Kilometerundersøgelsen
Fra : mc-stup

Dato : 16-05-03 11:23

Hej NG!

Som skrevet i tråden om afgifterne, så har denne km-undersøgelse taget lidt af
de frivilliges tid, men DMC er på banen med at få skatteudvalget ind på sporet
med mc-er også og afgiftsloftet.

Og derfor kan det nævnes, at der går rigtig godt med km-undersøgelsen. Der er
omkring 180 web-svar inde og knap 100 på papir. Det er flot på tre uger, så vi
håber, at der kommer rigtig mange flere. Hvis nogen af jer læser dette og
tager på Jyllands-Ringen, så få samlet alle dem i kan derude/dernede/derovre.

Vi kan ikke sige noget om gennemsnit endnu, men meget tyder på, at vi under
alle omstændigheder når over de 2.700 per år, men vi skal have flere skemaer,
mange flere.....)))))

Mvh

Stup
XS1100S, der står og griner af dens herre og mester, der bare kunne lade være
med at etablere et parklignende haveænlæg med hurtigtvoksende græs......

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-05-03 12:15

mc-stup
skrev i news:3EC4BC16.E2019762@get2net.dk

snip

> Stup
> XS1100S, der står og griner af dens herre og mester, der bare kunne
> lade være med at etablere et parklignende haveænlæg med
> hurtigtvoksende græs......

snup

Af samme grund er gødningssprederen gået "lidt i stykker", det koster
"nok lidt" at få den lavet, det ser jo egentlig også rimeligt grønt ud
derude, = "gode" forklaringer på hvorfor sækkene med kunstgødning stadig
ligger uåbnede hen

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Pein

Dato : 16-05-03 22:14

"mc-stup" skrev ...

> Vi kan ikke sige noget om gennemsnit endnu, men meget tyder på,
> at vi under alle omstændigheder når over de 2.700 per år, men vi
> skal have flere skemaer, mange flere.....)))))

Jeg er lidt i tvivl.
Tilfældigvis har jeg kun kørt få tusinde kilometer de sidste 2 år, og
ellers har mit gennemsnit siden 1985 ligget på omkring 18.500 km./år.
Så hvis jeg udfylder skema'et er det i virkeligheden totalt misvisende
mht. mit normale kilometertal.

Jeg har ikke udfyldt det (endnu).

/Pein

Fra : mc-stup

Dato : 17-05-03 15:09

Pein skrev:

> [...]
> ellers har mit gennemsnit siden 1985 ligget på omkring 18.500 km./år.
> Så hvis jeg udfylder skema'et er det i virkeligheden totalt misvisende

Hmmmm, U got a point.....

DEN konstellation, har vi ikke lige tænkt på. Uden overhovedet at ville
opfordre til noget som helst, så kunne det måske tænkes, at man sagde: "OK,
jeg HAR kørt mange km for 2001 og 2002, og kommer til det igen, så jeg
udfylder efter det forud og det, der kommer"
MEN problemet er, hvad så med de, der helt er stoppet eller de, der først
kører mange km i år eller næste år.
Jeg tror alt i alt, at med forhåbentlig rigtig mange svar, så vil de her
tilfælde blive "udjævnet". Og i al fald en undersøgelse, der er meget, meget
mere troværdig end nogenogfirs mc-ister ved landevejen en enkelt dag.

Mvh

Stup
XS1100S

Fra : Richard

Dato : 18-05-03 22:11

mc-stup wrote:
> [...]
> mere troværdig end nogenogfirs mc-ister ved landevejen en enkelt dag.

Er du så tæt involveret i DMC's undersøgelse at du ved, om der bliver
lavet mere plads til svar på serveren? - lige nu kvitterede den med en
proxy-fejl og sagde noget med, at der ikke var mere plads.

Mine km-tal vil ikke trække gennemsnittet ret meget op; men hvis de kan
bruges, er I velkomne, bare I sørger for, at jeg kan aflevere dem til
systemet

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : mc-stup

Dato : 19-05-03 10:12

Richard skrev:

> [...]
>
> --
> Richard Pade, Sorgenfri, DK
> Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Hej!

Joeh, i princippet. så jeg vil meddele det videre til webmasteren, så må han
jo se, om det blot er en fejl hos udbyderen, eller der ligger nogle
blokeringer. De enkelte filer fylder vel ikke meget.

Mvh

Stup
XS1100S

Fra : Richard

Dato : 19-05-03 18:37

mc-stup wrote:

> Joeh, i princippet. så jeg vil meddele det videre til webmasteren, så må han
> jo se, om det blot er en fejl hos udbyderen, eller der ligger nogle
> blokeringer. De enkelte filer fylder vel ikke meget.

Næ. det burde de vel ikke, jeg prøver igen senere på ugen.

Fra : mc-stup

Dato : 20-05-03 22:09

Richard skrev:

> Næ. det burde de vel ikke, jeg prøver igen senere på ugen.

Hej!

Jeg prøvede i dag at lave en testudfyldelse på jobbet, og det virkede, så hvis
ikke du kan, så er der jo fax-metoden, men hvis andre også oplever blokering,
så giv meld tilbage.

Mvh

Stup
XS1100S, der står og hopper. Om halvanden uge myldrer den og dens herre og
mester afsted mod FIM-Meritum i Porto og bagefter til Malaga-området. Og
forhåbentlig vintage portvin, sol, varme og kølig Sangria.....

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-05-03 10:01

> Mine km-tal vil ikke trække gennemsnittet ret meget op; men hvis de
> kan bruges

Det vigtigtse er vel så mange svar som muligt (for den bedst mulige
statistik), sekundært at få så højt et gennemsnit som muligt. Så svar du
bare (når de får det online igen)

/A