Erfaring med leje af MC til Ferie
Fra : Jan

Dato : 15-05-03 09:55

Hejsa.
Er der nogle, som har erfaring med leje af MC til en ferietur sydpå
(Frankrig). Jeg har set enkelte danske forhandlere, men de er ret dyre.
Måske der er nogen som har kendskab til leje syd for grænsen ?
Jeg er på udkig efter en sport/touring maskine som GSX 600 F/CBR 600/XJ600/
eller lignende. Cykel med kåbe vil være at foretrække. Hvis der er nogle der
er interesseret i at leje deres cykel ud til rimelige penge, hører jeg også
meget gerne fra dem.

Jeg ser frem til at høre fra jer.. på forhånd tak

Jan

Fra : Richard

Dato : 15-05-03 17:20

Jan wrote:
> Er der nogle, som har erfaring med leje af MC til en ferietur sydpå
> (Frankrig). Jeg har set enkelte danske forhandlere, men de er ret dyre.
> Måske der er nogen som har kendskab til leje syd for grænsen ?

De tyske Honda-forhandlere lejer cykler ud - det meste af repertoiret,
faktisk, så der er noget at vælge mellem og priserne er charmerende i
fht vores hjemlige

Se mere på www.honda.de - går ud fra, at udvalget svinger med
forhandlerstørrelsen? - men i hvertfald i Hamburg burde de være store
nok til at have et pænt udvalg IMHO.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-05-03 19:25

> De tyske Honda-forhandlere lejer cykler ud - det meste af repertoiret,
> faktisk, så der er noget at vælge mellem og priserne er charmerende i
> fht vores hjemlige

Afair så slap jeg med ~1200kr for en lang weekend med en honda varadero
for et par år siden. Det var hos honda forhandleren i en lille flække
der hedder bünde ca. 100km syd for hannover. Men hver opmærksom på at
selvrisikoen typisk er 1000 eller 1500 euro.