Tak for tur til Rydberg MC, Buus
Fra : Søren Møller

Dato : 14-05-03 19:54

Det kunne have været en fin tur til Rydberg MC, hvis det ikke havde regnet
SÅ meget i Aalborg da vi drog ud. Nu skal vi nok høre for at vi vendte om,
men det var jo i sympati for en der blev meget våd lige med det samme. Turen
blev dog gennemført i svedekasse men at høre tre MC'ister hyle i kor over
det danske vejr, som blev bedere og bedere da vi nærmede os Randers, var en
fornøjelse. Vi blev dog lidt skuffede over at Rydberg MC ikke var høflig med
et glas fadøl og en sandwich for det trængte vi sgu til.

Thomas Buus vi vil gerne høre fra dig igen hvis du finder på at samle en
flok og køre en snedig tur og så skal vi nok være rustet til vejret alle
sammen. Jeg håber at vi ses til Ulvetur i Aalborg på fredag.

Mvh.
Barske
GugMC

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-05-03 20:02

Søren Møller wrote:
> [...]
> en flok og køre en snedig tur og så skal vi nok være rustet til
> vejret alle sammen. Jeg håber at vi ses til Ulvetur i Aalborg på

UHa, jeg det var en fornøjelse at skulle sige kyllinger til jer nede i Aidt
:) Du så også lidt rød ud i hovedet Søren?? :)
Nej, det var forståeligt, at i vendte om. Faktisk vendte vi jo også selv
snuden hjemad, men nåede kun lige 1km, og så var der
sol igen.. Så gik det ellers nedover.

Der var ellers nok mennesker hos Rydberg, og man må sige han har store
flotte cykler hjemme. Det er trods alt noget af et arrengement
der var stablet på benene, med støvledans og det hele (Mads og jeg dansede i
smug med oppe fra 1. salen hvor vi lærte trinene ved at glo på de andre
udenfor ).

Men nu kommer det bedste Søren. Jeg har skrevet rundt til ALLE mine venner
og bekendt der ejer en motorcykel , om at vi skal mødes på Fredag, og kører
en lille fredelig tur ved 16 tiden.
Indtil nu er der en del der har meldt mig til, men jeg ved jo ikke hvor
mange der dukker op, når det regner :) Tsk tsk... Ej, jeg renger bestemt
med, at jeg er med i fredagens parade gennem Aalborg.

Jeg må jo også sige tak, fordi i jo havde til hensigt at ville følge med os,
men vendte om pga sympati. Men hvorfor har han dog iøvrigt ikke givet hende
et par bukser ?? Det er da ikke for godt.. Uha.

> Mvh.
> Barske
> GugMC

Ja vi ses Barske Hubbe !
Mvh Thomas - GSXR 250

-Hvornår er der egentligt åbent i GUG MC? Jeg bor jo 1,5 km derfra.

Fra : Janner

Dato : 14-05-03 20:22

> [...]
hende
> et par bukser ?? Det er da ikke for godt.. Uha.

Jamen .... bukser koster jo dyrt .... Kan godt hjælpe hende hvis hun skal af
med bukserne .... Men skal hun ha' Goretex bukser må hun sgu selv høvle op
med pengene he he har lige brugt spare skillingerne på en ny Rossi hjælm ...
Iøvrigt fed bør der bør prøvekøres så snart regnen holder op *S*S*S*S*S*S*

Hygge

Jan
www.gugmc.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-05-03 21:02

Janner wrote:

> [...]
> selv høvle op med pengene he he har lige brugt spare skillingerne på
> en ny Rossi hjælm ... Iøvrigt fed bør der bør prøvekøres så snart

Ja haha.. De har ellers Held bukser hos Auto 85 til en tusse!
Regnen ka ik holde mig tilbage. Har lige været ude et smut nu.. Men babyen
brækkede sig ud over det en tændrør,
så den bobler noget.. Øvsa! Jeg må ind og hente et nyt .

> Hygge
>
> Jan
> www.gugmc.dk
Mvh Thomas

Fra : Janner

Dato : 14-05-03 21:06

"Janner" <ask@me.just> wrote in message

> [...]
> Iøvrigt fed bør der bør prøvekøres så snart regnen holder op *S*S*S*S*S*S*

Ahhh får helt ondt af det bette kræ .... Hermed efterlyset så et par brugte
Goretex bukser størrelse medium *S*

Hygge

Jan