Tak for en sjov bededag....
Fra : Stefan Hansen

Dato : 16-05-03 19:23

Det var sku en hyggelig tur ....håber der kommer flere af dem. Nu skal
bæstet bare gøres kører klar igen....

Hilsen
Stefan på den knap så driftsikre XT350...

Fra : dots

Dato : 16-05-03 20:03

"Stefan Hansen" <xxx@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Det var sku en hyggelig tur ....håber der kommer flere af dem. Nu skal
> bæstet bare gøres kører klar igen....

Fortæl - fortæl
dots - har bare været en tur til brugsen og vendt ude hos Odsherred Touring
Club(der har træf idagogimorgen), men måtte hjemad inden knægtens is
smeltede ...

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-05-03 21:14

> Det var sku en hyggelig tur ....håber der kommer flere af dem. Nu skal
> bæstet bare gøres kører klar igen....

Selvtak, jeg sidder her og smiler med en temmelig stiv nakke. Og sandet
knaser stadig mellem tænderne, selvom jeg har været i bad og alting.

Rittig
(TUUUUUT, TUUUUUT, tøf, tøf, tøf, tøf, tøf, tøf, tøf, tøf, tøf, tøf, tøf,
tøf...)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 16-05-03 21:56

> Selvtak, jeg sidder her og smiler med en temmelig stiv nakke. Og
> sandet knaser stadig mellem tænderne, selvom jeg har været i bad og
> alting.

Jeg så godt dig og Søren Lindholt på jeres beskidte cykler nede på C.W.
Obels plads. Det så ud til at i havde været ude at køre i grøfter tidligere
på dagen.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-05-03 23:42

"Martin Sørensen" <mos@FJERNlaxity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg så godt dig og Søren Lindholt på jeres beskidte cykler nede på C.W.
> Obels plads. Det så ud til at i havde været ude at køre i grøfter
tidligere
> på dagen.

Grusgrav, skovsti, markvej, golfbane, jernbane, å og meget andet godt, men
grøft... Næeh... nej, det erindrer jeg ikke vi kørte i...
Det må have været nogle andre

Rittig