Hjælp!!! GS 750 1978 - Hvor på karburator~
Fra : Carlo Iversen

Dato : 14-05-03 15:38

Hej!
Jeg er ved at lægge den absolut sidste hånd på min halv-/helgamle GS og kan
ikke se, hvor vakuumslangen fra benzinhanen skal monteres i karburatorenden.
Er der nogen her, der ved det?

På forhånd tak for hjælpen.

Carlo Iversen

Fra : Brian Lænø

Dato : 14-05-03 15:53

"Carlo Iversen" skrev
> [...]
kan
> ikke se, hvor vakuumslangen fra benzinhanen skal monteres i

Nu kender jeg ikke placeringen på den model, men normalt sidder slangen ikke
på karburatoren.
Normalt er der en skrue på studsen imellem karburatoren og cylinderen, det
er der den skal monteres.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Jens Holm

Dato : 14-05-03 22:23

Hej
På min gamle GS'er, en 550, sidder der en messingstuds og peger opad. Den
sidder på karburator nr 2, set oppefra når du sidder på cyklen og den sidder
lige der hvor karburatoren går ind i indsugningsgummiet på cylinderen. Det
er der.
Prøv forøvrigt at kikke på www.thegsresources.com der er en Meget Udførlig
vejledning i karburatorrenovering. Og meget andet godt.
mvh
Jens Holm
MZ ts 250 ratfighter
Suzuki GS 550, endelig ude at køre efter masser af karburatorproblemer

Fra : Marco

Dato : 15-05-03 00:31

Hey.
jeg kan se at du har fået hjælp. for ellers ville jeg lige lægge et par
fotos ind af det så du kunne se det

Hilsen.

Morten...
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=225