@££@$ skide tyskere
Fra : S.G

Dato : 15-05-03 14:54

nu havde jeg en klar aftale med en tysker og en 1. ejers RF900 i rød med
17.000 på klokken og ikke en eneste rustplet (fik closeups digitale billeder
af alt på den). Jeg skulle hente den imorgen til 22.000.- afhentet. Ringer
derned idag for at få det sidste på plads, men han havde lige solgt den, da
der var en anden tyske der bød 50euro over....
Hvorfor kan folk ikke overholde deres aftaler og i de mindste ringe i fald
de vil droppe en..
Troede ellrs lige jeg havde fundet den RF900 jeg kal være ejer af... Men
nej.. må gå på jagt en gang til........

Fra : MKS - 74

Dato : 15-05-03 16:18

On Thu, 15 May 2003 15:53:50 +0200, "S.G"
<diller@NOSPAMmbox301.get2net.dk> wrote:

>Hvorfor kan folk ikke overholde deres aftaler og i de mindste ringe i fald
>de vil droppe en..

Det er nok ikke specielt tyskerspecifikt,det har jeg også prøvet
herhjemme - heldigvis da,min første cykel skulle ha'været en XJ600 men
blev i stedet en VF500 fordi cyklen (XJ'eren) var solgt da jeg
troppede op med pengene,det bytte er jeg idag temmelig glad for
.Jeg havde for en uges tid siden en forhandling kørende med en
tysker og han var ærlig nok og skrev at han havde 2 andre købere,og at
jeg nok lige skulle vente lidt - alligevel sendte han mig en række
close-ups og fortalte om de ting der var galt med cyklen,og da den
blev solgt sendte han mig også en mail,jeg synes helt generelt at
tyskere er ganske flinke,men dit indlæg er vel også bare lidt
umiddelbar og forståelig frustration

>Troede ellrs lige jeg havde fundet den RF900 jeg kal være ejer af... Men
>nej.. må gå på jagt en gang til........

Der er jo nok af dem og man finder _altid_ en anden,plejer du iøvrigt
selv at køre dem hjem på tyskerens plade ?? Det virker lidt som om du
har gang i en lille og eskalerende RF-import 400,600 og nu 900,hvad
gør du så næste gang,for nu er der jo ingen større ??

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : S.G

Dato : 15-05-03 17:38

> [...]
> har gang i en lille og eskalerende RF-import 400,600 og nu 900,hvad
> gør du så næste gang,for nu er der jo ingen større ??

Har kun importeret en rf600´er. 400´eren var købt herhjemme, ligesom den
sidste 600´er. Der går jo nok lidt inden jeg bliver træt af en sådan rf900..
synes nu 180km/t i 2. gear er mere end rigelig når man tænker på HK og
momentet. Hvad der derefter skal ske vides ikke , det vil vise sig

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 18:47

S.G wrote:

> [...]
> sådan rf900.. synes nu 180km/t i 2. gear er mere end rigelig når man
> tænker på HK og momentet. Hvad der derefter skal ske vides ikke ,

180 i 2 gear.. ? det var da noget voldsomt. der går min yzf ikke. 165 kan
det vidst lige strække sig til, men 3... se se det er et kanon gear. ja
faktisk "værtens" bedste. uhhh æææælsker at trække ud og fyre den af i det
gear. masser af fart, og masser af kræfter til rådighed. helt præcis 134.2
hk... MMMmmmmm Weeeeiii sidder sku og bliver i helt godt humør bare af at
tænke på det....

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : S.G

Dato : 16-05-03 12:47

> 180 i 2 gear.. ? det var da noget voldsomt. der går min yzf ikke. 165 kan
> det vidst lige strække sig til, men 3...
RF900´eren har 5. gear , så de rækker jo noget længere.
Mener det er 130km/t 1., og 230 i 3. gear.
Bare lidt noget tis, da man ikke kan skyde den bare lidt af i byen. Det er
noget nemmere med en RF600

Fra : Morten Dahl

Dato : 15-05-03 21:53

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> har gang i en lille og eskalerende RF-import 400,600 og nu 900,hvad
> gør du så næste gang,for nu er der jo ingen større ??

nej ikke fra fabrikken af, men når nu han bliver "træt" af sin 900cc, så er
der mange muligheder, en 1100 blok og rf900 topstykke fløjter ret ned i
stellet. Og savner han 6 gear kunne løsningen være gearkasse fra en 750W
(gerne spec modellen med close).

Men nej fra suki´s side er der ikke rigtigt mere at komme efter, så hedder
det jo busa, men så er prisen også en anden

-
Morten Dahl

Fra : S.G

Dato : 16-05-03 12:40

> [...]
> der mange muligheder, en 1100 blok og rf900 topstykke fløjter ret ned i
> stellet. Og savner han 6 gear kunne løsningen være gearkasse fra en
Min onkel har lavet alt mulig sjobt med hans RF900. Men ikek skifte motor,
da det ren forsikringsmæssig ikke er smart.
Til gengæld er han ved at prøve at finde ud af hvilke knaster der paser i
RF900´eren. Da an prøvekørte en tyskers der havde andre knaster.. Den
sparkede rigtig meget røv sammenlignet med min onkels, der ellers er lavet i
topstykke, kabunader, osv osv. SÅ det bliver hhans næste projekt.. Mht mig
så går der ihvertfald noget tid inden jeg bliver træt af den. Er trods alt
kun 24år og har kørt rf600 i 1 år. Kan osse være det viser sig den bliver
billig som den RF600 jeg hentede.. Så skal den da klart sælges, og der skal
hentes en anden

Fra : S.G

Dato : 16-05-03 12:36

> Det er nok ikke specielt tyskerspecifikt,det har jeg også prøvet
Det har du selvfølgelig ret i. Burde nok have skrevet "dumme tysker" ,
Men ja jeg har endda osse selv budt en solgt mc over herhjemme.....Det var
den vfr400 som min veninde absolut ville have. Men forstår osse udemærket
ham. Det er da klart nok han sælger nr der står en med pengene.. Jeg sidder
trods alt 700km væk fra ham..
Kan da lige nævne at jeg faktsik har fået det på plads med ham. Da den anden
køber måtte trække sig.. Så har en aftale nu, skal hente den fredag næste
uge. Så liver det spændende om den stadg er der på det tidspunkt