Hvor finder man annocer for størrer bygnin~
Fra : thejs

Dato : 26-03-01 17:10

Hej

Jeg spekulerede på hvor man kunne finde annocer for størrer bygginger end de
normale 5 værelsede lejligheder? Eller for den sags skyld hele bygninger?

MVH
Thejs

Fra : Michael Harboe

Dato : 26-03-01 19:07

Prøv i Daels Varehus´ Julekatalog, når det udkommer en gang her i juni
måned. De har helt sikkert store ledige lokaler på tilbud.

Venligst

Michael Harboe

thejs <thejs@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99npg5$16q$1@news.inet.tele.dk...

Fra : thejs

Dato : 26-03-01 19:45

Åhh undskyld jeg troede dette var en seriøs nyhedsgruppe!

Fra : Jonathan Stein

Dato : 26-03-01 20:10

thejs wrote:

> Åhh undskyld jeg troede dette var en seriøs nyhedsgruppe!

Lidt humor er tilladt i ny og næ, men det ville være fint, hvis I gad at
læse (og følge) http://usenet.dk/netikette/quote.html - så bliver det nemlig
væsentligt lettere at følge snakken.

M.v.h.

Jonathan

Fra : alexbo

Dato : 26-03-01 20:38

thejs <thejs@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99o2l3$8sd$1@news.inet.tele.dk...

> Åhh undskyld jeg troede dette var en seriøs nyhedsgruppe!

Det er det da også, men prøv at læs dit indlæg, det indbyder til en
spøg.

> Jeg spekulerede på hvor man kunne finde annocer for størrer
bygginger end de
> normale 5 værelsede lejligheder? Eller for den sags skyld hele
> bygninger?

En større bygning end en 5v. hedder et hus, der findes ikke en
lokalavis uden den er fyldt med annoncer.
En bygning med flere lejligheder hedder en ejendom, annoncer for dem
finder du i de store morgenaviser.

Hvis du mener på nettet, så kan du sikkert finde ejendomsmæglere ved
at søge på dem.

mvh
Alex Christensen