Styryhjelm og Headset
Fra : Thomas

Dato : 14-05-03 13:52

Hej.
Da jeg ønsker at få lidt mere liv i min styrthjelm på de lange ture, så
ville jeg høre om nogen havde en god ide til montering af et headset eller
alternativt et par hørebøffer i styrthjelmen.

Jeg er ikke afvisende for at ville købe en fiks og færdig løsning, men en
simpel søgning på nettet giver ikke meget resultat.

Ville nok helst lave det selv i den bestående hjelm, men hvis det frarådes,
så må jeg jo droppe ideen.
Har du derimod en fremgangsmåde og/eller en henvisning hvor man kan købe
nogen af stumperne, så hører jeg gerne om det !!!

Thomas.