Yiiiiha... Så er der købt kværn...
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-03 23:32

Yepsen. Den gamle Jawa-dreng - der har trillet på Jawa'nersern siden '96 -
er blevet indehaver af en rigtig stor kværn...
Hold kæft hvor er den lækker... Honda CB 1100 F fra 82, i original lakering
med 40.000 km på klokken... Ja okay - for 9 timer siden, da jeg købte den,
stod den på 39.550...
Nøøøøij hvor er den lækker ... Så sig tillykke til mig - og send mig alle de
links i har - der indeholder tips og tricks til Super Bol'dor maskinen...

Jeg er fandme så glad... Sikken et kraftoverskud der er. 30 km/t = 5
gear. 120 km/t - same shit... Hvorfor er der i det hele taget så mange gear
på sådan en cykel? 2. og 5. er alt rigeligt...

For pokker da - den er flot...

Med Glade Hilsner
Allan Rasmussen

Fra : Michael [2760]

Dato : 16-05-03 23:43

Til mange ganga lykke.....
Håber du må få mange sjove timer på din nye mc...

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 16-05-03 23:42

Allan wrote:
> [...]
> = 5 gear. 120 km/t - same shit... Hvorfor er der i det hele taget så
> mange gear på sådan en cykel? 2. og 5. er alt rigeligt...

tillykkke mæ æ kværn (det er een af de rigtige )

jesper
cb500four (1975)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-05-03 00:00

Allan wrote:

> For pokker da - den er flot...

Teløk!!! Ind på www.dkfritidmotorcykel.dk med den så vi andre også kan nyde
synet!

Husk nu at passe på i starten!

--
Tony
Stadig få T-Shirts tilbage:

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 08:58

> Teløk!!! Ind på www.dkfritidmotorcykel.dk med den så vi andre også kan
nyde
> synet!

Det har jeg så gjort nu..

> Husk nu at passe på i starten!

Yep... Triller lige så roligt rundt 60 km/t på de små veje på Tåsinge. Med
damen bagpå og kaffen i sidetasken...
Uha - hvor er livet herligt...

Nu skal vi bare finde en dag med solskinsvejr - der samtidig falder sammen
med sidste dag i mdr. Så ses vi nok på Karoline...
Og JA... Lige p.t. skal hun ikke ud i regnvejr. Sådan har jeg aldrig været
før. Rigtige motorcyklister kører i alt slags vejr etc. Men jeg har bare
sådan en ubendig lyst til at være ualmindelig god ved hende her... Hun er
sgu så sø'...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Thomas Makro

Dato : 17-05-03 10:30

On Sat, 17 May 2003 09:58:04 +0200, "Allan" <allan (at)
rasmussen.mail.FJERNEdk> wrote:

Også et stort tillykke herfra!

> [...]
Jep, der er vist en tradition med et vist antal styrt i starten af
hver sæson (hvilket det jo er nu, for dig).
Min bror havde lige fået fixet og synet sin nye, brugte CBR. I sidste
uge skulle han og en af rødderne lige ud på de små veje og nyde livet,
og vennen havde åbenbart kørt mere MC i år end min bror, så det gik
galt. Dog kun materiel skade og småknubs. Det værste er at nu står
hans CBR stille, og det passer ham naturligvis ikke.

>Nu skal vi bare finde en dag med solskinsvejr - der samtidig falder sammen
>med sidste dag i mdr. Så ses vi nok på Karoline...
Mnaarh klap lige hesten
Men du kommer vel herover næste gang folketinget skal diskutere noget
MC-relateret, så vi kan holde traditionen i hævd?

>Og JA... Lige p.t. skal hun ikke ud i regnvejr. Sådan har jeg aldrig været
>før.
Du må være blevet gammel *GG*

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 21:31

> Mnaarh klap lige hesten

Jo Thomas!! Du vasker dine hvide fælge og fiser herover forbi...

> Men du kommer vel herover næste gang folketinget skal diskutere noget
> MC-relateret, så vi kan holde traditionen i hævd?

Det kan vi sagtens finde ud af... Hvis evt. MF'er følger med her. Så kan de
se hvad der sker når man har så voldsomme afgifter som vi har herhjemme...
I stedet for at handle en fin lille ny XJ600 - til en rimelig pris, køber
jeg en tussegammel olieslugenede (miljøbelastende) stor maskine (farlig uha
da da) i stedet...
Hvad var det lige tallet var for antal brugte importerede motorcykler til
Danmark pr. år?? Vi lever fandme i hele Eur... nææ - hele verdenens
motorcykel skrotplads... Hvis de ikke kan bruge cyklen i et hvilket som
helst andet land... Så tager vi den gerne...

> Du må være blevet gammel *GG*

Ha - næ... Jeg er bare så øm over den... Den er jo holdt så pænt i de
seneste 22 år...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Thomas Makro

Dato : 17-05-03 23:03

On Sat, 17 May 2003 22:31:13 +0200, "Allan" <allan (at)
rasmussen.mail.FJERNEdk> wrote:

>Jo Thomas!! Du vasker dine hvide fælge og fiser herover forbi...
*GGG*
AAAARGH jeg gidder ikke vaske de ski** fælge... Jeg HADER faktiske
hvide fælge, de er altid beskidte! Som Monrad & Rislunds Mogens ville
sige: Det vil jeg gerne advare imod, det vil jeg!

> [...]
>jeg en tussegammel olieslugenede (miljøbelastende) stor maskine (farlig uha
I praksis er miljøet mindre vigtigt, det er vigtigere at få penge i
statskassen. Argumentet er jo "hvor skulle pengene ellers komme fra?".
Hvad kan jeg sige, reklamefinansierede veje fungerer fint i USA. Men
ikke herhjemme, folk er så jantelovsfikserede, at de hellere vil
betale mere i skat, end tillade et firma at lave veje mod at de får en
reklamestander hver x km.

>Ha - næ... Jeg er bare så øm over den... Den er jo holdt så pænt i de
>seneste 22 år...

Nååååååeh - så er det i orden

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-03 09:21

> I praksis er miljøet mindre vigtigt, det er vigtigere at få penge i
> statskassen. Argumentet er jo "hvor skulle pengene ellers komme fra?".

Ja nu! Men da sagen sidst var oppe og vende var det socialdemoraterne (som
de ynder at kalde sig nu) og alt til venstre for dem der råbte op - om
ulykkesfrekvenser og miljø'et... Tsk tsk tsk... Sæt nu bare den afgift ned
til et rimeligt niveau... Og så læg afgift på løbehjul, rulleskøjter,
skateboards, ski, snowboards, faldskærme, m.v. i stedet...

> Nååååååeh - så er det i orden

Den er sgu så dejlig... og nu holder den i mit 20 grader (året rundt) varme,
30 m2 store værksted... Ahh - Jeg er nede og se til hende hver morgen jeg
står op - og hver aften inden sengen kalder...

Mvh
Allan

Fra : Thomas Makro

Dato : 18-05-03 20:10

On Sun, 18 May 2003 10:21:10 +0200, "Allan" <allan (at)
> [...]

>til et rimeligt niveau... Og så læg afgift på løbehjul, rulleskøjter,
>skateboards, ski, snowboards, faldskærme, m.v. i stedet...
Så ville der bare opstå retfærdighed, og det vil være et brud på deres
traditioner
Eller har det mon noget at gøre med hvor stemmerne er...

>Den er sgu så dejlig... og nu holder den i mit 20 grader (året rundt) varme,
>30 m2 store værksted...
Sådan et værksted har jeg længe drømt om...

Fra : Armand

Dato : 17-05-03 14:21

Allan <allan (at) rasmussen.mail.FJERNEdk> skrev i en

Også tillykke herfra!
Et drastisk skridt, når man tænker på dine nylige overvejelser

> Yep... Triller lige så roligt rundt 60 km/t på de små veje på Tåsinge. Med
> damen bagpå

Hvad siger hun(!) til den bedre plads bagpå, endsige det mere statelige
køretøj?

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 17-05-03 00:05

On Sat, 17 May 2003 00:31:48 +0200, "Allan" <allan (at)
rasmussen.mail.FJERNEdk> wrote:

>Hold kæft hvor er den lækker... Honda CB 1100 F fra 82, i original lakering
>med 40.000 km på klokken...

Nå det var da noget ganske andet end du ellers har været vejen rundt
om i de seneste par uger,men hva' pokker i det mindste så blev det da
en ***HONDA***,som vi alle jo ved er det bedste

Tillykke og god fornøjelse med den !!

--
-Michael
If you don't have wings you'll never fly....

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 09:07

> [...]
> om i de seneste par uger,men hva' pokker i det mindste så blev det da
> en ***HONDA***,som vi alle jo ved er det bedste

Jeg ved det... Jeg har kigget på små - lidt nyere cykler. i 500 ccm klassen
etc. og evt. en XT600... Budgetet sagde max 40.000 kr. og så faldt jeg over
den her i den blå avis...
Men som man også siger... "Rigtige motorcyklister kører uden badekar og min.
1100 ccm"... HAHA HA!!

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-05-03 09:39

> Men som man også siger... "Rigtige motorcyklister kører uden badekar og
min.
> 1100 ccm"... HAHA HA!!

Hvad med: Rigtige motorcyklister udvikler sig, og kan ikke leve hele livet
efter en enkelt "rigtige motorcyklister" regel...?

Rittig

Fra : Brian W.

Dato : 18-05-03 18:57

MKS - 74 wrote:

> Nå det var da noget ganske andet end du ellers har været vejen rundt
> om i de seneste par uger,men hva' pokker i det mindste så blev det da
> en ***HONDA***,som vi alle jo ved er det bedste

Honda er for bøsser, og gamle mænd.
--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : MKS - 74

Dato : 18-05-03 19:00

On Sun, 18 May 2003 19:57:23 +0200, "Brian W."
<Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Honda er for bøsser, og gamle mænd.

Der mangler kun et "også" i den sætning så er den helt rigtig

--
-Michael

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-05-03 19:29

MKS - 74 wrote:

> Der mangler kun et "også" i den sætning så er den helt rigtig

Honda er for bøsser, også gamle mænd ???
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : MKS - 74

Dato : 18-05-03 19:33

On Sun, 18 May 2003 20:29:06 +0200, "Rune \(Bandit600R\)"
<REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote:

>Honda er for bøsser, også gamle mænd ???

3 forsøg for en 10'er....

--
-Michael

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 18-05-03 19:38

MKS - 74 wrote:

> 3 forsøg for en 10'er....

*LOL*
--
Venlig hilsen Rune (nu må vi snart blive seriøse igen...)

Fra : Richard

Dato : 18-05-03 22:22

Rune (Bandit600R) wrote:

> *LOL*

Nej nej, "også" skulle stå foran "Yamaha" et eller andet sted i den
sætning

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-05-03 00:35

Allan wrote:
> [...]
> '96 - er blevet indehaver af en rigtig stor kværn...
> Hold kæft hvor er den lækker... Honda CB 1100 F fra 82, i

....Tillykke! - og velkommen i "klubben"
--
Med venlig hilsen Hans
Suzuki 1100 E(Z) -82

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 17-05-03 02:20

Allan wrote:
> [...]
> Nøøøøij hvor er den lækker ... Så sig tillykke til mig - og send mig
> alle de links i har - der indeholder tips og tricks til Super Bol'dor
Tæløkmæ kværnen her er et lille link til at kigge på når du ikke er ude og
slide dækkene
www.bol-dor.dk

--
Mvh Claus
(der godt ku tænke sig en superbo´ldor istedet for hans 750)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 17-05-03 20:39

Stort tillykke herfra.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Juel

Dato : 17-05-03 21:04

> [...]
gear
> på sådan en cykel? 2. og 5. er alt rigeligt...

Tillykke, nu bliver jeg nyskerrig !

Hvor letkørt er sådan en fætter, og hvorn er svingegenskaberne på den ?

fortæl fortæl !! )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-03 21:26

> Tillykke, nu bliver jeg nyskerrig !
>
> Hvor letkørt er sådan en fætter, og hvorn er svingegenskaberne på den ?
>
> fortæl fortæl !! )

Tjaaa - umiddelbart har jeg jo kun Jawa'en, en Suzuki GN 250, en MZ 251, en
CB650'er, en Suzuki Freewind og en Bandit1200 som sammenlignings grundlag,
da det er de eneste cykler jeg har trillet på... Desuden har jeg ikke rigtig
haft den ude på de små veje, og jeg er heller ikke typen der tæsker afsted
med nålen i det røde felt...

Det er da klart at sådan en ikke performer på samme måde som en årgang '00
Bandit 1200, men mit umiddelbare indtryk er nu at den håndterer både
landevejs og motorvejs kørsel i fin stil. Jeg skal som sagt lige have nogle
flere kilometer på den...

Men... Den føles på ingen måde som en cykel der vejer 250 kg (det er den
opgivet til i registeringsattesten)... Slet ikke...
og forresten... "For FANDEN hvor den dog lækker..."...

Mvh
Allan Rasmussen
Jawa350 '96
CB1100F '82

Fra : Poul Dam

Dato : 17-05-03 22:56

Også stort tillykke herfra, Honda 1100 er det bedste.
PD Honda CBR1100