Yamaha RD 500 hjemmeside, billeder og film~
Fra : Michael Helsvig

Dato : 26-03-01 18:32

Jeg kunne godt tænke mig at spørge denne gruppe, om ikke der er nogle
der kender til nogle hjemmesider om denne berømte motorcykel? Den er
jo uhyre sjælden, direkte konkurrent til GSX-R 1100 for den tid, med
sin V4 2-takt motor, og kun guderne må vide, om der skulle dukke et
eksemplar op til åbning af Bakken. Hvis nogle skulle ligge inde med
lydoptagelser, billeder eller filmklip, ville jeg blive overordentlig
glad for muligheden for en kopi.
--

Personal Homepage: http://mic.lostinlove.dk/

Fra : Steffen Hansen aka. ~

Dato : 26-03-01 22:39

Hejsa Michael..

Prøv at søge på google.com med Yamaha og RD500.. De første 100
hits er ihvertfald hjemme.. Og nu har jeg hørt den Lyder ret fedt for
500... Motorcycle.com har en ok artikel om den + nogen videoclips hvor
den sku' tæske nogen væsentligt nyere 600'ere.. Men - jeg kan ikke få
deres link til at virke - men de kan sikkert hjælpe hvis du mailer dem..

/Steffler
ZXR750R

Fra : Michael Helsvig

Dato : 28-03-01 01:30

"Steffen Hansen aka. Steffler" wrote:

> 500... Motorcycle.com har en ok artikel om den + nogen videoclips hvor
> den sku' tæske nogen væsentligt nyere 600'ere.. Men - jeg kan ikke få

Kanon! Tusind tak for informationen. Jeg havde nu rent faktisk netop søgt på
Google, men jeg kunne ikke finde nogle seriøse faktasider frem, med billeder
og filmklip.

Fra : Teo

Dato : 27-03-01 14:03

http://www.rzrd500.com/