Biker Boyz ....
Fra : MKS - 74

Dato : 14-05-03 21:06

Har ladet mig fortælle at der nu cirkulerer et rip i div. P2P netværk
- Om og hvordan man vil hente den og vurdering af risici og moralske
aspekter i den anledning skal jeg lade være op til den enkelte at
vurdere...

http://66.201.243.169/release.php3?releaseid=74575

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 14-05-03 21:40

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Om og hvordan man vil hente den og vurdering af risici og moralske
> aspekter i den anledning skal jeg lade være op til den enkelte at

Men hvad med servin it up med darius og gutterne fra sbf????

Oliver Bruhhaus.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 14-05-03 23:18

MKS - 74 wrote:

> [...]
> - Om og hvordan man vil hente den og vurdering af risici og moralske
> aspekter i den anledning skal jeg lade være op til den enkelte at

*lol* 3.9/10 på imdb
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : MKS - 74

Dato : 14-05-03 23:26

On Thu, 15 May 2003 00:18:03 +0200, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:

>*lol* 3.9/10 på imdb

Som sagt man vælger jo selv _om_ man vil hente den

Fra : Oros

Dato : 14-05-03 23:36

> Som sagt man vælger jo selv _om_ man vil hente den

Personligt vil jeg sige den ikke er hentetiden værd... Kun hvis man kan
lide at kigge på de her Las Vegas film osv, samt sidder og henter
mc-commercials på filmklip osv... så måske! Men det ville være synd at bruge
en søndag eftermiddag på den, det gjorde jeg! :(

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Flemming Petersen

Dato : 15-05-03 09:56

[snip]
> [...]
bruge
> en søndag eftermiddag på den, det gjorde jeg! :(

Tja, jeg synes den er dårlig på alle leder og kanter.

Der er lidt stunts men ikke vildt mange,og deres race!!!! Jesus christ, de
sutter.
En vold tunet GSXR1300 mod en vold tunet ZX12R på en grus vej???? Er
der nogen der vil prøve det?

Nå ja de har maks 100 meter at stoppe på (også grus).

Hvis der nu er handling man går efter så blir man også snydt der.

/Flemming

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-05-03 20:12

Jes Vestervang wrote:
> *lol* 3.9/10 på imdb

Hov, så er scoren gået op!
Så er den måske alligevel værd at se ;)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-05-03 17:34

Hans Joergensen wrote:

> Hov, så er scoren gået op!

Nej, den er faktisk faldet! (jeg skrev først

> Så er den måske alligevel værd at se ;)

*lol*
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-05-03 01:01

Jes Vestervang wrote:
> Nej, den er faktisk faldet! (jeg skrev først

Måske, men jeg var inde på imdb for at checke den ca. 3 dage før jeg
skrev mit indlæg ..

// Biker Hanz
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-05-03 19:30

Hans Joergensen wrote:

> Måske, men jeg var inde på imdb for at checke den ca. 3 dage før jeg
> skrev mit indlæg ..

Argh! Snyd!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-05-03 20:12

MKS - 74 wrote:
> [...]
> - Om og hvordan man vil hente den og vurdering af risici og moralske
> aspekter i den anledning skal jeg lade være op til den enkelte at

3.8/10 på IMDB ... hmm .. den lyder jo til at være "god" (not;)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk