Fjerne strømstikket fra intern HD
Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 26-03-01 16:07

Jeg bruger min G3/333 beige til lydproduktion.
I den forbindelse har jeg anskaffet en IDE-harddisk, når jeg skal flytte
data til en anden computer, i stedet for at brænde 20 CD'ere.
Nu skal den så ud af computeren, men det lille orange strømstik sidder helt
vildt stramt. Er der noget jeg har overset? Jeg vil nødig ødelægge HD eller
stik ved at gøre noget overilet.

På forhånd tak
Richard Nees

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-03-01 16:34

In article <B6E527CD.4365%nospam@absolutelynospam.gov>,
Richard Kruse Nees <nospam@absolutelynospam.gov> wrote:

> Nu skal den så ud af computeren, men det lille orange strømstik sidder helt
> vildt stramt. Er der noget jeg har overset? Jeg vil nødig ødelægge HD eller
> stik ved at gøre noget overilet.

Det skal bare flås ud, prøv evt at vippe det lidt fra side til side.

Nå jah, orange?

--
MVH
Martin Edlich