Efterlysning: Suzuki GSX R 250
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 15-05-03 17:02

Hæi folkens

Jeg har fået flg. ind:

"Min motorcykel er til salg, eller rettere VAR. Den 28.4.03 kom en fyr,
der kalder sig KIM fra Frederiksværk, han simulerede interesseret
køber. Han ville godt køre en prøvetur og dum som jeg er, gav jeg ham
lov. Men han kom ikke tilbage... Jeg er så gal på mig selv over at jeg
gav ham lov og ked af, at jeg intet kan stille op! Jeg stolede på ham.
Min motorcykel er en Suzuki GSX R 250, blå/hvid, gule forlygter og med
dybe ridser i motorskjoldet i venstre side. Hvis den stadig har plade
på er registreringsnummeret DM17297, stelnummer GJ72A116022.
Den har haft et par skader i venstre side på forkåben og har to
plasticsvejsniger på indersiden. "KIM" er fedladen, har mørkt hår med
lyse spidser og havde en sort pilotjakke med et stort "K&N" logo på
ryggen på. Jeg håber I kan hjælpe mig på r02cw(SNABELA)af-dk.dk."

Har lagt et billede i news:dk.binaer.motor under samme overskrift.

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 17:09

Tonny Eskesen (DKMC) wrote:
> [...]
> ryggen på. Jeg håber I kan hjælpe mig på r02cw(SNABELA)af-dk.dk."
>
> Har lagt et billede i news:dk.binaer.motor under samme overskrift.

Han skulle fandme ha nogle baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : John

Dato : 15-05-03 17:18

"Tonny Eskesen (DKMC)" <hamselv@brammingnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lyse spidser og havde en sort pilotjakke med et stort "K&N" logo på
> ryggen på. Jeg håber I kan hjælpe mig på r02cw(SNABELA)af-dk.dk."

Sådan en har jeg set her i Aalborg indenfor de sidste par dage, i nærheden
af noget der hedder Gug, de fleste jeg før har set er sorte, men den her var
mage med din .....skulle det være tilfældet at den er endt helt her oppe i
nordjylland er måske mindre sansynligt, men absolut ikke umuligt, men jeg
lover dig ihvertfald at holde øjne og ører åbne !
Desværre dækker din forsikring nok ikke "hvis" du har
kasko/tyveriforsikring, grundet at du selv har indvilliget i at manden (
tyven ) prøvede din MC :-/

V.H John

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-05-03 17:24

> Desværre dækker din forsikring nok ikke "hvis" du har
> kasko/tyveriforsikring, grundet at du selv har indvilliget i at
> manden ( tyven ) prøvede din MC :-/

Håber den dukker nognelunde uskadt op igen... Men ligesom ved salg skal
man sørge for at have id til dem man låner ud til (ved slag for ikke at
hæne på forsiking og vægtafgift hvis køber glemmer at omregistere).

Jeg kan huske en sag der blev refereret her hvor en gut kommer i en
eller anden stor bil og for lov til at tage en prøvetur. Han kommer ikke
tilbage og den bil han har efterladt var også stjålet....

Så der er s** nok ikke andet at gøre end at skrive kørekort og
sygesikringskort af før en prøvetur. Det kan passende gøres på en
forberedt lap papir hvor låner forpligter sig til at betale for
eventueller skader han måtte påføre køretøjet.... Måske man skal til at
supplere med et hurtigt foto af låneren også så man kan hænge nogle
store plakater op ...

/A

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 15-05-03 21:04

John wrote:
> [...]

> Desværre dækker din forsikring nok ikke "hvis" du har
> kasko/tyveriforsikring, grundet at du selv har indvilliget i at

Det er nok højest sandsynligt mig du har set ...

Tjek billeder på http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=102

Men det er rigtigt at der ikke findes mange af dem med den farve i DK.
Har kendskab til endnu en i Aalborg området, som jeg har set for et par
måneder siden, og et par stykker hos
køge-mc !

> V.H John

Mvh Thomas

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 15-05-03 17:44

Rigtig træls.

"Desværre dækker din forsikring nok ikke"

Personligt ville jeg nok melde den stjålet, kasko eller ej. Om ikke andet,
så for at slippe for at betale forsikring og vægtafgift, og for evt. skader
han kan gå hen og lave.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-05-03 20:12

Tonny Eskesen (DKMC) wrote:
> [...]
> lyse spidser og havde en sort pilotjakke med et stort "K&N" logo på
> ryggen på. Jeg håber I kan hjælpe mig på r02cw(SNABELA)af-dk.dk."
________________________________

Sådan noget skidt...!!
Jeg skal nok holde et vågent øje med blå-hvide babygixxere i mit område,
stol på det!

--
Psycho Cowboy (dækker Vestsjællands-egnen)
Babygixxer

Fra : Thomas Laursen

Dato : 15-05-03 20:26

Jeg tror vi allesammen føler med dig og vi lover at holde øjne og ører
åbne....

Thomas
Kawa ER5

> [...]
> ryggen på. Jeg håber I kan hjælpe mig på r02cw(SNABELA)af-dk.dk."
>
> Har lagt et billede i news:dk.binaer.motor under samme overskrift.

---

Fra : Morten Juel

Dato : 15-05-03 21:16

> Jeg tror vi allesammen føler med dig og vi lover at holde øjne og ører
> åbne....

Det kan du bande på Næstved skal jeg nok lure i og idag har jeg ikke set
baby gixxere overhovede, men jeg har set så meget andet godt !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-05-03 21:17

Morten Juel wrote:
> Det kan du bande på Næstved skal jeg nok lure i og idag har jeg ikke set
> baby gixxere overhovede, men jeg har set så meget andet godt !

Det eneste jeg har set der ligner noget stjået er en ZX9-R der
holder i Tingbjerg/Brønshøj med afbrændt bagdæk, ingen nummerplade
og uden lås ...

Nogen der kender en der mangler en sådan ?

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Pwh

Dato : 16-05-03 09:22

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> holder i Tingbjerg/Brønshøj med afbrændt bagdæk, ingen nummerplade
> og uden lås ...
>
> Nogen der kender en der mangler en sådan ?

Skynd dig at ringe til det lokale politi, så fiser de ud og kigger på den.
Det gjorde jeg selv med en knallert der havde stået mærkeligt et par dage her i kvarteret.
Politiet blev meget glade for at jeg ringede, og nogle få timer efter kunne jeg se de havde været ude ved den.
Den står der nu stadig, den er nok ikke blevet meldt stjålet endnu.
Men jo før at policen får besked, jo før kan ejeren få den tilbage inden den ender som reservedele.

Jens

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-05-03 12:18

Pwh wrote:
> Skynd dig at ringe til det lokale politi, så fiser de ud og kigger på den.

Det er så gjort ... de ringer formodentlig tilbage ... :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-05-03 20:38

Tonny Eskesen (DKMC) wrote:

[snip ærgerlig historie]

Hvis "Kim fra Frederiksværk" har ringet eller e-mailet vedkommende, der har
fået stjålet MCen må det da være muligt at få oplyst hvorfra der er ringet
eller e-mailet. Det kan selvfølgelig være vedkommende har ringet fra en
telefonboks eller emailet fra et bibliotek - men det er måske et forsøg
værd.

Hvis der er tale om en kriminel handling kan denne form for data godt hentes
fra teleselskaberne.

Håber den finder tilbage til rette ejer.

Hilsner,
Tony

Fra : Armand

Dato : 16-05-03 22:25

Tony Lorentzen <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
> [...]
> værd.
>
> Hvis der er tale om en kriminel handling kan denne form for data godt

Det er min sørgelige erfaring at sheriffen på det nærmeste er ligeglad med
sjålent gods
En kammerat fik et endog meget varmt tip om hvor man burde kunne finde hans
stjålne Fireblade; men da han troppede op på den lokale politistation for at
bede dem personligt om at følge op på sagen, kom han end ikke forbi
kvindfolket ved skranken

Selvtægt er en dybtliggende overtrædelse af dansk lovgivning; men politiets
rescourser/arbejdsvilje fører mere og mere til at baseball-bat's og
pitt-bull's lyder som løsningen n år man skal beskytte sine ejendomme :-/

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-05-03 22:37

Armand wrote:

> Det er min sørgelige erfaring at sheriffen på det nærmeste er
> ligeglad med sjålent gods

Jeg har lidt samme erfaring efter jeg på et tidligere tidspunkt har været
ude for indbrud (flere gange).

> [...]
> politistation for at bede dem personligt om at følge op på sagen, kom
> han end ikke forbi kvindfolket ved skranken

Arrrgh! Det holder fandme ikke en meter!

> [...]
> politiets rescourser/arbejdsvilje fører mere og mere til at
> baseball-bat's og pitt-bull's lyder som løsningen n år man skal

Tjah. Hvis lovens håndhævere ikke vil træde ind overfor ulovligheder
og/eller grov mistanke herom så forstår jeg godt at folk tager sagen i egen
hånd!

--
Tony