6 ulykkelige uger med min MC :-/
Fra : John

Dato : 14-05-03 15:49

Kan det snart blive værre nu .....hvor uheldig kan man være ?

idag bliver der meldt fra vores reception på min arbejdsplads at en maler
som går udenfor hovedbygningen gerne vil have fjernet min MC da han skal
male hjørner på bygningen ( hvilket jeg ikke anede ), jeg går ham i møde og
takker ham for hans forudsigende tanke om at MC'en ville blive sprøjtet til
med maling, da der faktisk blæste en hel del omkring det hjørne på bygningen
i morges .....nå men jeg kører hen og parkerer et andet sted hvor jeg så
opdager at den faktisk allerede er sprøjtet til med bitte ...bitte små hvide
stænk af maling ...hulk, hulk, jeg er bare så uheldig med den MC at det
snart står til Guinees rekordbog, jeg + en kollega stod i næsten en time og
rensede små hvide "knapenåls store" pletter af, der forefindes stadig mange
af dem, som der nok skal en rensevædske til for at fjerne, det var
vandbaseret maling han brugte !!!

Maleren har åbentbart ikke som jeg troede været forudsigelig, men istedet
har han observeret at malingen blæste hen på køretøjerne som holdte 3 meter
fra hvor han skulle male, en helt ny Audi A4 blev også svinet til der stod
parkeret ved siden af min MC, dog ikke så slemt som min MC, men alligevel et
kedeligt syn med hvid maling på en guldfarvet Audi.

6 uger har jeg haft min MC nu, 1'ste uge vælter en ukendt person min MC med
skader for 4-5000.- til følge, 5'te uge er den til 6000 km eftersyn og
bliver tilbageleveret i en ringere stand ( tomgangsproblem ) end da jeg
afleverede den, 6'te uge bliver den fyldt med 1000' vis stænk af hvid maling
.....jeg er bare så ked, sikke nogle dårlige oplevelser indtil videre

PS : jeg tør ikke engang anmelde skaden til den omtalte maleres
forsikringsselskab, da jeg på forhånd har en ide om at det går galt endnu en
gang under rengøring af den, eller hvad ved jeg :-/

1. Jeg renser selv maling af !
2. Justerer selv de kraburatorer !
3. Har selv ofret 3000.- på reservedele og monteret dem, mht. dengang den
væltede !

John - GSXF0,6L

Fra : Eddy Folder

Dato : 14-05-03 15:58

"John" <kramsen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> 2. Justerer selv de kraburatorer !
> 3. Har selv ofret 3000.- på reservedele og monteret dem, mht. dengang den

Arv arv arv... Jeg føler med dig.

-Eddy Folder

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-03 16:46

Rigtig træls. Nu kan det da kun gå fremad....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bullethead

Dato : 14-05-03 16:58

John wrote:

> [...]

> 2. Justerer selv de kraburatorer !
> 3. Har selv ofret 3000.- på reservedele og monteret dem, mht. dengang den

Du har min fulde sympati !

AP

Fra : Armand

Dato : 14-05-03 17:10

John <kramsen@stofanet.dk> skrev i en

> ...................... en helt ny Audi A4 blev også svinet til der stod
> parkeret ved siden af min MC, dog ikke så slemt som min MC, men alligevel
> et kedeligt syn med hvid maling på en guldfarvet Audi.

Surt show

Men jeg kan ikke befri mig for synet af en hvidstænket Audi, med en
motorcykel i relief i ren goldmetallic

--
Armand.

Fra : John

Dato : 14-05-03 17:52

> Men jeg kan ikke befri mig for synet af en hvidstænket Audi, med en
> motorcykel i relief i ren goldmetallic

MC'en er rød ...øeehh, eller måske skulle jeg hellere sige : den var rød :-/

V.H John ...som synger : Rød, hvide farver ...vi skal ...tra, la, laaa

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-03 18:18

Jeg tror han mente at den skyggede for malingen. Hvorfor der må være en
pletfri MC-aftegning på bilen

Fra : John

Dato : 14-05-03 19:22

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror han mente at den skyggede for malingen. Hvorfor der må være en
> pletfri MC-aftegning på bilen

sorry, der var jeg lidt tung i optrækket ...hahah

John

Fra : flemsus

Dato : 14-05-03 18:46

> [...]
> 2. Justerer selv de kraburatorer !
> 3. Har selv ofret 3000.- på reservedele og monteret dem, mht. dengang den

Hvor fik du lavet det eftersyn John?
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : John

Dato : 14-05-03 19:34

"flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor fik du lavet det eftersyn John?
> Mvh. Flemming Sørensen

Jeg er egentlig ked af at skulle udlevere stedet hvor jeg har fået lavet
eftersynet, da de faktisk er utrolig flinke, men værkstedet og jeg er ikke
helt enige om det med justering af blanding på karburatoren, men det kommer
jeg let om ved, fordi jeg venter bare til at den 3 mdr. garantiperiode er
ovre, derefter justerer jeg det selv til hvor jeg synes den går rigtigt

PS : jeg ønsker ikke at være dommer over stedet hvor jeg har fået foretaget
eftersyn, det udvikler sig måske til dårlig stemning og misforståelse.

John

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 14-05-03 19:43

> [...]
en
> gang under rengøring af den, eller hvad ved jeg :-/

damn hvor ærgeligt men jeg vil alligevel anmelde det hvis jeg var dig for
sådan noget svineri må man squ ikke lave som maler

var til fest hos min svoger nytårs aften i en lånt bil, hvor der var et par
af gæsterne der synes det kunne være sjovt at springe en tom 1 liters bøtte
med tør maling i i luften problemet var bare at den var åbenbart ikke helt
tør i bunden, og der holdt så en blå vectra i indkørslen med hvide
prikker..... ja der blev vasket bil nytårsaften

en af mine lærlinge har engang tabt en spand maling ned fra et stillads på
vesterbrogade(kbh) hvor den landede 2m fra en dame som fik alt sit tøj
ødelagt og fik psykolog hjælp for at komme sig over det :-/
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209