1x dfm prøvekørsel gennemført :-)
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-05-03 12:02

Hej NG

Jeg ved ikke om nåede at blive den første?!
Jeg har JO flere gange meldt ud at jeg ikke har noget imod at låne min MC ud
til en prøvetur og forleden blev jeg så kontaktet på mail og igår havde jeg
et hyggeligt besøg af Jakob (dfm 168) og bager (david) fra Runnin' Free,
førstnævnte fik en god tur på min RF600R som lovet .

Det eneste problem er at nu har Jakob en tåre i øjet, hver gang han vrider
gassen på hans GS500E , ihvertfald indtil han får en RF600 som han godt
kunne tænke sig..

Nu er spørgsmålet bare, hvem har nosser til at lade mig få en prøvetur på
deres thunderace eller R1 (98/99). Begge cykler tiltaler mig meget og en af
dem bliver min næste MC..

Thore

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-05-03 12:38

> Jeg ved ikke om nåede at blive den første?!

Jeg har haft lånt en xj600 og en pegaso her igennem så nej ikke først -
men blandt de få.

> Nu er spørgsmålet bare, hvem har nosser til at lade mig få en
> prøvetur på deres thunderace eller R1 (98/99). Begge cykler tiltaler
> mig meget og en af dem bliver min næste MC..

Det kan jeg ikke klare og min lille Aprilia har nok ingens interesse ...

/A

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 15:47

SmaRTrxxv wrote:
> [...]
> prøvetur på deres thunderace eller R1 (98/99). Begge cykler tiltaler
> mig meget og en af dem bliver min næste MC..

DEt kommer sandlig an på hvor du bor, og hvad farve ymerhakken skal være
i???
men arghh prøvetur.. er godt nok lidt øm over kværnen.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 15-05-03 17:18

"SmaRTrxxv" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> wrote in message
> [...]
> deres thunderace eller R1 (98/99). Begge cykler tiltaler mig meget og en

Desværre er min thunderace en '2000, så det går jo ikke

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 18:48

Peter Jakobsen wrote:
> "SmaRTrxxv" <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> wrote in message

> Desværre er min thunderace en '2000, så det går jo ikke

Ja stakkels dig. Så må du nøjes med at vise din frem istedet... kværn altså

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-05-03 19:21

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Ja stakkels dig. Så må du nøjes med at vise din frem istedet... kværn
altså

> --
Hva så... smarte 1 og 2...

Det var nu R1'eren jeg mente skulle være en 98/99, af den grund at jeg
simpelthen ikke får råd til en nyere...

Men forresten bor jeg på syddjælland

Thore

Fra : Brian W.

Dato : 15-05-03 20:18

SmaRTrxxv wrote:
> [...]
> Hva så... smarte 1 og 2...
>
> Det var nu R1'eren jeg mente skulle være en 98/99, af den grund at jeg

hehe ja så er der sku langt til århus.

Hvad koster sådan en R1´er fra 98 99????

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-05-03 21:12

> Hvad koster sådan en R1´er fra 98 99????

i omegnen af 140.000 +/-, når man handler privat.... forhandlere mener dog
at der skal 15.000 mere til ?!

Thore