Første køretur i år...
Fra : Frederik Kier

Dato : 26-03-01 18:30

Så blev den gode gamle Suzuki GS550 årgang 1983
(http://www.kier.nu/suzuki.htm) skubbet ud af garagen idag, de sidste dele
sat på og klar til start.
Der blev fyldt benzin på tanken, nøglen blev sat i tændingen, chokeren blev
trukket op og luftindtaget fik et skud æter. Spændingen var ulidelig, ville
den starte uden problemer, eller skulle der kæmpes lidt for sagen.

NO PROBLEMO, den startede bare, fuck en fed fornemmelse. Det er nu noget
andet at starte kværnen, end det er at starte bilen. Det kan ikke
sammenlignes.

Ses på bakken den 29.

MVH

Frederik Kier
Suzuki GS550 '83
Mazda 626 2.0 '88 (kommer snart i garage)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-03-01 18:55

> Mazda 626 2.0 '88 (kommer snart i garage)

Skal den så bare klodses op, have fyldt tanken helt, have afmonteret
batteriet og have et skvæt olie i hver cylinder

/A

Fra : RacerNiels

Dato : 26-03-01 21:08

YOP!

Min XS400-SS kom også ud idag )))))
På med batteriet - iv-iv-wroooommm....... Ahhhhh )))

Det er SÅÅÅÅ fedt at køre igen!! Jeg havde helt glemt at den larmer så
meget, men det holder jo nok op til sommer/efteråret.... sidste år syntes
jeg den lød lidt tam, så det er nok bare vinterens madkassekørsel der har
gjort mig underlig :-/

Vi ses på Bakken,
Niels

Fra : Jon Larsen

Dato : 27-03-01 12:20

> [...]
> jeg den lød lidt tam, så det er nok bare vinterens madkassekørsel der har

Jeps.. der er nu forskel på at starte min GSX-R 250'er med Skraldebang-rør
og så at starte den Lada Samara 1300 "Sport" jeg lånte af min mor i vinters

Desværrer kan min model ikke tåle at holde stille.. så det kræver
tålmodighed når min skal startes efter vinter-opstaldningen... Nå men
pyt.... den køre i hvert fald godt nu

--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end

Fra : RacerNiels

Dato : 27-03-01 19:48

Jon Larsen <Jon.Larsen@image.dk> wrote in message
> Jon Larsen.
> GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end
> han husker fra sidste år

hehe - JA! Min larmer da også meget mere nu end sidste år.. sårn lige.....

Niels
XS400-SS

Fra : Armand

Dato : 27-03-01 11:37

Frederik Kier <Frederik@Kier.nu> skrev i en

> Så blev den gode gamle Suzuki GS550 skubbet ud af garagen idag,
> Der blev fyldt benzin på tanken, nøglen blev sat i tændingen,
> NO PROBLEMO,
> Ses på bakken den 29.

Garageopstaldning uden fyldt tank

Lad lige være med at bruge reservetanken, ikke!

I bagklogskabens lys:
Læs om opstaldnings tricks og baggrunden derfor under FAQ'en på DMC's
hjemmeside!
Link: www.dmc-org.dk

--
Armand