Vand i hovedet!
Fra : Finn Andersen

Dato : 15-05-03 17:31

Hvor sker det dog ofte når jeg ligger bag en billist, så skal vedkommende
lige have vasket bilruderne imens man kan se i bilistens bakspejl et stort
fjoget grin af en total latterlig person...

Finn
XV750

Vi ses lige pludselig, be carefull out there.

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=276

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-03 17:55

Så er det man kører op på siden af ham, brækker vinduesviskeren af i
førersiden, så holder han op med det

Ok, det var kun et tænkt scenarie
Beklager jeg var lidt useriøs.

Men du har ret. De er fuldstændig latterlige, hvis de kun gør det for at
genere.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Juel

Dato : 15-05-03 21:21

> Så er det man kører op på siden af ham, brækker vinduesviskeren af i
> førersiden, så holder han op med det

hehe gad vide om det er muligt, det skal jo gå stærkt ! )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-03 21:26

Det bliver nok ikke helt let

Fra : Michael

Dato : 15-05-03 18:26

Hej Finn.

Finn Andersen skriver:

> Hvor sker det dog ofte når jeg ligger bag en billist, så skal vedkommende
> lige have vasket bilruderne imens man kan se i bilistens bakspejl et stort
> fjoget grin af en total latterlig person...

Tjaaaa - Her kan WD 40 også hjælpe dig.

Få et af de tynde rør til at montere på spray-dysen, og når du så møder sådan
en dum madkassekører, så overhaler du fjolset og når du kører foran ham så
giver du ham bare en dosis WD 40.

Jeg lover dig at hans forrude ser sjov ud efter at han har kørt lidt med
viskerne.

Mvh.
Michael

Fra : Finn Andersen

Dato : 15-05-03 18:29

"Michael" <ms@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> giver du ham bare en dosis WD 40.
>
> Jeg lover dig at hans forrude ser sjov ud efter at han har kørt lidt med

Kanon ide, det gør jeg næste gang.

Fra : John

Dato : 15-05-03 19:07

> [...]

> giver du ham bare en dosis WD 40.
>
> Jeg lover dig at hans forrude ser sjov ud efter at han har kørt lidt med

hvorefter billisten "måske" kører et forsvarsløst 8 årigt barn ned på cykel,
fordi han/hun ikke kan se gennem forruden :-/
tjaeee ....det lyder spændende med det WD 40, jeg håber at du forbliver den
eneste i verden der udøver den slags gengældelse !!!!!
Må jeg på det varmeste anbefale istedet at nøjes med at ryste på hovedet af
den dumme billist som leger smart-ass med hans sprinkleranlæg, det kommer
man længst med.

Jeg føler 100 % med jer der har oplevet at få sprinklervædske i hovedet, jeg
kender det udmærket selv .....og man bliver virkelig pisse sur

V.H John - GSXF0,6L

Fra : Michael

Dato : 15-05-03 20:11

Hej John

John skriver:

> Jeg føler 100 % med jer der har oplevet at få sprinklervædske i hovedet, jeg
> kender det udmærket selv .....og man bliver virkelig pisse sur

Det er efter hånden temmelig svært at nøjes med at være "pisse sur"

Det er min fornemmelse at visse madkassekørere gør hvad de kan for at chikanere
os MC`ister, det være sig med sprinklervæske eller cigaretgløder.

Bare inden for de sidste 14 måneder er jeg blevet påkørt bagfra 2 gange af
hjernedøde billister.

Første gang i marts 2002 hvor jeg holder for rødt og bliver påkørt bagfra.
Bagskærm - nummerplade - dæk skiftes, MC på værksted 3 dage. Påkørslen skete ca.
400 m. fra værkstedet hvor jeg havde hentet MC`en fra vinteropbevaring.

Anden gang for 3 uger siden på Hillerødmotorvejen også påkørt bagfra af
hensynsløs madkassekører. Jeg slipper mirakuløst for at vælte, nøjes med en øm
nakke og to mega ømme håndled.
Og min MC. !!! jahhh, den er klar omkring 15. juni når der er kommet et nyt
stel hjem fra Japan.

Sidste sæson har jeg prøvet det med sprinklervæske en 4 - 5 gange, og den med
gløderne 2 gange hvorfra jeg har et brændmærke på en jakke.

En af de lokale Brianer her i byen kørte sidste år i en golf diesel, med
manglende dæksel til tanken. Når han havde tanket på den lokale Texaco tank, kom
der diesel på vejbanen og sammen med lidt regn, så er der basis for rigtigt
spændende kørsel på 2 hjul.

Såhhh ærligt talt, jeg er ved at være træt af at "nøjes" med at være "pisse sur"

Mvh.
Michael

Fra : John

Dato : 15-05-03 21:45

> [...]

rigtigt
> spændende kørsel på 2 hjul.
>
> Såhhh ærligt talt, jeg er ved at være træt af at "nøjes" med at være

Jeg er mildest talt chokeret over hvor uheldig du er blevet behandlet, ham
der Mr. Local-Brian står da til en politianmeldelse efter min mening, gør
hellere det inden du tømmer en hel fuldladet dåse WD40 i panden på ham !

Ha en go' Storebededagsferie + husk at holde go' afstand til madkasserne

V.H John - GSXF0,6L

Fra : Michael

Dato : 16-05-03 00:55

Hej John.

John skriver:

> [...]
> hellere det inden du tømmer en hel fuldladet dåse WD40 i panden på ham !

Problemet er løst, han har fået ny bil.

> Ha en go' Storebededagsferie + husk at holde go' afstand til madkasserne

Tak og i lige måde.

Mvh.
Michael