SV650 benzinmåler?
Fra : HardKaare

Dato : 13-05-03 20:45

Hurtigt spm. Er der benzinmåler på SV'eren?

--
HardKaare
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=289

Fra : Michael Madsen

Dato : 13-05-03 20:55

Der er ikke måler i den forstand, men der er en lampe der begynder at blinke
langsomt når der er ca 3½ liter tilbage, og blinke hurtigt når der er ca 1½
liter tilbage i tanken. Så på en måde er der vel....

Fra : RacerNiels

Dato : 13-05-03 21:06

"Michael Madsen" <Maz-1@ishoejby.dk> wrote in message
> [...]
> langsomt når der er ca 3½ liter tilbage, og blinke hurtigt når der er ca

> liter tilbage i tanken. Så på en måde er der vel....

Ja, og faktisk blinker den så hurtigt, at den narrer øjet til at tro at den
lyser konstant

Benzinmåleren sidder i hovedet og triptælleren.

Niels
S FAU

Fra : HardKaare

Dato : 13-05-03 21:17

"RacerNiels" <d991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> skrev i en meddelelse
> Benzinmåleren sidder i hovedet og triptælleren.
>
> Niels
> S FAU

Jamen, så er det jo ganske som på GS'eren. Alt den moderne teknologi
forvirrer jo også bare

--
GS500E '97 til salg - http://gs500.HardKaare.com

Fra : Michael Madsen

Dato : 13-05-03 22:37

Er enig mht det med triptælleren, men min sv'er blinker den faktisk hurtigt
i stedet for at lyse konstant. Ved godt at det normalt er sådan at de lyser
konstant, men så er der åbenbart en fejl i min???

Fra : RacerNiels

Dato : 13-05-03 22:42

> [...]
lyser
> konstant, men så er der åbenbart en fejl i min???

Husk at slukke blinklyset når du vil dreje ind for at fylde juice på

Det lyder underligt. Få dit ledningsnet undersøgt. Hiv lidt i ledningerne
ved måleren under tanken og se om der sker noget.

Niels
S FAU

Fra : Michael Madsen

Dato : 13-05-03 22:43

Har prøvet, men det har den gjort fra starten... Gør nu ikke så meget, ved
at jeg ca. kan køre 190-240 alt efter hvor pænt jeg kører!!!

Fra : Armand

Dato : 14-05-03 15:17

Michael Madsen <Maz-1@ishoejby.dk> skrev i en
> [...]
lyser
> konstant, men så er der åbenbart en fejl i min???

Hvor meget har du tanket da du fyldte mest på modellen?

Måske at du blot aldrig har været i nærheden af "tom" :-/

--
Armand.
(der ikke kan bruge Lillefrøens triptæller effektivt - For den kører længere

Fra : RacerNiels

Dato : 14-05-03 16:06

> (der ikke kan bruge Lillefrøens triptæller effektivt - For den kører
længere
> og længere på bensinen)

MERE GAAAAAAS!

Niels
S FAU
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 14-05-03 17:27

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> længere
>
> MERE GAAAAAAS!
>
> Niels
> S FAU

Fulgtes med en S FAU og en DUC 750 ie til Bakkens åbning, og det gik ikke
ligefrem langsomt.
Ankommet til hovedstaden tankede jeg en liters penge mindre end Skruzuki'en,
så det er ikke p.g.a. gammelmandshånd :-/

Og det med mere gas: Jeg kan jo ikke konstant lægge alle SV'ere bag mig, så
jeg bliver nødt til at slække lidt på gassen og lade dem lege lidt med
400'eren

--
Armand.

Fra : Michael Madsen

Dato : 14-05-03 16:06

Er ikke sikker da det snart er 1 år siden, da den står smadret nu. Der er et
par flinke gutter der har prøvet at stjæle den, så jeg venter (Stadig) på
dele... Men jeg mener der er omkring 16.5 liter jeg har tanket, da jeg har
fyldt mest på!!!

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 14-05-03 19:31

> Armand.
> (der ikke kan bruge Lillefrøens triptæller effektivt - For den kører
længere
> og længere på bensinen)

hæ sjovt det problem har jeg også fået...
måske det er fordi min kæreste tit er begyndt at sidde bagpå og vejret er
blevet varmere

efter DFM festen tankede jeg i nyborg og der var en dejlig tur ad landevej
til malerklemmen med god hastighed og efter malerklemmen fik den en
ordentilg spand kul på vejen hjem..
næste tur var så med kæresten bagpå ud på de små landeveje omkring
birkerød/farum/måløv.

sumasumarum 20,3 km/l og 284 km som jeg ikke fatter efter det
kørselsmønster?

at den næste tankfuld benzin så viste 20,8 km/l er en anden sag
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Armand

Dato : 14-05-03 21:09

Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en

> [...]
> kørselsmønster?
> at den næste tankfuld benzin så viste 20,8 km/l er en anden sag

Hæ!
Den er da bare blevet brændt ren af at være i Hamborg og tilbage igen!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 15-05-03 08:52

> Hæ!
> Den er da bare blevet brændt ren af at være i Hamborg og tilbage igen!

AHA ja selvfølgelig damn hvorfor tænkte jeg ikke på det

på den anden side så går Winnie's polo også længere på literen nu hvor det
er blevet varmere i vejret fra 11 km/l til lige under 13km/l

Fra : Armand

Dato : 15-05-03 23:13

> på den anden side så går Winnie's polo også længere på literen nu hvor det
> er blevet varmere i vejret fra 11 km/l til lige under 13km/l

Bykørsel?
Choker-funktionen når at træde ud af kraft tidligere p.g.a. det varmere
vejr, hvilket vil være tydeligt at mærke hvis ens kørselsbehov svarer til at
perioden med choker-funktion er en væsentlig del af distancen :-/

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 16-05-03 16:48

> [...]
at
> perioden med choker-funktion er en væsentlig del af distancen :-/

jepper det er helt sikkert synderen

kan også mærke det med mc'en , bla. da vi skulle køre fra mc-chaufførerne
døde den ude i indkørslen og igen ude i krydset inden jeg fik slukket
chokeren som jo sidder på siden og ikke på styret så den er lidt svær at nå
når man samtidig skal betjene koblingen

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 14-05-03 22:18

"HardKaare" <kaare@NOSPAMhardKaare.com> wrote in message
> Hurtigt spm. Er der benzinmåler på SV'eren?

> [...]
Nej, ikke på -> 2002 og vist heller ikke på 2003.
Men der er to triptællere så det går fint, samt to blinkniveauer som nævnt
af anden.
mvh Erland