Billige kawa-dele hvor?
Fra : Kenneth T

Dato : 17-05-03 19:14

Hejsa

Jeg står og mangle en pakdåde til min kawa(mellem vand & olie-pumpe), og så
var det jeg kom til at tænke på om der mon findes et billigt sted på nettet,
sådan lidt i stil med david-silver til honda, er der mon nogen som kan
hjælpe? Mange af os køber jo f.eks. allerede dæk udenlands.

Eller må jeg bøje mig og gå ti den lokale kawa-pusher?

--
MVH
Kenneth T

Fra : Armand

Dato : 18-05-03 01:08

Kenneth T <ken_t@cool.dk> skrev i en news:ba5u62$45j$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa
>
> Jeg står og mangle en pakdåde til min kawa(mellem vand & olie-pumpe), og

> var det jeg kom til at tænke på om der mon findes et billigt sted på
nettet,

Jeg har ingen link's der kan hjælpe dig; men er du sten-sikker på at det er
der at du har problemer??
Jeg mener: Det er en sjælden set fejl, og hvis det er din umiddelbare
diagnose på vand i olien, vil jeg anbefale dig at teste toppakningen først!

--
Armand.

Fra : Kenneth T

Dato : 18-05-03 11:49

> [...]
> Jeg mener: Det er en sjælden set fejl, og hvis det er din umiddelbare
> diagnose på vand i olien, vil jeg anbefale dig at teste toppakningen

Der er ikke vand i olien, eller olie i kølvæsken, men der var olie på hele
bagende af min mc (jeg brugte ca 1/2liter olie de sidste 20km jeg kørte,
fyldte efter hver 5km, og luntede af sted med 50km/t til færgen).
Da jeg fik den transporteret hjem på liften og rengjort, kunne jeg se at med
motoren startet, dryppede det fra et overløb i pumpehuset, som netop ender
ved denn pakdåse.

--
MVH
Kenneth T

Fra : Armand

Dato : 18-05-03 15:19

Kenneth T <ken_t@cool.dk> skrev i en news:ba7ofa$25eq$1@news.cybercity.dk...

> [...]
med
> motoren startet, dryppede det fra et overløb i pumpehuset, som netop ender

Det ér stadig en sjældent skade :-|
Er krumtap-udluftningen blokeret på en eller anden måde??
Kan du få motoren til at lække igen "på kommando"? - I fald: Prøv at se om
det hjælper at skrue oliepåfyldnings-proppen af (= ingen overtryk i
motoren)!?

--
Armand.

Fra : Kenneth T

Dato : 18-05-03 16:40

> [...]
om
> det hjælper at skrue oliepåfyldnings-proppen af (= ingen overtryk i

hmmmm, nu har jeg jo skilt pumpehuset ad, så det kan jeg ikke lige for
øjeblikket, men før jeg gjorde det kunne jeg få den til at lække på
kommando. Det var bare at vaske, tørre (trykluft + klud) og så ellers at
varme den op ved 5 minutter i tomgang, så dryppede den samme sted igen!
Men det er da selvfølgelig korrekt, der skal vel ikke være overtryk i
motoren, hvis udluftningen til luftfilterkasser er ok? Det må jeg prøve når
jeg har fået en reservedel.
Pakdåsen ER rent faktisk defekt, men der kunne jo være en årsag til den er
det, altså udover slid, 47.000 er vel ikke noget at regne for en moderne
Mc....

Fra : Claus

Dato : 18-05-03 06:30

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> sådan lidt i stil med david-silver til honda, er der mon nogen som kan
> hjælpe? Mange af os køber jo f.eks. allerede dæk udenlands.

Hej.

Hvad er der galt med modellen?

Du kan finde alle reservedels # her www.buykawasaki.com/Default.asp?

Jeg har handlet med dem her flere gange gange og der er hurtig levering
http://www.anchor-kawasaki.co.uk/default.htm

Og her er lige et par til i England.
http://www.kawasaki-bristol.co.uk/index.htm
http://www.bartonmotors.co.uk/
http://www.kawasaki-pboro.demon.co.uk/index2.htm

Claus
ZX6R

Fra : BL

Dato : 18-05-03 07:18

Fine link men savner sted hvor man kan se priser på reservedele ligesom
david silverspares... Det virker lidt tungt at man skal sende en mail med en
forespørgelse på pris først og så vente på de gider svare.
Mvh B.L.

Fra : Claus

Dato : 18-05-03 09:17

"BL" <b_lind@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> forespørgelse på pris først og så vente på de gider svare.

Anchor har svaret senest dagen efter at jeg har spurgt på en pris.

Jeg synes oxo det ville være lettere hvis man selv kunne slå prisen op men
har desværre ikke fundet et sådant sted.

Claus

Fra : Kenneth T

Dato : 18-05-03 12:27

> Anchor har svaret senest dagen efter at jeg har spurgt på en pris.
>
> Jeg synes oxo det ville være lettere hvis man selv kunne slå prisen op men
> har desværre ikke fundet et sådant sted.

Jeg har fundet div, parts# og sendt en forespørgsel til et par af firmaerne,
så må jeg vente lidt og se hvad der sker.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-05-03 07:50

Prøv : http://www.spinnin-wheel.se/index2.html
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : JBH

Dato : 19-05-03 21:12

> [...]

> hjælpe? Mange af os køber jo f.eks. allerede dæk udenlands.
>
> Eller må jeg bøje mig og gå ti den lokale kawa-pusher?

Jeg fik nedenstående anbefalet forleden. (specielt god til Kawa)

http://www.vwmt.de/

De kan skaffe de fleste stumper til priser omkring 1/2 pris af DK
forhandlere og er hurtige til at levere.

mvh
JBH