Erfaringer med RD 350, '94 og frem
Fra : Jimmi W.

Dato : 17-05-03 08:40

Hej NG

Er der nogen der har erfaringer med de nye RD 350'er?? Jeg har hørt en del
dårligt om de gamle, men stå det lige så galt til med de nye??

MVH
Jimmi W.

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 17-05-03 14:47

Jimmi W. wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med de nye RD 350'er?? Jeg har hørt
> en del dårligt om de gamle, men stå det lige så galt til med de nye??

Jeg tror den største forskel er at de ikke har haft så lang tid at blive
dårlige i...
Der er ændret en del. Andre karbonader, anden CDI og andet udseende som det
vigtigste. Prisen er dog også gerne 10-15K højere end en 83-86, så om de er
pengene værd er nok tvivlsomt.

Jens
RD

Fra : Armand

Dato : 17-05-03 14:57

Jimmi W. <jimmi1311Fjern_DETTE@stofanet.dk> skrev i en
> Hej NG
>
> Er der nogen der har erfaringer med de nye RD 350'er?? Jeg har hørt en del
> dårligt om de gamle, men stå det lige så galt til med de nye??

Først og fremmest er en 94'er ikke ny(!) :-|

Og som jeg husker det så er de senest leverede alle producerede i
sydamerika, hvilket har betydning især omkring finish'en; men også
holdbarheden

--
Armand.