Manglende AGP Texture Acceleration!?!
Fra : @ggemam

Dato : 26-03-01 18:30

Gutenabend.

Efter at have installeret NvMax1.49, er min score i 3dm2k1 faldet fra ca.
3000 til ca. 1200!! - Og så vidt jeg kan se skyldes det at "AGP Texture
Acceleration" af en eller anden besynderlig grund er blevet "Not available".
Jeg har ikke mulighed for at enable den igen i DxDiag. Jeg har prøvet at:

Sætte NvMax til default indstillinger
Afinstallere NvMax
Skiftet drivere fra 10.80 til 11.01

Men intet hjælper??

@ggemam

Fra : ironman

Dato : 26-03-01 21:00

Gutendag.

Jeg har selv et GeForce 2 MX og har også haft NvMax 1.49 installeret på min computer og det var absolut heller ingen succes. Hvis man ændrer grafikkort instillinger i NvMax, stemmer de ikke overens med dem, der listes i Windows Display Properties. Hvis du også har et GeForce 2 grafikkort af en eller anden slags, kan NvMax ikke bruges, da det ikke understøtter kortet. Mit råd er at vente til der kommer en opdateret version af programmet og holde det væk fra din maskine indtil da!

Alle Detonator driver efter version 6.50 er beta versioner, prøv at skifte til version 6.50 (kan fås her http://www.nvmax.com) og se om det hjælper.

Jens.

http://www.kandu.dk/