Andet multimedie
bentjuul 3670
Farveprofil til HP 1220c
Fra : Dan Knudsen

Dato : 26-03-01 16:26

Er der nogen der har en ICC farveprofil til HP 1220c eller noget der kan
bruges, da HP ikke har frigivet en endnu.

Fra : Kim Thranborg

Dato : 26-03-01 17:27

"Dan Knudsen" <drk@sol.dk> skrev i en meddelelse
| Er der nogen der har en ICC farveprofil til HP 1220c eller noget der
kan
| bruges, da HP ikke har frigivet en endnu.

Sludder - den ligger på installationscd'en....

Kim Thranborg

Fra : Dan Knudsen

Dato : 28-03-01 09:55

Bestemt ikke sludder.....

Jeg har søgt og søgt på min insallationscd og intet fundet.

Jeg kontaktede HP og spurgte men den jeg talte med sagde at der ikke fantes
nogen endnu, hvilket virker helt nonsens når de henvender sig til det
lettere DTP markede!

Men hvis du har en eller hved hvor jeg kan finde den så vil jeg da meget
gerne have en!