Reservedele til RD 350
Fra : Jan Gregersen

Dato : 17-05-03 13:19

Hej i NG

Jeg er den glade ejer af en Yamaha RD350 fra 83, For at være lidt på forhånd
med eventuelle problemer, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor jeg kan få
reservedele i DK. Har bestilt katalog fra louis.de, men vil gerne have links
til danske sider med pakninger osv.

På forhånd tak

Jan G

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-05-03 16:02

Jan Gregersen wrote:
> [...]
> reservedele i DK. Har bestilt katalog fra louis.de, men vil gerne have links

Man kan få lidt på http://www.mc-butikken.dk/
// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 17-05-03 19:53

Jan Gregersen wrote:
> [...]
> hvor jeg kan få reservedele i DK. Har bestilt katalog fra louis.de,
> men vil gerne have links til danske sider med pakninger osv.

Som Hans siger så kan alt fra MC-Nøglen fås hos http://www.mc-butikken.dk/
Ellers kan org. dele fås hos alle Yamaha forhandlere. I KBH kan jeg anbefale
Aagesen http://www.aagesen.dk

Endte du med at købe Wheelers RD. Hvis ikke hvad så og hvad skulle du give?

Vi ses derude
Jens
RD

Fra : wheeler

Dato : 17-05-03 23:56

"Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply)" > Endte du med at
købe Wheelers RD. Hvis ikke hvad så og hvad skulle du give?

> Vi ses derude

[KLIP]

Tjah,,,,,, efter at have givet 10K og et syn + x-antal tusinde kr. + X antal
mange arbejdstimer i projektet

Men historien endte sku ok...efter den sidste karbunade-rensning og
stator/pick-up skift trækker den sku de 10 - 12K rpm....

Men hvor længe ......jeg gad ikke kaste flere kroner i RD-projektet,,,

Gregersen gav 15K...hvilket vel objektivt er en fair pris (?)

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 18-05-03 00:02

wheeler wrote:

> Gregersen gav 15K...hvilket vel objektivt er en fair pris (?)

Ahh! Så nu står den altså definitivt på Thundercat?! Så ses vi nok snart på
Linien med nye cykler!

--
Tony (der glæder sig)

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 18-05-03 01:01

Tony Lorentzen wrote:
> [...]

Tja, man kan jo håbe du har fundet alle de uheldige ting der var at
finde...

> Ahh! Så nu står den altså definitivt på Thundercat?! Så ses vi nok
> snart på Linien med nye cykler!

Cool, så bliver det altså de dyre modeller der bliver indhyldet i blå røg
næste gang...:->

Jens
RD

Fra : Jan Gregersen

Dato : 18-05-03 09:10

Jep det er Wheelers RD jeg har købt, har ikke kørt andet end 50 km. men det
gik fint, og den kører jo pt. som den skal.

PS: Den er fandens sjov

Jan G

Fra : wheeler

Dato : 18-05-03 09:39

"Jan Gregersen" <dsl63413@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> gik fint, og den kører jo pt. som den skal.

[KLIP]

Husk nu at besøge Motorkontoret =

Jeg tror der er åbent i morgen

Wheeler