Pasform af Shoei X-Ceed II
Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-05-03 11:10

Hej

Jeg står og skal have fat i en ekstra hjelm til udlån når jeg skal
have nogen med bag på motorcyklen. Jeg havde egentlig bestilt en AGV
Ghost fra Louis til formålet, men da varene dukkede op var hjelmen
ikke med, da den var udsolgt (den stod dog stadig på deres
hjemmeside). Øv!

Så fik jeg imidlertid den idé at min egen Shoei XR-800 hjelm kunne
overgå til udlånshjelm, og jeg kunne så købe en Shoei X-Ceed II, som
er på tilbud i Tyskland for tiden.

Men jeg tør altså ikke købe så dyr en hjelm hjem fra Tyskland uden at
vide lidt om pasformen af den. Er der nogen der ved om den er
nogenlunde som min XR-800? Jeg vil selvfølgelig helst høre fra folk
der har prøvet begge modeller

--
Jacob - www.bunk.cc
Tact is the art of making a point without making an enemy.

Fra : klaus kristensen

Dato : 16-05-03 11:21

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> ...... Jeg vil selvfølgelig helst høre fra folk der har prøvet begge
modeller
tjaaah prøvet og prøvet, men min erfaring med shoei hjelme er at de passer
utroligt godt i str fra model til model. jeg har selv kørt med flere
modeller af shoei hjelme og altid brugt large og alle hjelmene har siddet
perfekt. jeg tog selv chancen i vinters og bestilte en interceptor hos
motorradladenonline og hjelmen passer perfekt.
x-ceed'en inderpuder er jo udskiftelige så hvis den trykker for meget på
kinderne er det muligt at skifte kindpuderne ud.
... og som alle andre vil foreslå: prøv herhjemme - køb i tyskland

god fornøjelse

klaus

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-05-03 11:28

"klaus kristensen" <kkonkawa@get2net.dk> writes:

> [...]
> perfekt. jeg tog selv chancen i vinters og bestilte en interceptor hos
> motorradladenonline og hjelmen passer perfekt.

OK - fedt.

> x-ceed'en inderpuder er jo udskiftelige så hvis den trykker for meget på
> kinderne er det muligt at skifte kindpuderne ud.

Orv, ja - det er vist rigtigt.

> ... og som alle andre vil foreslå: prøv herhjemme - køb i tyskland

Jeg var ude hos Enghave i går eftermiddags, bare lige for at
kigge. Jeg kunne ikke se en størrelse M i deres udstilling af
restpartiet, så jeg spurgte ikke til det, da jeg under alle
omstændigheder ikke vil give de 4.500 de vil have for sådan en X-Ceed
II.

Jeg synes personligt ikke det er så pænt at få betjening herhjemme og
så handle udenlands, selv om det er meget fristende.

--
Jacob - www.bunk.cc
You'll feel much better once you've given up hope.

Fra : klaus kristensen

Dato : 18-05-03 17:22

> Jeg synes personligt ikke det er så pænt at få betjening herhjemme og
> så handle udenlands, selv om det er meget fristende.

..... er der et sted i hele danmark hvor jeg gerne henter oplysninger, prøver
hjelme, jakker m.m. for så at købe det i udlandet - så er det enghave.
jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen - servicen hos enghave er
lig nul og den lyshårede sure kæl.... der sidder i beklædningsafdelingen er
dog den værste!!

klaus

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 18-05-03 14:31

Det var smuk og solrig dag da Jacob Bunk Nielsen skrev
news:spamdrop+m33cjfcidm.fsf@paven.bunk.cc i dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> vide lidt om pasformen af den. Er der nogen der ved om den er
> nogenlunde som min XR-800? Jeg vil selvfølgelig helst høre fra folk

Jeg har netop købt en shoei x-ceed II medium, du er da velkommen til at
komme og prøve den hvis du har lyst. Jeg bor på amager.

--
Rune D. Jørgensen
Runedj(snabel-a)tiscali.dk

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 20-05-03 23:45

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> writes:

> Jeg har netop købt en shoei x-ceed II medium, du er da velkommen til at
> komme og prøve den hvis du har lyst. Jeg bor på amager.

Jeg var ude og besøge Rune i dag. Det var godt nok en lækker hjelm, og
den passede perfekt. Tak for prøvningen, Rune.

--
Jacob - www.bunk.cc
Where does it go when you flush?