Tak fra en imponeret Newbie :o)
Fra : Nik

Dato : 14-05-03 13:01

Tusind tak til alle herinde for de mange hurtige og gode svar.
Det virker som en usædvanlig fed gruppe detteher!!! Super, når man som jeg
er MC-spasser (endnu)

Igen:
Tusind tak!

Mvh
Nikolaj

Ps. lige et spørgsmål: Hvis jeg køber en MZ (som det nok ender med -til en
begyndelse), er der så nogen der kan anbefale en god forhandler og/eller
værksted i Århus el omegn?

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-03 13:25

Sejr på Randersvej har gjort lidt i MZ, men hvor meget ved jeg ikke, da det
for mit vedkommende ikke blev til mere end en prøvetur i sin tid.

Jep, det er en fed gruppe. Stemningen er rigtig god.

Hvis du ikke skal noget d. 24/5 kan du jo kigge ud til vores fest og opleve
stemningen live

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 14-05-03 15:58

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
> for mit vedkommende ikke blev til mere end en prøvetur i sin tid.
>
> Jep, det er en fed gruppe. Stemningen er rigtig god.

Hva' er det for noget forbandet lort at fyre af? Sådan en forpulet narrøv
skal du ikke lytte til Nik!

--
Armand.
(der går ud fra at Nik kender til smiley's)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-03 16:53

Ååårhh, jeg havde lige glemt Armand...

Han er træls

--
Mvh.
Henrik (som er helt sikker på at Nik lærer Armand at kende i denne NG, på

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 14-05-03 21:02

--
Armand

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-05-03 18:43

Armand wrote:

> Hva' er det for noget forbandet lort at fyre af? Sådan en forpulet
> narrøv skal du ikke lytte til Nik!

GRILL!

--
Tony

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-05-03 13:27

Nik wrote:
> Tusind tak til alle herinde for de mange hurtige og gode svar.
> Det virker som en usædvanlig fed gruppe detteher!!! Super, når man
> som jeg er MC-spasser (endnu)

Det er det også Jeg har lært mange ting herinde og mødt en masse flinke
mennesker i de 2½ år jeg har fulgt med!

Jeg synes at det er en god "erstatning" at følge med i DFM og mødes og køre
ture med folk i stedet for at være medlem af en decideret MC-klub. Det er
rart når man ikke har tiden til at dedikere sig i en klub at man kan finde
folk herinde som gider at mødes og køre ture når man har tid Thumbs up!

--
Tony

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-03 16:57

"decideret MC-klub"

Nu ved jeg jo ikke helt hvad du mener med "decideret", men DFM er vel også
en form for klub, som mange bruger tid på, mig selv inklusiv......

Det handler vel bare om at finde en klub som passer til ens ambitionsniveau.

--
Mvh.
Henrik (som nyder hvert sekund i både DFM og i sin klub)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-05-03 18:42

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
> inklusiv......
>
> Det handler vel bare om at finde en klub som passer til ens

Jeps. Når jeg mener decideret MC-klub så mener jeg en klub med en eller
anden form for fysisk forankring - f.eks. i form af lokaler. Som regel
kræves det at man er forholdsvis aktiv og deltager i klubbens arbejde,
hvilket for nogle svært kan forenes med arbejde og familie.

Personligt er jeg ganske tilfreds med den aktivitet, der er herinde og de
udflugter og kaffemøder folk aftaler at tage til sammen.

--
Tony

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-03 20:58

"Personligt er jeg ganske tilfreds med den aktivitet, der er herinde"

Det er jo sådan det skal være

--
Mvh.
Henrik

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 16-05-03 12:22

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" wrote:

> "Personligt er jeg ganske tilfreds med den aktivitet, der er herinde"
>
> Det er jo sådan det skal være

Se bare man er vær fra puteren i 14 dage, så ligger der over 2500 indlæg. Det
tager en helvedes til at indhente.

Ib Jakobsen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-05-03 12:38

Ib Jakobsen wrote:

> Se bare man er vær fra puteren i 14 dage, så ligger der over 2500
> indlæg. Det tager en helvedes til at indhente.

Yup! Regn med et gennemsnit på ca. 1000 indlæg om ugen :-|

--
Tony

Fra : Armand

Dato : 18-05-03 16:40

Tony Lorentzen <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en

> Yup! Regn med et gennemsnit på ca. 1000 indlæg om ugen :-|

Ja, det passer meget godt:
Jeg har sat min reader til at slette efter 60 dage - Og der befinder sig
permanent lige over 11.000 indlæg i D.F.M.-mappen!

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 14-05-03 14:54

> Ps. lige et spørgsmål: Hvis jeg køber en MZ (som det nok ender med -til en
> begyndelse), er der så nogen der kan anbefale en god forhandler og/eller
> værksted i Århus el omegn?

http://www.mzklub.dk

Der er en del, som gerne hjælper for en lille almisse... en MZ er så
simpel, så i de fleste tilfælde, kan du undvære helt at ha den på værksted
(som især i KBH området er for dyrt) da, mange af tingende kan laves lige så
godt af en selv, som på værkstedet... ellers er der Ole
http://hjem.get2net.dk/eMZet/eMZet/index-eng.htm men nu er jeg ikke fra
Jylland, så jeg aner ik hvor tæt han er på Århus, men jeg ved han er flink,
fornuftig, og laver tingende til priser en Japaner ejer vil Misunde os MZ
ejere for :) og så er det ham der levere dele til de bedste priser, i bedste
kvalitet... ikke som rødmose der lever gammelt gummi, og andet skrammel.

Men husk nu den Hayens bog... og penge til tøj, især tøj... det kan ikke
siges nok. .. og nej, en komunal farvet fisker flyverdragt, som matcher
mælke kassen, er ikke MC tøj :)

VH
Lars Molnit