Valg af offroader, XL350 eller XT350?
Fra : Peter M

Dato : 14-05-03 13:08

Da jeg snart skal have fat i en MC, ville jeg lide have lidt viden
først.

Jeg går efter en Yamaha XT350 eller Honda XL350.

Den XT350 der skal sammenliges med en XL350, er den fra før '90, der
vejer 131kg. (istedet for 120kg som de nyere vejer, men ikke må køres
på det lille kort)

Hvilken af de to MC'er holder generelt bedst? (motor mm.)
Hvad er der af generelle fejl ved hver af de to MC'er?
Hvad er der af fordele/ulemper ved hver af de to MC'er?

Hvad skal man være specielt opmærksom på, inden man køber?
Hvordan kan man finde ud af om motoren mm. er iorden inden man køber?

MVH
Peter M, som fik MC kortet igår :D

Fra : Peter M

Dato : 14-05-03 13:14

Jeg glemte lige at skrive, at den for det meste skal bruges til
daglig transport, og kun lidt offroad i weekenderne.