Filmklip fra åbning af Bakken 2000
Fra : Michael Helsvig

Dato : 26-03-01 18:39

Hvis nogle stadig er interesserede, kan disse hentes fra følgende
internet adresse. Forsiden viser i øvrigt en Yamaha RD 350 der
accellererer - kræs for kendere!

http://www.technorave.dk/archive/30032000.1/

Med venlig hilsen fra Michael Helsvig.

--

Personal Homepage: http://mic.lostinlove.dk/

Fra : Malik Reiding

Dato : 26-03-01 19:43

øv der er kun et af links'ne der virker!!

malik
hayabusa

Fra : Michael Helsvig

Dato : 26-03-01 20:03

On Mon, 26 Mar 2001 16:42:47 -0200, Malik Reiding <malikules@mac.com>
wrote:

>øv der er kun et af links'ne der virker!!

Det er tilsyneladende rigtigt. Jeg prøver at se om jeg kan fremskaffe
de manglende filmklips nye adresse.

--

Personal Homepage: http://mic.lostinlove.dk/

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 26-03-01 20:06

ja det ville være lækkert, jeg vil jo gerne vide hvad jeg skal forvente når
nu jeg deltager for første gang (selvfølgelig som kører)

Kim Jørgensen
GS 500

Michael Helsvig <michael@technorave.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ac59223.25329271@news.wanadoo.dk...

Fra : Ole Mogensen

Dato : 27-03-01 07:44

"Kim Jørgensen" wrote:

> ja det ville være lækkert, jeg vil jo gerne vide hvad jeg skal forvente når
> nu jeg deltager for første gang (selvfølgelig som kører)
>
> Kim Jørgensen
> GS 500

Du kan forvente at din koblings hånd er totalt smaderet .
Samt slid på koblingen svarende til et par k. kilometer
ØVVV jeg ska' ikke mæ.

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 28-03-01 20:37

"Ole Mogensen" <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan forvente at din koblings hånd er totalt smaderet .
> Samt slid på koblingen svarende til et par k. kilometer

Jeps... og pas på med at ligge tæt bagved MZ'ere og andre luftkølede
apparater de har det med at sætte stempel, især ved bakkens lukning.
--
M.v.h.
Thore Jensen