Skærme
Fijala 3554
15" LCD til 4.499,- ....
Fra : .Erik

Dato : 26-03-01 16:47

..... i Aldi fra d. 28/3.

Mærke : "Lifetec"
skærmdiagonal : 38,7 cm (samme som min 17" ibm alm monitor)
max opløsning : 1024 * 768

Lyder billigt, men er der nogen der kender "mærket", eller andre lavpris lcd
skærme ? Holder det, eller .... ?

Mvh Erik

Fra : Karsten Olesen

Dato : 26-03-01 17:17

".Erik" <e9m40000j@b9i9g39f449o9o9t.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> max opløsning : 1024 * 768
>
> Lyder billigt, men er der nogen der kender "mærket", eller andre lavpris
______________________--

Med den kvalitet man ser ægte mærkevarer skærme med, så burde
der ikke være problemer...der er vel ikke ret mange producenter af
TFT skærme alligevel ?
Alt er vel OEM produceret af de store til de små...?

MVH

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 26-03-01 19:12

Det er efter min mening en udemærket skærm til prisen. Det er ikke en
Eizo skærm, men den falder ikke igennem.

Mvh. Brian

Fra : Bamsen

Dato : 28-03-01 14:15

On Mon, 26 Mar 2001 20:12:14 +0200, "Brian Bilenberg"
<brian@bilenberg.dk> wrote:

>Det er efter min mening en udemærket skærm til prisen. Det er ikke en
>Eizo skærm, men den falder ikke igennem.

Enig.

Hilsen Bjørn

Fra : Anders

Dato : 26-03-01 22:23

On Mon, 26 Mar 2001 17:47:11 +0200, ".Erik"
<e9m40000j@b9i9g39f449o9o9t.com> wrote:

[klip]

>Lyder billigt, men er der nogen der kender "mærket", eller andre lavpris lcd
>skærme ? Holder det, eller .... ?

De skærme går også under mærket Medion. Umiddelbart har jeg
sammenlignet skærmen med en stortest i AOD januar 2001, hvor
specifikationerne ligger blot en smule under de testede skærme. De
skærme lå i prisklassen omkring 10.000 kr, så det er en helt anden
boldgade. Den eneste tydelige forskel er at skærmen kun er en monitor,
helt basalt uden usb-udstyr, højttalere eller andet ekstra, samt at
lysstyrken ligger en smule under de testede. Horisontal som vertikal
view-range er det samme som de dyre, omend ikke bedre end på nogle.
Det eneste jeg kan sige imod at købe den i Aldi er at de intet aner om
computere, men det er der nok et firma i baggrunden der gør. (Så vidt
jeg kan se på på Aldi website, tager de alle varer retur uden brok
hvis det ikke er tilfredsstillende..)

Jeg er ihvertfald den der har købt én på fredag når jeg får løn, hvis
ikke de er udsolgt allerede dér !

>Mvh Erik

ditto Anders

Fra : Bamsen

Dato : 28-03-01 14:17

On Mon, 26 Mar 2001 23:23:01 +0200, Anders <dmu99v@hotmail.com> wrote:

>Jeg er ihvertfald den der har købt én på fredag når jeg får løn, hvis
>ikke de er udsolgt allerede dér !

Ja, jeg ville skynde mig at købe en i dag. Imorges (i København) var
der stemning, som der er når udsalgs-kvinder går amok i tøjkasser i
Føtex. Det var noget med at møde tidligt op og skubbe det bedste man
havde lært

Hilsen Bjørn