børn igen, men bare to
mennesker som tænder på hinanden...)

Syn's forøvrigt det er for fedt - det tænder bestemt ikke kun de 2
mænd, men også lille mig... uhmmm

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Andropov

Dato : 24-04-03 11:10

> [...]
> er dog sjældent så aktuelt - for de her kvinder med store knogler og
> karse hård - jamen der er jo ikke nogen grund itl at gene dem på den

Det kunne egentlig være spændende at prøve en sådan kvinde i hetero
udgaven, der bollede heftigt på en for at få sin orgasme, men ellers
ikke interesserede sig synderligt for en. Mens man selv var blød og
kærlig.

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 10:16

> [...]

>sig over at det ikke er mest de lesbiske som bliver skrevet negativt
>om da de jo begrænser muligheden for at finde en kvinde for en

Kom lige til at tænke... det er farligt...

Kaster lige noget på bordet nu... vær beredt...

Kunne det dybest set handler om, at mænd i virkeligheden ikke mener
det der med at være lesbisk holder...

De fleste mænd viser skræmmende lidt respekt for de piger som er
lesbiske, men mener i virkeligheden, at det bare handler om, at pigen
ikke har truffet den "rigtige" mand endnu.
Havde hun det, var hun ikke længere lesbisk, men selvfølgelig fortsat
biseksuel, til stor fornøjelse for manden, som med glæde ville deltage
i løjerne, når de gik i gang...

Er jeg ikke dejligt fordomsfuld nu? Jeg ved det... men jeg ser i
virkeligheden mange skræmmende eksempler på den holdning blandt de
mænd jeg færdes iblandt. Den holdning er faktisk uhyggeligt udbredt, i
hvert fald når der snakkes lesbiske i større forsamlinger, men måske
det i virkeligheden også handler om det skræmmende ved tanken om, at
der ER kvinder, som foretrækker kvinder i stedet for mænd med pikke...

Er lesbiske, ifølge mænd, i virkeligheden bare stakkels kvinder, som
endnu ikke har truffet den rette mand, som med pikken i hånden ville
omvende dem i løbet af 2 minutter?

Knus Gudrun, som godt ved det her er karrikeret...

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Andropov

Dato : 23-04-03 16:24

> [...]
> Havde hun det, var hun ikke længere lesbisk, men selvfølgelig fortsat
> biseksuel, til stor fornøjelse for manden, som med glæde ville deltage

De fleste mænd fantaserer nok om at hende den lesbiske fandeme bare
skal have noget pik så hun kan blive en rigtig kvinde. Man kan jo ikke
gøre for at man har den fantasi :) Det er jo ikke ondt ment. Men nok
blot tegn på at man har forskellig seksualitet.

Fra : Gudrun

Dato : 23-04-03 18:48

> [...]

>gøre for at man har den fantasi :) Det er jo ikke ondt ment. Men nok
>blot tegn på at man har forskellig seksualitet.

Ha ha ha...

Nej, selvfølgelig er det ikke ondt ment, men måske bare udtryk for den
uvidenhed Dana snakker om i et tidligere indlæg...

Hvis det blot er en fantasi, skader den jo heller ikke nogen, men er
der blot et gran af sandhed i at det i virkeligheden er noget I mener
bliver det straks en anden snak...
Så er det mangel på respekt og som sådan udgangspunkt for masser af
fordomme med al det den slags medfører...

Nå... nu var det jo bare en fantasi, ikke?

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Tomas O.

Dato : 26-04-03 08:45

Gudrun <great_gudrun <nospam@hotmail.com>> wrote in

SNIP
> Kunne det dybest set handler om, at mænd i virkeligheden ikke mener
> det der med at være lesbisk holder...

Se filmen der var på tv2 i går aftes.. 'Chasing Amy' med Ben Afleck i
hovedrollen.

Tomas

Fra : Gudrun

Dato : 26-04-03 10:51

"Tomas O." <tfo@gmx.net> ulejligede sig med at skrive:

>Gudrun <great_gudrun <nospam@hotmail.com>> wrote in
>
>SNIP

Hejsa Tomas

>Se filmen der var på tv2 i går aftes.. 'Chasing Amy' med Ben Afleck i
>hovedrollen.

Fantastisk nok, så sad jeg og hyggede med nogle gode venner og vi
havde ikke Tv'et tændt, men en tændte ganske kortvarigt lige i de
sekunder hvor en (af to mænd i et venteværelse, tror jeg...)
proklamerer, at lesbiske bare ikke har fået pik nok endnu... eller
noget lignende - i hvert fald mente han ikke, at lesbisk var en
mulighed, men bare et spørgsmål om, at de ikke havde mødt den rigtige
mand...

Ja, jeg grinede... og blev bare bekræftet endnu en gang i, at det er
en holdning, som florerer blandt mange mænd...

Knus Gudrun

__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Tomas O.

Dato : 27-04-03 18:53

Gudrun <great_gudrun <nospam@hotmail.com>> wrote in
SNIP

> Ja, jeg grinede... og blev bare bekræftet endnu en gang i, at det er
> en holdning, som florerer blandt mange mænd...

Tjah.. det kunne se sådan ud men reelt handlede filmmen nu mere om hvordan
en mand kan føle sig intimideret og nosseløs af at være forelsket i en pige
der er mere erfaren og har prøvet en del som for eksempel pigen i filmen
som har prøvet med to mænd, ikke fordi hun var tvunget, men fordi hun havde
lyst og ledte efter meningen med det hele som hun ikke havde lært
hjemmefra. Denne pige besluter sig tidligt for ikke at afskære sig fra at
finde den ægte kærlighed ved kun at holde sig til det modsatte køn og
bliver lesbisk og dyrker i en årrække kun sex med kvinder, men ingen rigtig
kærlighed i det, som holder, så møder hun denne mand i filmen (Ben Afleck)
og fordi han ikke er en vanlig stereotyp mand, vil hun have ham som ven,
han forelsker sig i hende og efter flere måneders venskab erklærer han
hende sin kærlighed. Først bliver hun pissesur men vender dog om og de
begunder at komme sammen. Han finder ad omveje ud af hendes fortid og føler
han ikke kan leve op til det. En ting er at hun har levet som lesbisk,
noget som han slet ikke kan forholde sig til er at hun har været yderst
promiskuøs som yngre og haft adskillige mænd. Fjolset (Ben Afleck) lader
chancen for den største kærlighed glide ud af sine hænder fordi han ikke
kan forholde sig til at hun også har været promiskuøs med mænd og endda
flere af gangen, så filmen ender med at hun fortsætter som lesbisk og han
som fjols.

Tomas

Fra : nusle

Dato : 27-04-03 19:53

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> kan forholde sig til at hun også har været promiskuøs med mænd og endda
> flere af gangen, så filmen ender med at hun fortsætter som lesbisk og han

Er det ikke bare typisk *G*.

Måske skulle man blive lesbisk *hmmmm*.

mange hilsner
nusle

Fra : Gudrun

Dato : 27-04-03 20:51

(KLIP)

> [...]
>kan forholde sig til at hun også har været promiskuøs med mænd og endda
>flere af gangen, så filmen ender med at hun fortsætter som lesbisk og han

Jeps, så'n løber så meget sand ud mellem hænderne på mænd... *he he*

Knus Gudrun, som for nylig er blevet spurgt om jeg er jomfru (datteren
på 8) hvorefter hun siger, "Nå nej, du har sgu da bollet for at få
mig. Har du prøvet det med andre end far?"...

(Jeg må ligne en bly viol...)
__

Livet er uforudsigeligt... Spis dessert først!

Fra : Chokmah

Dato : 27-04-03 21:07

On Sun, 27 Apr 2003 17:52:47 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

> [...]
>der er mere erfaren og har prøvet en del som for eksempel pigen i filmen

ahh den er fed
jeg vil nu gå så vidt som til at sige at - ja han kunne helt afgjort
har båret sig mere hensigts mæsigt ad :)

>som har prøvet med to mænd, ikke fordi hun var tvunget, men fordi hun havde
>lyst og ledte efter meningen med det hele som hun ikke havde lært
>hjemmefra.

Hmm jaeee men jeg tror sgu ikke man skal prale med det sådan rent
startekisk :)..... tror jeg der er nogen sanheder der skal have en
modninsg tid ....

Det er faktisk også den enste *Lesbiske* je har set tale om spænende
lesbisk sex :) ( fisting wauvveee

> [...]
>han ikke kan leve op til det. En ting er at hun har levet som lesbisk,

jamen det er også til at leve med det tæller ikke rigtigt i forhold
til hvis der har været en anden mand oppe i det helligste af det
hellige

det eneste karekteritika ved lesbisk krælighed er når man skal tage
det alvorligt før den der har været i det ... ikke skal blive sur - og
af uransagelige årsager så er det .... disse kvinder ....meget
magtpåligene at formidle at det har været en alvorlig sag ...og sådan
kan det da nok føles men man kan jo ikkke trafikere sine følser over i
andre .... og jeg tror sgu dybest set de fleste mænd ser det som en
harmløs begivenhed .... dog ikke mere ind man vil blive sur ind hvis
man blev løbet bag ryggen men heller det ind en anden mand :(

> [...]
>kan forholde sig til at hun også har været promiskuøs med mænd og endda
>flere af gangen, så filmen ender med at hun fortsætter som lesbisk og han

Tjjjaaaa han var ikke parat til hende men hun var det jo sådan set
heller ikke til ham - indrømmet han var det svage led i kæden .....
meeeen ..

Mv.
Bo M Mogensen.

ps for dem der ikke ved det så er det kinesiske symbol på ufred 2
kvinder under samme tag