2 hjul igen!!
Fra : Morten Johansen

Dato : 26-03-01 15:08

Hej

Så er den betalt, mine nye 2 hjul.... En herlig TL1000R fra maj '00. Så nu
skal det bare blive forår og 30 grader ehh ok lidt mindre kan gøre det.
Så skal det helt store udstyrs katalog frem, det er jo ikke lige
affjedringen sådan en karl er berømt for, så dagdæmperen er nok det første
der ryger i skralde spanden.

Nå men det skal bliver herligt at komme på 2 hjul igen efter at have været
uden siden Aug 99.........

Morten Johansen
TL1000R

Fra : Jørund Seim

Dato : 26-03-01 16:36

"Morten Johansen" <morten.johansen@merant.com> wrote in message
> [...]
> der ryger i skralde spanden.
>
> Nå men det skal bliver herligt at komme på 2 hjul igen efter at have været

Gratulerer.

Så burde du komme med ned til Nürburgring i påsken? Perfekt start på
sesongen.

JS

Fra : KIM HANSEN

Dato : 26-03-01 16:44

Du Skriver køre på to hjul... Det er da ikke meget at man køre på to hjul på
en TL1000R (Hammer fed cykel) det er vel nærmere et hjul man køre på det
meste af tiden.?

M.V.H. Kim
GSX-R 750T

Fra : Steen Schmidt

Dato : 26-03-01 18:20

> Du Skriver køre på to hjul... Det er da ikke meget at man køre på to hjul

> en TL1000R (Hammer fed cykel) det er vel nærmere et hjul man køre på det
> meste af tiden.?

Nu er TLR jo lidt tung fortil.....

Mvh
Steen

Fra : KIM HANSEN

Dato : 26-03-01 18:53

aaaahhhhhh 197 kg. og 135 HK. den går på hjul ved fuld rulade. Hvis den så
er kittet og de rigtige potter tvivler jeg at man skal tvinge den ret meget.
Taler ikke med meget erfaring på bagen med hensyn til en TL1000R meeeen jeg
har da prøvet den et par gange. Men for at snakke om noget helt andet er det
en rigtig fed cykel at køre på med et rigtigt fedt bundtræk i forhold til en
GSX-R750T som jeg køre på. Hvad køre Steen Schmidt på om jeg må spørge (bare
nysgerig)

M.V.H. Kim
GSX-R 750T

Fra : Steen Schmidt

Dato : 26-03-01 21:46

> aaaahhhhhh 197 kg. og 135 HK. den går på hjul ved fuld rulade.

Ak ja - jeg lavede bare sjov Den er nu ret fronttung.....

> Hvad køre Steen Schmidt på om jeg må spørge (bare
> nysgerig)

Ikke noget lige nu, jeg har haft to SV650S'ere, har tænkt på en TL1000S, men
det bliver nok en Mille i stedet. Jeg har tænkt mig at vente til næste år,
hvis nu den igen faldende yen får priserne lidt ned. Det er godt nok trist
at se så godt vejr idag uden MC

Mvh
Steen

Fra : Morten Johansen

Dato : 27-03-01 09:41

Den har så hvidt jeg husker en 51-49 % vægtfordeling, den ser bare fronttung
ud fordi at næsen dender helt ude ved front akslen, hvilken jeg syntes ser
for feeedt ud.

Morten
TL1000R

Fra : Armand

Dato : 27-03-01 10:18

> Den har så hvidt jeg husker en 51-49 % vægtfordeling, den ser bare
> fronttung ud fordi at næsen dender helt ude ved front akslen,

Atl i nærheden og over en 50/50 fordeling er som sådan også front-tung
:-/

--
Armand.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-03-01 18:53

> Nu er TLR jo lidt tung fortil.....

Stoppies .....

/A

Fra : KIM HANSEN

Dato : 26-03-01 18:56

Stoppies slider ret meget på fordæk og bremsebakker men det er sjov he he

Fra : Morten Dahl

Dato : 27-03-01 10:38

"KIM HANSEN" <skellet@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Stoppies slider ret meget på fordæk og bremsebakker men det er sjov he he

Jep min lille GSX-R600 bruger mere fordæk end bagdæk. Jeg har godt nok kørt
med macadam (ligeså hård som plastik, men 12kkm på et bagdæk)bagpå men
alligevel, den rasper det bare af 4kkm og så skal der nyt fordæk på min
har nu mere tendens til at hoppe hen af vejen, ikke at det ikke er sjovt men
en ordentlig stoppie var nu sjovere.

Hilsen
Morten dahl
--
- Forget 911, I dial .357
- Trespassers will be shot,

Fra : KIM HANSEN

Dato : 27-03-01 17:39

Hej morten

Dette er et meget pudsigt sammentræf jeg køre nemlig også på macadam men har
ikke haft problemer med at den hopper hen af vejen .Men hvis man laver for
mange stoppier slider man dækket så der kommer knopper (ubehageligt i
sving). Mit bagdæk holder ca. 6kkm fordi jeg PRØVER at få den på baghjul det
lykkes også en gang imellem. Jeg har tænkt på at købe michelin pilot næste
gang bare for at prøve.
Jeg har selv haft en GSX-R 600 men da knastkæde + strammer var skiftet for 8
gang på et halvt år skiftede jeg til 750'en og er ganske tilfreds.

M.V.H. Kim
GSX-R 750T